Diskuze a otázky - je titul důležitej?

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 29. 01. 2009, 08:34:27 |

taky zrovna uvažuju jestli na vš ano nebo ne...
vím že táta by mě tam viděl rád....
ale sama nevím známky mám dobrý ale nejsem studijní typ a hlavně jsem si nějak zvykla na peníze a chci se začít stavět na vlastní nohy....
chtěla jsem jít na překladatelství tlumočnictví nebo něco v tom směru- jazyky... ale zase si nejsem jistá jestli bych nevyhazovala za přihlášku zbytečně když bych se ztěží dostala....
uvažovala jsem o tom nastoupit do práce- možná už tuším kam a udělat si státnici ze dvou jazyků a pak možná se k tý škole vrátit.....

tak by mě zajímalo co si myslíte? říká se že v naší generaci má maturitu každej pitomec ale já nechci jít na vš abych se ulejvala z práce nebo proto že by mě bavilo se učit, udělala bych to jen z nutnosti... fakt je to zapotřebí?????
je možný najít dobrou kvalitní práci respektive se k ní propracovat i bez vš???

reagovat

Nejlepší odpověď podle uživatelů

Honzin77

Honzin77 | 1. 01. 1970, 01:20:33

titul muze pomoct.....mit treba pred jmenem Sir hodne pomuze pri prolamovani ledu na vecircich po celem Spojenem kralovstvi !2!

V diskuzi je 99 příspěvků a shlédlo ji 2026 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 29. 01. 2009, 11:40:58

> scatt
No, nemám nic proti studiju, ale když Tě nemůže podpořit rodina ap. je
to problém, vím jaké to je honit se z práce do školy a napopak.
Bohužel jsem proti návrhu půjček pro studeny, při dnešních cenách bytů ap.
Nesouhlasím, aby se lidi zadlužili ještě před tím, než "neco dokážou"...!587!
A taky třeba nic nedokážou...aniž by chtěli...A už vůbec jim nikdo neslíbí, že
s titulem vydělají...!587! A že je to výhodné...Kecy!!! Narazíte na pát zmrdů v podnikatelském sektoru (zamestnavatelé)!834! A dostanou Vás na dno i s půjčkama na studijum!!!!813!

uživatel eliminován | 29. 01. 2009, 11:39:59

Titul je důležitý, ale také to chce něco umět.
Dneska má maturitu každej blb, horší je, že podobná devalvace vzdělání postupuje i na VŠ.

uživatel eliminován | 29. 01. 2009, 11:36:15

> scatt
tjn to mas pravdu, ale kdyz ma jen titul, ale IQ a znalosti pokulhavaj, stejne mu je na nic :)

uživatel eliminován | 29. 01. 2009, 11:31:40

> 007.Dragon
jo těch je bohužel spousta a myslej si, že sežrali všechnu moudrost světa jen proto, že maj titul:)

ddan2

ddan2 | 29. 01. 2009, 11:31:24 | více příspěvků | napsat uživateli

kdyz si doktor tak jo, jinak ne :)

uživatel eliminován | 29. 01. 2009, 11:30:50

> Max17
no záleží taky na kterou jdou školu...samozřejmě jsou školy, na kterých blbci nevydrží...ale věř mi, že je spousta škol který vystuduje každej...samozřejmě ne uplnej idiot s IQ 70:D...Dneska už vysoká škola problém není...a pokud má blbec na to, si zaplatit soukromou, tak tím spíš:)

Emitt

Emitt | 29. 01. 2009, 11:28:51 | více příspěvků | napsat uživateli

tak studuj dálkově, ale jestli chceš studovat jazyky, tak ty myslím dálkově zrovna nejdou...

uživatel eliminován | 29. 01. 2009, 11:27:51

> scatt
Vysokoškolsky vzdělaný "blbec"...?!811! Dobrý!811!
Už jsem jich taky pár potkal...!811!

uživatel eliminován | 29. 01. 2009, 11:17:20

a co zkusit dálkově?? :)

uživatel eliminován | 29. 01. 2009, 11:15:54

> scatt
jn jde tam kazdej blbec, ale pulku jich vyhodej v prvaku a dodela to hrstka tech co na to maj :) kdyz sem mel imatrikulaci, tak davali diplomy novym bakalarum, na obor nas berou asi 250 a jich tam bylo ze 2 oboru celkem asi 20 max 30 ;)

uživatel eliminován | 29. 01. 2009, 11:15:10

dálkově a nemáš co řešit, já sem na prezenční formě a je to šílenej žrout času a ve svejch letech si to přestávám mít možnost dovolit, bohužel to nejde utnout na kombinovaný studium, i tak přemejšlim, že půjdu někam jinam na kombinovaný

uživatel eliminován | 29. 01. 2009, 11:11:21

jak si čuchneš k práci, ke škole se už nevrátíš...já bych byla jednoznačně pro VŠ...dnes jde na vš každej s prominutím blbec a co pak budou za těch pár let znamenat lidi, který si ani vejšku neudělali? toť můj názor...:)

uživatel eliminován | 29. 01. 2009, 11:01:41

> please_wait
ahoj Baru !1237! tak na VOSce jo? a jak ti to tam jde? (: ja sel za klukama do Pardubek :D

uživatel eliminován | 29. 01. 2009, 10:58:46

ja chci titul, pac sem strasne ctizadostivej :D sice me taky nebavi ucit, ale zvladam to zatim v pohode :) a nevim, ale pride mi jako bych po stredni skoro nic neumel :D ale to skoro kazdymu asi :D nejak se jeste nevidim nekde v praci :)

jinak podle me to o mature je pravda, fakt to daj skoro kazdymu, na 4 to musi dat snad kazdej... stejne nakonec zalezi na kazdym jak to co umi vyuzije ;) nekdo to dokaze prodat po stredni, nekdo po vysoky a nekdo nikdy :P

uživatel eliminován | 29. 01. 2009, 10:55:59

!5!tak k tridecku jsem se jeste nedostal zatim skillim tiskovou pripravu samotnou grafiku web grafiku fotky tiskovy technlogie atd ale urcite k tridecku se chci dostat napadu uz mama spousty jen neni cas to udelat!20!

eso_v_rukavu

eso_v_rukavu | 29. 01. 2009, 10:45:54 | více příspěvků | napsat uživateli

> eso_v_rukavu
preklep: ... odlozene spotreby...

syas

syas | 29. 01. 2009, 10:45:32 | více příspěvků | napsat uživateli

ty se taky v ničem neumíš rozhodnout sama...

eso_v_rukavu

eso_v_rukavu | 29. 01. 2009, 10:44:31 | více příspěvků | napsat uživateli

> please_wait
no holt to je klasicky pripad investice prostrednictvim odlezne spotreby. proste clovek se nejak musi smirit s tim, ze par let se bude zivit brigadama a pro pracujici stredoskolaky bude za socku. jenze po vejsce se to velmi rychle obrati a stredoskolaci pak nestaci zirat, jak moc na trhu prace ztraceji.

samozrejme to predpoklada vystudovani kvalitniho oboru, takze zapomente na vselijake humanitni pavedy... !1!

uživatel eliminován | 29. 01. 2009, 10:39:36

JeyKey> Tak to je něco jinýho, ale to zásadní - portfolio - si můžeš klidně udělat i ve škole (použít školní projekty).
Já dělám (už mnoho let) 3Dčko, ale živit bych se tím rozhodně nechtěl.

uživatel eliminován | 29. 01. 2009, 10:37:10

Resila jsem stejnej problem jako ty, jenze ja se ucila fakt vyborne,takze by to byla velika skoda, tak jsem udelala kompromin a jsem na vošce, kde je to víc zaměřený na praxi.. a je to tu fajn, i když penízky mě pořád lákaj:D

uživatel eliminován | 29. 01. 2009, 10:34:20

> czhunter
no jak v kterym oboru,ja mam grafiku a vsetko kolem toho cili me drží reference!2!

uživatel eliminován | 29. 01. 2009, 10:32:09

JeyKey> Jenže za další tři roky bude mít titul a 3 roky praxe a ty jen 6 let praxe, což je horší.

uživatel eliminován | 29. 01. 2009, 10:28:18

v dnešní době je určitě dobrý mít titul..a že se vráátíš za několik let je blbost protože se ti pak nebude už chtít..teda spon můj názor!929!

uživatel eliminován | 29. 01. 2009, 10:27:32

JeyKey: no tak dostaneš práci ty ale né zakladatelka diskuse !545!

uživatel eliminován | 29. 01. 2009, 10:26:12

> K2___
hehe to si pis ze ne budes mit titul a ja treba 3roky praxe tak je to snad jasny ne:D

uživatel eliminován | 29. 01. 2009, 10:25:37

a taky znam dost lidi co jsou na vejsku jen kuli titulu a vyhodam coz ja nechapu ja bych bez penez chcipnul jeste k tomu nasi mi toho moc neplati takze z kapesnyho bych nevyzil ani nahodou a myslim si ze 5let studovani spolkne hodne penez a pak dostanes treb titul a ve vyplate ti pridaji 3tisice!2!samotzrejme zalezi na oboru ale podle me je vejska zbytecna !5!

uživatel eliminován | 1. 01. 1970, 01:20:33

Když nebudeš mít titul tak dostanu práci spíš já !1363!!507!

uživatel eliminován | 29. 01. 2009, 10:23:21

!1!ja se tak yrozmyslel zda jit na vejsku bo ne,ale nakonec jsem usoudil ze podle kvality my stredni skoly to snad ani nema vyznam ,sel jsem makat jeden rok jsem jen tak zkousel cernoty a vpoho prachy byli ale tedka jsem se dostal k oboru a uz makam asi 9mesicu za nehorazne maly prachy a delam skill,je fakt ze bez titulu se clovek casto setka s vecma o kterych ani nema paru a je to rovnou na tvrdo se zakazknikem takze to je dost neprijemny ale v mym oboru je vejska zbytecna..

uživatel eliminován | 29. 01. 2009, 10:19:15

> czhunter
asi tak, jak sem si myslel, že gravitační zákon je lehkej!2!

uživatel eliminován | 1. 01. 1970, 01:20:33

někteří lidi s titulem jsou sice chytří, ale pro život nepoužitelní, jiní mají před jménem ing a neumí se slušně vyjadřovat. Proto je neberu jako ,,někoho víc´´. Taky znám lidi, kteří nemají výšku a vydělávají víc, než ti s ní :)). Takže už fakt nevím... rozhoduj se podle sebe... vaši to přece za tebe studovat nebudou...

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

přihláškatlumočnictvíjaztátapenízedůležitejjazykztěžísměrpřekladatelstvítitulprácestátnicemámatypznámkatuš

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑