Diskuze a otázky - Fyzika

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 14. 11. 2010, 22:49:25 |

Kdo má rád fyzikální výpočty a fyziku obecně ? !24!

reagovat

Nejlepší odpověď podle uživatelů

-Hellulinka-

-Hellulinka- | 14. 11. 2010, 23:09:31

Nemám ráda fyziku,a vlastně tak nějak celkově počty. !43!

V diskuzi je 67 příspěvků a shlédlo ji 1439 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

TotalniTukan

TotalniTukan | 11. 03. 2011, 16:24:50 | více příspěvků | napsat uživateli

"Fyzika je na hovno."

hracka29

hracka29 | 10. 03. 2011, 22:27:28 | více příspěvků | napsat uživateli

> Jo, je super!

_LANEY_

_LANEY_ | 17. 11. 2010, 21:02:33 | více příspěvků | napsat uživateli

Science is EPIC

sanavabic

sanavabic | 17. 11. 2010, 20:02:41 | více příspěvků | napsat uživateli

Postelovou fyziku jako tření, sání, tlak nebo šíření vln celkem beru ;)

uživatel eliminován | 17. 11. 2010, 19:58:12

Miluji fyziku a matematiku!764!!786!

uživatel eliminován | 16. 11. 2010, 20:12:57

Já bych řekla,že třeba přednedávnem zaniklá staroslavná firma Minolta začala jít do hajzlu poté, co si v osumdesátejch letech někdo řekl, že jejich nejslavnější a nejdýl vyráběnej výrobek,zrcadlovaka SR-T 101, je asi třikrát až pětkrát předimenzovaná,vobsahuje spoustu ruční práce,a že by se to celkově dalo mnohem líp zmenedžovat,znormovat a ekonomicky vořezat..!923!

uživatel eliminován | 16. 11. 2010, 13:17:42

Jen v podání BBT !331!

uživatel eliminován | 15. 11. 2010, 23:22:12

fyziku ne, ale velice me bere chemie... proste mi vzdy sla !1085!

uživatel eliminován | 15. 11. 2010, 22:52:24

Ne, jak to smrdí matikou, tak utíkám!1156!

uživatel eliminován | 15. 11. 2010, 22:41:10

> M-Cristiane už opět pleteš jabka a hrušky dohromady, dobrou noc !1!

uživatel eliminován | 15. 11. 2010, 22:34:50

> CernokneznikKralem

Ale no tak - technici neřeší jen šroubky, dělají i složitější věci.

Taky třeba stavěli za války mosty pro tanky - a tam šlo spíš o to to udělat rychle, a né přesně...

A produkty nemusejí být správně dimenzované, mohou být klidně předimenzované, třeba i 10x, to záleží podle situace... než abych půl dne počítal, jestli stačí šroub M3, tak tam dám raději M4. šroubek stojí do koruny, hodina práce inženýra, co to umí spočítat stojí třeba i několik tisíc - a navíc to může spočítat špatně !2!

uživatel eliminován | 15. 11. 2010, 22:24:07

> M-Cristiane Já nemluvil o zákonech, technik musí předložit hlavně správně dimenzovaný produkt a toho dosáhne jen znalostí materiálu a také přesným výpočtem součásti(ať už je to cihla nebo šroubek, tyto produkty MAJÍ předepsané charakteristické vlastnosti). Od podobných chytračin máme normy...!5!

uživatel eliminován | 15. 11. 2010, 22:20:38

> CernokneznikKralem

To já nevím. Každopádně - žádný zákon nenařizuje provádět výpočty přesně. Je na každém technikovi, jakou cestu použije, důležité jsou jen výsledky. Ne ty, co vypočítá, ale ty, kterých dosáhne (technické i hospodářské).

A nemyslím si, že nejlepší cesta je počítat všechno přesně. Ale těžko říct.

ricidur15

ricidur15 | 15. 11. 2010, 22:20:18 | více příspěvků | napsat uživateli

ohmův zákon

uživatel eliminován | 15. 11. 2010, 22:17:22

> M-Cristiane slovíčkaříme?!1298!

uživatel eliminován | 15. 11. 2010, 22:14:12

> CernokneznikKralem

Jenže ony jsou všechny výpočty jen přibližné, všechno je jen přiblížení - jinak bychom museli počítat každý atom...

neexistují žádné hmotné body ani tuhá tělesa, a nakonec ani ten Newtonův zákon, na kterém celá mechanika stojí, neplatí úplně přesně.

Přibližný výpočet neznamená, že je špatný, ale že je prostě zjednodušený, že se některé vlivy zanedbají.

Kdo dokáže správně odhadnout, co lze zanedbat a co ne, nemusí vše řešit tím nejsložitějším způsobem.

uživatel eliminován | 15. 11. 2010, 22:06:43

> M-Cristiane Nevím, co máš za školy, ale nás učili, že odhad(navíc hrubý) musí být vždy podložen výsledky z přesných výpočtů.... odhadnout může kdeco kdejaký halama

uživatel eliminován | 15. 11. 2010, 22:04:54

> CernokneznikKralem
Ale né - ty jsi tvrdil, že to NEJDE vypočítat přibližně...a pak jsi sám nakonec uznal, že věci neřešíš přibližně, když to jde přesně.

O nic víc mi nešlo, než o to, že to JDE vypočítat přibližně - a nebude to zas až tak špatné.

uživatel eliminován | 15. 11. 2010, 22:01:27

> M-Cristiane motáš hrušky a jablka, já se bavil o vlaku a konkrétním technickém problému (ty do toho taháš barák a emoce-ženskou)!5!

uživatel eliminován | 15. 11. 2010, 22:00:30

Za mlada jsem to rad nemel...ale ted mi to prijde docela fascinujici...a mrzi me, ze jsem nedaval ve skole pozor. :D

uživatel eliminován | 15. 11. 2010, 21:59:59

> M-Cristiane
Ale to bylo v tom filmu, jen už si nemohu vzpomenout, jak se jmenoval;-)

uživatel eliminován | 15. 11. 2010, 21:58:30

> CernokneznikKralem

No, to je otázka a věc názoru.

Já se teda přesným výpočtům vyhýbám, když to není úplně nezbytně nutné. Jednak to stojí kupu času, a jednak člověk nakonec stejně musí udělat ten přibližný, aby zjistil, jestli se v tom přesném (ale složitém) někde nespletl. Navíc na přesný výpočet častokrát nebývají k dispozici ty potřebné údaje (jako třeba poloha těžiště).

Když budu počítat, za kolik postavím barák, taky mě nejdřív zajímá, jestli to bude v řádu sto tisíc, milion nebo deset mega - a až potom to budu řešit na koruny. A nebo ani nebudu - protože ženská si to stejně vymyslí jinak ....

uživatel eliminován | 15. 11. 2010, 21:49:52

> M-Cristiane Já jsem technik a já se nepohybuju v odhadech, když to jde vypočítat přesně

uživatel eliminován | 15. 11. 2010, 21:43:17

> CernokneznikKralem

No, do jisté míry je to jedno. Určitě nedojde k odchylce ve výpočtu o 3 řády, když to těžiště zavedeme doprostřed.

uživatel eliminován | 15. 11. 2010, 21:33:46

> M-Cristiane Tíha? Podle tvého tvrzení je jedno, kde d'Alambertovy síly zavedeme, stejně tak tíhu

uživatel eliminován | 15. 11. 2010, 21:31:36

> CernokneznikKralem
Co by se vlastně mělo anulovat?

uživatel eliminován | 15. 11. 2010, 21:31:07

> 00janci7

Pán bůh nemůže umět fyziku na 1, protože podle fyziky žádný pádn bůh není !2!

uživatel eliminován | 15. 11. 2010, 21:29:18

> M-Cristiane má, nic se ti neanuluje!5!

uživatel eliminován | 15. 11. 2010, 21:28:59

Jo, na 4 to dají Ti nejlepší z vás, na 3 já, na 2 pan ředitel a na 1 jen pán Bůh:D Ne, fyzika mě baví, hlavně optika a elektrostatika:-)

uživatel eliminován | 15. 11. 2010, 21:24:31

> CernokneznikKralem

Jenže ono to nemá nakonec na nic vliv, kam ji zavedeme...

předchozí | 0 | 30 | 60 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

výpočetfyzika

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑