Diskuze a otázky - holky za kolik by ste podvedli sveho kluka

úvodní strana | aktualizovat | dolů

vercaandel

vercaandel | 1. 10. 2009, 22:11:39 | příspěvky uživatele | napsat uživateli

kazda ma svou cenu ne?

reagovat

V diskuzi je 144 příspěvků a shlédlo ji 2445 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 1. 10. 2009, 23:44:24

> Aphex.
Jenže to, o čem tu mluvíš - potkat někoho jiného, lepšího - copak to je hned spojený s podváděním? A co to má co dělat s prodejností? Ano, můžu potkat někoho lepšího, to se nevylučuje, ale taky neznamená, že bych se s ním hned měla někde tahat za zády "oficiálního" partnera. Nejdřív si v hlavě a ve vztazích udělám pořádek a pak můžu začít novou kapitolu.

Tarta_tuning

Tarta_tuning | 1. 10. 2009, 23:42:01 | více příspěvků | napsat uživateli

> Aphex.
rozděl slovo Nejde

Ne je něco co si lidi vymyslely pro svoji obhajobu
Jde všechno

!1351!

uživatel eliminován | 1. 10. 2009, 23:41:58

> Aphex.
podle sebe soudím tebe... je mi tě líto, prodejný člověk si neváží sám sebe a neváží si ani lidí okolo sebe. Potom chápu, že může mít názory na druhé jako máš ty. Já vyrůstala v domácnosti, kde byla důvěra nade všechno, proto i pro mě je jednou z prioritních vlastností a jsme pyšná na to, že se lidem můžu koukat z příma do očí. Život je boj, ale když nejsi náročný, můžeš si ho užít v míru. Ty jsi prostě přesvědčený o tom, že jsou všici prodejné k.rvy, dobře, je to tvůj názor. Tak si ho užij. Ale to, že bys neměl házet všechny na jednu hromadu je prostě fakt. A tahle debata navíc byla o tom, podvét za peníze. Máš pravdu, člověk nikdy neví, co se stane, můžou ti dát na disko něco do pití a poddajný můžeš být hned, ale za peníze? Ne díky!

uživatel eliminován | 1. 10. 2009, 23:40:04

> NickyLee008
jo, jasne.. !638!
vsechno to stoji a pada na tom, ze proste nevis, co bude zitra, pozitri..
jestli nepotkas treba nekoho lepsiho, nebo treba on potka. proc by se to nemohlo stat? pak to tvoje "ja nikdy" muze byt hodne rychle splachnuty.
"nikdy" je uplne vylouceni takovyho stavu. to proste nejde rict, nejde predvidat.

Tarta_tuning

Tarta_tuning | 1. 10. 2009, 23:36:39 | více příspěvků | napsat uživateli

> Aphex.
Opravdu? Když jdou proč ho nemaj?:)))

Existuje něco co říká Ty a ty to mít nebudeš áá hele ty tobě to dáme? mluvím o bohatství.... Neexistuje tak proč si to myslíš?:)

uživatel eliminován | 1. 10. 2009, 23:33:58

*"za tim cilem jdou" skrtnout.

uživatel eliminován | 1. 10. 2009, 23:33:24

> Tarta_tuning
za tim cilem jdou
to je z jaky pohadky, ze svet vsem nabizi stejne?
mas pocit, ze treba decko, co se narodi do totalni chudoby, nekde ve slumu v cine, ma stejny sance jako ty?
clovek, ktery se narodi do bohaty rodiny, ma mnohem vetsi sanci na bohaty, uspesny zivot, nez "normalni" clovek.

ja tu mluvim obecne, vsichni se daj prodat. !1!

uživatel eliminován | 1. 10. 2009, 23:32:04

> Aphex.
To nevím, ale rozhodně bych s jiným chlapem nevlezla pod peřinu dřív než bych měla vztah ukončený. V takové situaci už jsem byla a myslím, že jsem se zachovala férově. Víš, nejdřív poznej a potom suď. Stejně jako ty říkáš, že nevím, co bude zítra, tak já říkám, že neznáš všechny lidi na to, abys je mohl házet do jednoho pytle. Mám svoje zásady a mezi ně patří být k lidem férová, zvlášť pokud jde o to někomu ublížit.

uživatel eliminován | 1. 10. 2009, 23:30:48

za nic na světě.....!!!!

uživatel eliminován | 1. 01. 1970, 01:20:54

> NickyLee008
to je krasny, jak si tim ses tak jista.. jako bys vedela, co bude zitra.. !638!
"nikdy nerikej nikdy". !1!

Tarta_tuning

Tarta_tuning | 1. 01. 1970, 01:20:54 | více příspěvků | napsat uživateli

> Aphex.
tak se zamysli jak mluvíš o ženských? všechny se daj prodat.. máš nějakej komplex hele

Tarta_tuning

Tarta_tuning | 1. 01. 1970, 01:20:54 | více příspěvků | napsat uživateli

> Aphex.
Nepředstavujou protože kdyby chtěly tak si ho představí a za něčím jdou Každej má šanci stejně velikou stát se tím čím chce a mít peněz kolik chce.. Protože svět nabízí všem stejně...

uživatel eliminován | 1. 01. 1970, 01:20:54

> Aphex.
Ne, protože na to nemám ani žaludek. Je to něco, co se mi protivý, nejsem křivák. Neříkám, že na ulici nepotkávám spoustu jiných mužských, u kterých si člověk řekne, že by stáli za chřích, ale proč? Já jsem spokojená - lásku mám, něco na sebe, něco do pusy, střechu nad hlavou,.... Tak co mi ještě chybí? Zřejmě jsi měl na slečny v životě smůlu, to je mi líto. Já prostě hraju čistou hru, levárny nejsou moje parketa.

uživatel eliminován | 1. 10. 2009, 23:25:16

> Tarta_tuning
a z cehos to poznal, ty psychologu? !1358!

Tarta_tuning

Tarta_tuning | 1. 10. 2009, 23:24:38 | více příspěvků | napsat uživateli

> Aphex.
Koukám že když nemáš štěstí ty nepřeješ ho i ostatním Realisto...

Měl bys mít začít rád sám sebe a začít si vážit toho že ten život máš protože ten kdo nem rád sám sebe.. vlastně nemá ani rád lidi :)

uživatel eliminován | 1. 10. 2009, 23:24:23

> Tarta_tuning
tak se na tu praci maji vysrat? zlepsi se jejich zivot potom? vsichni nemuzou bejt velkopodnikatele jako ty. !1!
nepredstavujou? proc myslis?

uživatel eliminován | 1. 10. 2009, 23:21:53

> NickyLee008
jo, a nikdy, NIKDY, bys ho nepodvedla, co? ani za prachy, ani "zadarmo". jasne.. !638!
realismem. !1!

Tarta_tuning

Tarta_tuning | 1. 10. 2009, 23:21:45 | více příspěvků | napsat uživateli

> Aphex.
Zbitečně marní čas v práci i když ví že budou mít 10 let stejnou vejplatu, hodiny prosedí u zbitečné televize která jim neřekne absolutně nic.. Nepředstavujou si lepší život, půjčujou si zadlužujou se...!1351! etc etc mohl bych ti tu napsat román ale ty si to Jirstě uvědomuješ když já sem ten blbec a ty ten chytrej :)

uživatel eliminován | 1. 10. 2009, 23:19:50

> Tarta_tuning
!1358!
jo jo, lidi jsou lini pro sebe neco udelat, a proto chodi do prace.. to dava smysl.
jekej fenomen? !20!
opacne? tak chod nahy, zij pod mostem, nechod do prace, nejez, nepij, nedychej.. milionari. !638!

uživatel eliminován | 1. 10. 2009, 23:19:00

> Aphex.
Víš co? Myslím, že díky svojí práci se setkávám s hodně životními příběhy a rozhodně bych nikdy neřekla, že žijeme v pohádce, někdy je to spíš noční můra. Ale já jsem skoro sedm let šťastná s bezvadným mužským, který nejde zaplatit a byla bych blbá, abych se o takový poklad připravila. Někdo má také svědomí, víš, co to je? Asi ne-e. Jediný, kdo mě tu baví svým pesimismem jsi ty.

uživatel eliminován | 1. 10. 2009, 23:15:44

> NickyLee008
!1358! pobavila jsi me. ale takovym kecum neuverim. nikdy nikomu. nejsme v pohadce. !638!

Tarta_tuning

Tarta_tuning | 1. 10. 2009, 23:15:32 | více příspěvků | napsat uživateli

> Aphex.
a tvoje práce je Fenomén? Asi ne hele.. Radši budu dělat všechno opačně než ostatní protože víš jak se to říká :) sleduj lidi kolem sebe co dělají, udělej opak a jsi milionář!1351!

uživatel eliminován | 1. 10. 2009, 23:13:39

> NickyLee008
pardon - motýly:-)))

uživatel eliminován | 1. 10. 2009, 23:12:57

> Tarta_tuning
no kdyz to rika takovej znalec jako ty, tak to tak musi bejt. amen.
a ted se vrat na zem a uvedom si, ze nezijes ve tvem ruzovem svete a to tvoje podnikani a investice nejsou trivialni veci.

uživatel eliminován | 1. 10. 2009, 23:12:49

> Aphex.
Tak to promiň, asi v tomhle směru dokonalá sem. Kdybych tímhle způsobem sama sebe prodala, ta by to znamenalo, že si sebe nevážím. A kdybych si sama sebe nevážila, tak bych to rovnou mohla zabalit. Pro mě slovo láska neznamená jenom motýli v břiše, ale taky důvěru a respekt jeden k druhému. Není to jen prázdný slovo bez obsahu. Peníze nejsou všechno, radši budu chudá jak kostelní myš, ale šťastná a s vědomím, že se druhým můžu koukat zpříma do očí, zejména tomu, na kom mi maximálně záleží. A kdo na to má jnej nízor, je to jeho boj.

Tarta_tuning

Tarta_tuning | 1. 10. 2009, 23:11:15 | více příspěvků | napsat uživateli

> Aphex.
Ale víš co? Lidi jsou líný pro sebe něco udělat tak radši chodí do tý práce a nějak ten život přežijou.. Se mnou ať takhle nikdo nepočítá i kdyby mi měl celej svět říkat do hlavy že takovej je život.. Já vím že život je o něčem jinym

Tarta_tuning

Tarta_tuning | 1. 10. 2009, 23:09:36 | více příspěvků | napsat uživateli

> NickyLee008
No lidi nezměníš buď dospěje nebo se z ní stane bůh ví co :) Nic méně je fakt že řešit to jestli by šel někdo za prachy je trochu kokotina!1358!

uživatel eliminován | 1. 10. 2009, 23:08:18

> Tarta_tuning
Však já si také říkám, že už mě snad nemůže nic překvapit, ale někdy opravdu zírám, co někdo dokáže napsat nebo z pusy vypustit.

Tarta_tuning

Tarta_tuning | 1. 10. 2009, 23:07:45 | více příspěvků | napsat uživateli

> Aphex.
Já vim jak vydělám prachy... A když říkám že peníze jsou k sehnán "na každym rohu" tak jsou :) musíš přijít na to v čem chceš vydělávat prachy.. jeslti investuješ nebo začneš podnikat a budeš mít všechno ve vlastních rukách.. Hele nevim jak chceš ale i kdybys dřel jako debil 20 hodin denně na podnikání tak je to furt lepší než abys celej život dřel v práci za 10 tisíc 8 hodin denně protože v podnikání máš po určitý době najmutý lidi který se o to staraj a ty si můžeš letět kam chceš a budeš mít rpachy:)

uživatel eliminován | 1. 10. 2009, 23:06:53

> NickyLee008
to co zakladatelka napsala neni vubec kokotina.
na co si to tu hrajete. lidi vesele podvadi i "zadara" a za penize..? heh.
uberte na tom pokrytectvi a nehrakte si na dokonale.

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

klukkazdacenaholka

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑