Diskuze a otázky - IZRAELCI NEBO PALESTINCI ?

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 4. 01. 2009, 15:53:54 |

Včera jsem obětoval hodinu svého života čtením stručné historie vzniku Izraelského státu a jejich následných bojůvek se všemi okolo.

http://special.novinky.cz/izrael/

A vy jste na čí straně ? !1! Kdo myslíte, že je v právu ?

reagovat

Nejlepší odpověď podle uživatelů

uživatel eliminován | 1. 01. 1970, 01:20:31

> F.L.Cistirna_P.
a) jak Palestinci....tak Židé žili na tomto území po staletí...neřkuli tisíciletí.....obě etnika mají tedy právo \"uživatelské\"
b) je to právě ono sebeurčení, díky kterému Izrael přežil šestidenní válku a yomkippurskou válku.....a přežívá uprostřed arabské části světa už šedesát let. Na to už páni humanisti jaksi pozapomněli....na obrovské ztráty na životech Izraelců v oněch ofenzivních akcích arabů.......A je to ono právo na sebeurčení, které jaksi chybí Palestincům (co dokázali za podstatně více času na stejném místě? mnohem méně...neřkuli nic....oproti tomu, co dokázali z pouště vlastníma rukama udělat Židé......- problém není jen ve víře...ale i v přístupu k práci)
c) byli to právě samotní Arabové....kteří začali svou půdu prodávat ve své krátkozrakosti a touze vydělat jednoduše peníze....
d) pokud se podíváš do lidské historie (nebo mezi zvířata)....často narazíš na to, že na určitém \"teritoriu\" vedle sebe žijí dva a více znepřátelených druhů......a ten nejsilnější vítězí........Palestinci prohrávají proto, protože jejich čas už minul.....a jejich dominantní roli nevyužili v okamžiku, kdy to ještě mohli zvrátit....
e) možná by bylo na místě obrátit svou zlobu na západní státy, které stojí za vznikem Izraele......a ne na samotný Izrael....i ten hájí svou holou existenci....

jinak uznávám, že to moc košer není, co tam v současné době Izraelci provádí......na druhou stranu, politiku segregace a ponižování Židé okusili v jisté době od našich západních sousedů až až.....a těžko se divit, že je to poznamenalo......asi mají své zkušenosti...

Nejlepší odpověď podle autora

uživatel eliminován | 1. 01. 1970, 01:20:31

Osobně si myslím, že v právu jsou Izraelci ...

V diskuzi je 140 příspěvků a shlédlo ji 1341 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 1. 01. 1970, 01:20:31

> CrazzYdiot
Srovnáváš jablko s hruškama! Situace, která tam panuje bych přirovnak roku 1938, kdy Itálie, Británie a Francie odevzdala sudety Německu! (Rozuměj OSN dalo Palestinu židům) Je naprosto oprávněné že obyvatelé se brání partizánským bojem a nekonvenčními prostředky když ani ze setiny nedisponují zbrojním materiálem jako USA a jinejma velmocema dotovanej Judestán Izrael....

uživatel eliminován | 10. 01. 2009, 22:13:38

> Wi3go
ne, myslím, že ty.

uživatel eliminován | 1. 01. 1970, 01:20:31

To je stejný jako kdyby se Rakušani rozhodli, že jsme byli součástí Rakouska Uherska a že mají nárok na naše území. Stříleli by rakety do Budějovic, minometný granáty do Tábora a odpalovali se v Praze v trolejbusech. Vojáky by schovali mezi civilisty. Česká vláda by nechtěla jen nečinně přihlížet ničení republiky, zmobilizovala by armádu a zaútočila na Rakousko s cílem zastavit ohrožování vlastního obyvatelstva. Po našem útoku by celej svět volal po míru a obviňoval nás za to, že jsme si dokonce i dovolili se bránit. Přesně tohle se děje. A proto s reakcí Izraele naprosto souhlasím, civilní oběti má na svědomí Hammás když je používá jako lidské štíty. Spousta lidí co to odsuzuje o tom neví nic, neví o strachu odkud zase přiletí raketa a koho zabije.

Wi3go

Wi3go | 10. 01. 2009, 15:12:32 | více příspěvků | napsat uživateli

> Waltr89
Jsi výmaz???

uživatel eliminován | 8. 01. 2009, 20:28:07

> Wi3go
Asi jsou tvý známí co tam byli výhradně pejzáci, jinak bys takhle hloupě neplácal...

Wi3go

Wi3go | 5. 01. 2009, 15:03:22 | více příspěvků | napsat uživateli

> mentalix
Jo,palestinci

mentalix

mentalix | 5. 01. 2009, 15:02:34 | více příspěvků | napsat uživateli

tmavý držky!5!

Wi3go

Wi3go | 5. 01. 2009, 15:01:40 | více příspěvků | napsat uživateli

> Waltr89
Jediný Izrael má právo na palestinu,jediný za ní pořádně bojoval,jediný se o ni pořádně stará.

Wi3go

Wi3go | 5. 01. 2009, 15:00:12 | více příspěvků | napsat uživateli

> Adelmus
Jo,jsou to borci,vyhrát nad 40 x větší přesilou,to nedokázal ještě snad nikdo!466!

Wi3go

Wi3go | 5. 01. 2009, 14:58:43 | více příspěvků | napsat uživateli

> Waltr89
Hodně mých známých tam bylo,viděl jsem fotky,slyšel jsem i různé přednášky,takže myslím že toho vím víc než ty.!5!

Wi3go

Wi3go | 5. 01. 2009, 14:57:19 | více příspěvků | napsat uživateli

> FilipBC
No tak to jsi trochu vedle,hodně mých známých tam bylo,a říkali,že na vině nemůže být nikdo jiný než palestinci.A taky je drsný rozdíl,když jsi v moderním Izraeli a jenom se podíváš na palestinu,jaký je tam bordel,ničeho si neváží,všechno ničí,jim bych nesvěřil ani Ň.

uživatel eliminován | 4. 01. 2009, 19:22:53

waltr89....:stejně oprávněný jako partyzánský boje po odevzdání Sudet...!2!

Alláh Palestýncům nadělil nejvydařenější numera pro styk s veřejností..!470!!923!

uživatel eliminován | 4. 01. 2009, 19:18:34

Z hlediska tamních zkušeností, sympatií a nezmanipulovanosti médií i samozřejmě historie - jsem pro Palestinu ...

Izraelci dělají strašné věci, ale tady o tom nikdo neví .....

uživatel eliminován | 4. 01. 2009, 19:08:36

myslím,že palestinci..

ale víš co,mě to je fuk,já totiž stejně fandim spartě !1350!

uživatel eliminován | 4. 01. 2009, 18:59:48

Je me to celkem u prdele.......At se klidne postrili.Stejne to je samej sebevrazednej atentatnik.......!1302!

uživatel eliminován | 4. 01. 2009, 18:49:17

> .Steppenwolf
Ty asi nevíš o co v dané situaci jde viď? Uplně to samé se stalo 1938, když Francie, Británie a Itálie dala sudety Německu. V případě Izraele OSN dala Palestinu Izraeli. Odpor domorodců je naprosto oprávněný, zrovna tak jako byly partizánské boje po odevzdání sudet, tak chtěj palestinci zpět své území! Za to, že vypustili pár raket na okupanty mají být vyhlazeni?! Když se udělal atentát na Haidricha a on pak vypálil Lidice a Ležáky, tak to bylo úplně to samé! Taky říknete, že Němci byli v právu?! Uvědonmte si souvislosti, hltáte jen to co slyšíte v televizi!!!

uživatel eliminován | 4. 01. 2009, 18:40:18

> Waltr89
No ale pokud je jejich současná ofenzíva oprávněná, pak není divu, že si podle tvé reakce někdo může myslet, že nosíš turban ;)

Adelmus

Adelmus | 4. 01. 2009, 18:39:25 | více příspěvků | napsat uživateli

myslim ze historie je hezka vec,ale na to abys mohl soudit a byt objetktivni bys musel byt u valny casti tech tisicu jednani, ktery mezi palestincema a izraelcema za tech 60 let probehly...kazdopadne moje sympatie sou u izraelcu...je to hustej a snad neznicitelnej narod... !879!

uživatel eliminován | 1. 01. 1970, 01:20:31

Obojí tam je zlo - do prdele s tím !5!

jostafa2

jostafa2 | 4. 01. 2009, 18:32:28 | více příspěvků | napsat uživateli

sparta vole!1261!

uživatel eliminován | 4. 01. 2009, 18:25:11

> .Steppenwolf
Abych neměl rád obřezance musim nosit turban?

uživatel eliminován | 4. 01. 2009, 18:20:19

!663!

uživatel eliminován | 4. 01. 2009, 18:15:34

> Waltr89
aha, já myslel, že nosíš turban :)

uživatel eliminován | 4. 01. 2009, 18:09:31

Když se 2 perou, 3. se směje !20! !2!

uživatel eliminován | 4. 01. 2009, 18:08:29

> .Steppenwolf
Proč AKM? Jsem čech, takže jedině 58! !5!

uživatel eliminován | 4. 01. 2009, 18:07:09

> Wi3go
Ty máš hochu v hlavě zmatek.... někoukej tolik na telku, protože pak plácáš nesmysly.... Pochybuji, že si byl v Izraeli! Jestli ano, musíš uznat, že dobře se tam má jen ten kdo nosí jarmulku, ani křesťan co tam žije na trvalo, nežije důstojně!

uživatel eliminován | 4. 01. 2009, 17:59:49

> Wi3go
co tě nemá, doma ho učili sborku a rozborku AKM :)

Wi3go

Wi3go | 4. 01. 2009, 17:56:48 | více příspěvků | napsat uživateli

> Waltr89
palestinci se mužou psát jedině s malým "p",to tě doma neučili?

Wi3go

Wi3go | 4. 01. 2009, 17:55:06 | více příspěvků | napsat uživateli

> munnnka
Pokud vím,tak teroristi jsou jedině palestinci a další muslimové.

uživatel eliminován | 4. 01. 2009, 17:54:33

podle oficiálních informací tenhle konflikt začali palestinci, ale čert ví, kde je pravda

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

bojůvkapalestinciživotizraelcihistoriestáthodinastranaprávovznik

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑