Diskuze a otázky - Jaký máte názor na psí bojová plemena?Líbí se vám tito psi? Pořídili byste si takovýho psa? Uznáváte tuto rasu?

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 15. 02. 2010, 21:33:54 |

!1351!

reagovat

Nejlepší odpověď podle uživatelů

AlesekBB

AlesekBB | 1. 01. 1970, 01:21:06

Americký pitbullů jsem znal asi pět a je to ten nejpřítulnější pes co znám. Většího mazla neznám, ty kecy že útočí na lidi jsou absurdní, všechno je to v lidech. A nemusí ani chodit na cvičák, stačí pár základních povelů.
Jednou jsem četl článek že německý ovčák pokousal děcko, nechali ho utratit. Ale to že mu v uchu potom našli zalomenou pastelku už nikoho nezajímá. Ty rodiče dítěte bych pověsil za nohy do průvanu, mají zajistit aby se to nestalo. Jednak dozorem a hlavně výchovou. Kvůli tomu zemřelo nevinné zvíře, které se akorát bránilo.

V diskuzi je 308 příspěvků a shlédlo ji 3170 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | 300 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 1. 01. 1970, 01:21:06

> ReTRe svět se mění.
vem si příklad z motorismu. dřív mohl jezdit každej, pak už jen poučení lidi s řidičákem. na motorce se jezdilo bez helmy, žádné pásy nebyly.
dnes uz se jezdí s helmou i na kole.
a tak je to správně.
je potřeba eliminovat ZBYTEČNÁ nebezpečí.
a na malém přelidněném prostoru, jakým se země stává, je nutné omezit svoje sobecké koníčky, které by mohly ohrožovat ostatní.
to je prostě trend, kterej nakonec stejně všude zvítězí.

uživatel eliminován | 1. 01. 1970, 01:21:06

seashepherd kolikrát právě z těch "dětí" udělaj ti tví "rozumní rodičové" svou výchovou takové hovada, aniž jsou si pak vůbec schopni svou chybu vůbec připustit, ostatně jak je vidět dnes a denně ve vztahu, jak k lidem, tak k Zemi samotné !2! takže tím bych se moc neoháněl :D

uživatel eliminován | 16. 02. 2010, 21:13:36

sea ale prd, pořád je stále dost žraloků, lvů, apod. stávají se chráněnými atd. kdyby bylo po "tvojem" !2! tak by to bylo naopak i dnes...
..."pokud tam nebude nějakej idiot venčit nějakého (bojového) většího :D psa. ." ...s tím kdyby to byl idiot :D celkem souhlas :D !486!

uživatel eliminován | 1. 01. 1970, 01:21:06

a že "svět má být bezpečným místem hlavně pro děti." říká každá matka, každý rodič, každý rozumný a slušný člověk

uživatel eliminován | 16. 02. 2010, 21:09:25

> ReTRe pleteš se. lidstvo se pokouší si svět dělat bezpečnějším už tisíce let.
a šelmy jsme vyhubili skoro všude.
a já jsem jen rád, že se nemusím u nás v lese bát, že mě něco sežere. (teda pokud tam nebude nějakej idiot venčit nějakého bojového psa. .. ale i to časem vyřešíme. )

uživatel eliminován | 16. 02. 2010, 21:05:14

seashepherd "svět má být bezpečným místem hlavně pro děti." říká kdo, ty? :D
Svět by měl být bezpečným místem pro všechny. A taky, aby se právě z dětí, nevychovávali ti co ten svět dělaj nebezpečným !2!
podle tvého způsobu blahořečení :D bys musel odstranit a zničit vše nebezpečné jim, což ani nejde... šelmy se nevybíjí :D navíc jen proto, že jsou nějak nebezpečné !2!

uživatel eliminován | 16. 02. 2010, 20:58:19

a ad. dítě vs. pes.
svět má být bezpečným místem hlavně pro děti.
a pro tento ušlechtilý cíl by jsme neměli litovat námahy a obětí, i kdyby jsme přitom měli překonávat sebetěžší překážky.

uživatel eliminován | 16. 02. 2010, 20:56:45

rotvajler je taky dost tragický plemeno.
dřív to bývali psychicky stabilní psi, ale pak poptávka po nich vysoce překračovala nabídku a tak se v chovu nechávali i nevyrovnaní psi, až to došlo tak daleko, že u tohoto plemene je psychická nevyrovnanost velmi častým jevem. (potvrdí vám to i chovatel rotvajlerů, měl by tu být k nalezení pod nickem seal+nejake cislo k tomu).

rotvajleři patří mezi psy, kteří člověka napadají nejčastěji ... a přitom nejsou zas tak moc rozšířeným plemenem.

je dobře, že ani na ně se nezapomíná při zákazech týkajících se bojových plemen.

uživatel eliminován | 16. 02. 2010, 19:44:24

dement. :D to je vůůl :D jj čus !102!!102!

uživatel eliminován | 16. 02. 2010, 19:43:59

dement. máme pumra a tři feny :D takže i ten pes si to užije :D !486! btw jinak bab k něčemu je ještě furt dostatek, takže pohoda :D ale jen ta p*ča, u mě není nikdy moc směrodatná !486!!486!

uživatel eliminován | 16. 02. 2010, 19:40:23

já jdu na žrádlo, dám si asi vlkodava, ty jsou velký !2! zdar

uživatel eliminován | 16. 02. 2010, 19:39:08

> ReTRe
na píču neni to, že aspoň kdykoliv můžeš mít píču.. to pes né :DDDD

uživatel eliminován | 16. 02. 2010, 19:35:09

dement. no zas jak kde !486! ale nepopírám, že ti moji se maj fakt dobře :D bych se chtěl mít taky tak, nic neřešej, jdou kam chtěj, nestaraj se a najest dostanou :D :D ale zas na druhou stranu, nejsou jak lidi, blbě si furt na cosi nestěžujou, nepodlízaj, jsou přímí a namachrujou, je s nima prdel, jednaj spontánně bez nějakýho záměru a cíle :D takže ikdyž je system na pikaču, pořád je ještě něco, co na pikaču není :D

btw jinak white se tu dohadoval, že proč nemá babu nebo co :D tak dostal trochu sprchu, kterou si nepřipustil :D stejnak je to nějakej komplex fake :D až si najde holku, což teda trochu pochybuju :D bude zas mírnej jak beránek :D !102!

uživatel eliminován | 16. 02. 2010, 19:26:25

> ReTRe
my žijem díky nastolenýmu systému a jeho dodržování hůř než ty čoklove o kterejch se bavíme !2!

náš systém je jako starej windows :D sem tam to zamrzne, sem tam to hlásí chybu ikdyž je všechno ok atd :DDDD
> White-Wizard
máš paměť jako slon, co? :D dosmrti mu to nezapomeneš? !2!

uživatel eliminován | 16. 02. 2010, 19:22:32

White-Wizard !811!!811!!811! napíšu jen, že nejsu ty :D to bude stačit !811!

uživatel eliminován | 16. 02. 2010, 19:21:28

dement. tak to je na pikaču, o tom samostřílu jsem to kdei taky zaslechl, jen nevím jak to dopadlo :D to byl mazec btw no je to postavený na hlavu, zas končíme u systému !486!

uživatel eliminován | 16. 02. 2010, 19:21:11

a jinak vám řeknu že retre nezbalí tu mladou holku svou blbostí co tuhle otázku založila!12!

uživatel eliminován | 16. 02. 2010, 19:19:56

> dement.
on se hádal jednou se mnou buzík,nadával mi adělal chlapa,to nemam rád,tak to vracim třeba jako ostatní mně

uživatel eliminován | 16. 02. 2010, 19:17:27

proč máš potřebu furt všem nadávat? :D zahul si vole a bude to v pohodě :D

uživatel eliminován | 1. 01. 1970, 01:21:06

Retre je buzíček trapnej ubohej má auto love a stejně ho frajerky nechtěj jen košťata nezletilý!1358!

uživatel eliminován | 16. 02. 2010, 19:14:02

> ReTRe
no hele, když mě zloděj vleze do objektu a můj pes ho zabije nebo ublíží na zdraví, tak já mám sakra velkej problém.. ono je jedno, že on šel krást.. bohužel...

ale možná se blízká na lepší časy, protože vrchí soud rozhodl, že chlápek co měl nastavenej samostříl proti zloději dostal osvobozující verdikt.. prostě mu soud dal zapravdu, že jednal správně, ale kdo ví jaká bude praxe dál

a sporný to neni, selskym rozumem je jasný, že za to může zloděj... bohužel rozum je něco na co se asi nehraje..

uživatel eliminován | 16. 02. 2010, 19:10:14

dement. jasně, já do toho vrážím i tu praktičnost... protože těch případů je jinak mraky, ale většinou utratí toho psa, ikdyž viníkem je jen člověk, ať už ten pán, nebo někdo další, např. to dítě na které nějaká ta matka :D "pánička" nedávala pozor apod....
btw jinak, vlézt tam, to by bylo sporné kdo by za to mohl !2! nejspíš ten co jde, nebo se vloupe, na označený cizí pozemek, tuším, nevím teď jestli je to přesně tak !2!

uživatel eliminován | 16. 02. 2010, 19:04:54

> ReTRe
tak píšu teoreticky, to, že někdo má psa aby zabíjel je běžná věc.. sám nepřímo jednoho mám a je to hlídač objektu.. vlézt tam, tak jsi skončil i když dobře vim, že bych to já odskákal :)

uživatel eliminován | 16. 02. 2010, 19:04:15

dement. :D samá bojovnice za práva dětí :D žádná soudnost, nic :D dneska tady !102!!102!

uživatel eliminován | 16. 02. 2010, 19:02:38

> Karishma
to byl vtip, ale ono to bylo asi těžký pochopit, no. a já mám takovej pocit, že ty jsi ta matka :)
nějak moc jí bráníš a vzala ses tu z čistýho nebe, žádný jiný příspěvky nikde jinde nemáš :) takže se nediv a přeji hezkej zbytek dne !1!

uživatel eliminován | 16. 02. 2010, 19:01:47

dement. před tím jsi zmínil jen "stačí ho k tomu vychovat" psal jsem to k tomu... jinak jasně, že i nevýchovou, pak ale taky i tím, co mu třeba způsobí okolí a o tom sám pán nemusí mít vůbec šajn !2!
Jinak o případech které zmiňuju, píšu právě proto, že kolikrát člověk vinní jen psa a pána, ale nikdo nebere v potaz, že vyvolavatelem averze u psa, může být i někdo třetí kdo mu nějak mohl ublížit, apod. ;o)

Karishma

Karishma | 16. 02. 2010, 19:00:20 | více příspěvků | napsat uživateli

> dement. opet prihloupla poznamka, davam prostor k poslednimu slovu a uz se te rozcilene matce tady nedivim ani trosku

uživatel eliminován | 16. 02. 2010, 18:55:59

> ReTRe
nevýchovou se taky "vychovává" zabiják.
jsou destíky případů kdy nevychovanej pes utekl ze zahrady a dělal zle :)

123fire

123fire | 16. 02. 2010, 18:53:36 | více příspěvků | napsat uživateli

Psi naopak nemají být omezováni v pohybu, pokud to není nezbytně nutné. Pokud obec volný pohyb nereguluje vyhláškou, mohou být na volno.

uživatel eliminován | 16. 02. 2010, 18:53:24

dement. však tohle nikdo nepopírá ;o) může, ale kolik lidí si pořizuje psa jen proto, aby z něj vychovali zabijáka, většina? Myslím, že ne !2! A když se mluví o nějakém napadení, tak je to skoro vždycky o tom, že pes byl hodnej nebyly s ním problémy, jen prostě v jednu chvíli zaútočil... a co se stane, všichni odsoudí psa, ale nikoho nezajímá, co kdo tomu psu způsobil, že se takhle zachoval...

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | 300 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

plemenotakovýhopesnázorpsí

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑