Diskuze a otázky - Dobrý důvod proč kácet les o Vánocích.

úvodní strana | aktualizovat | dolů

silverchain

silverchain | 13. 12. 2011, 15:31:44 | příspěvky uživatele | napsat uživateli

Kdo mi tu proboha dá nějaký dobrý důvod pro to, že o Vánocích se musí "zabít" docela dost mladých stromečků jen pro to, aby si lidé "oslavili" nějaké to roční období. Jako nechápu bezohlednost těchto svátků tímto směrem.

reagovat

Nejlepší odpověď podle uživatelů

42.nitram

42.nitram | 13. 12. 2011, 16:10:57

protoze kdybychom misto stromku zabijeli mladata tulene, docla spatne by se na to veseli ozdoby !54!!937!

V diskuzi je 27 příspěvků a shlédlo ji 1120 uživatelů .

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

mrspock

mrspock | 16. 12. 2011, 17:22:47 | více příspěvků | napsat uživateli

Ničení rostlinného druhu není logické. To dokazuje, že lidé často dělají nelogická rozhodnutí.

Caducusangel

Caducusangel | 15. 12. 2011, 20:18:07 | více příspěvků | napsat uživateli

> SSBN
s pojmem "přiměřená potřeba" naprosto souhlasím :-)

SSBN

SSBN | 15. 12. 2011, 17:41:20 | více příspěvků | napsat uživateli

> Caducusangel Neuvedl jsem průmyslové užití, ale průmyslové plodiny - masově pěstované za použití průmyslových metod (velké plochy, mechanizace, minimalizace lidské práce...).

Zbytečná je skoro všechna dnešní spotřeba. Máš jen jedny kalhoty a tričko? Asi ne. Přitom všechno navíc je "zbytečné". Důležitá je tedy míra spotřeby. A já považuji stromek, který většině lidí přináší domů ducha Vánoc, za spotřebu přiměřenou.

Caducusangel

Caducusangel | 15. 12. 2011, 09:12:38 | více příspěvků | napsat uživateli

> SSBN
to obilí necháme bejt. Sám jsi zmínil, že se jedná o průmyslové využití. Jinak samozřejmě máš pravdu, že pokud je stromů moc musí se probrat. Ale v zahradě mám zatím místa dost na dalších pár let a to počítám s plnou velikostí stromů.
Tahle diskuze byla ale míněna o "zbytečnosti", aneb kde je ta tenká hranice mezi zbytečností a lidskou potřebou.

SSBN

SSBN | 14. 12. 2011, 16:54:30 | více příspěvků | napsat uživateli

> Caducusangel tak si změníš zahradu na borovicový prales. A co budeš dělat, až se rozrostou a budou si navzájem zavazet? Uřízneš je, necháš uschnout a spálíš. Co mi to jen připomíná? Že by klasický vánoční stromek?

Obilím se i topí, dělá se z něj líh... Takže je to stejná průmyslová plodina jako strom

Caducusangel

Caducusangel | 14. 12. 2011, 16:28:51 | více příspěvků | napsat uživateli

> SSBN
na zahradu se jich ještě pár vejde (zatím to takhle dělám 6 let). Ale asi jsi si nevšiml, že já neprotestuju. A pokud ano, tak rozhodně pro důležitější věc, než vánoční stromky :-). Prostě mi jen přijde zbytečné, každý rok uříznout něco co 5 nebo 10 let rostlo, jen aby mi to uschlo v obejváku a proto navrhuji alternativní řešení. Srovnání s kapry, nebo pšenicí je mimo. Ty slouží k potravě.
Přeju pohodový vánoce !1424!

SSBN

SSBN | 14. 12. 2011, 13:56:11 | více příspěvků | napsat uživateli

> Jo.haha je to muslim

Jo.haha

Jo.haha | 14. 12. 2011, 13:38:45 | více příspěvků | napsat uživateli

nekecej ,že doma žádnej nemáte...!33!

uživatel eliminován | 14. 12. 2011, 13:37:17

proto kupujeme ty v kontejneru, i když to vyjde asi na stejno, ujal se zatím jen jeden stromeček ze 3

uživatel eliminován | 14. 12. 2011, 09:26:19

!1418!
to už je trochu moc..!331!

Dick_Hard

Dick_Hard | 14. 12. 2011, 03:42:34 | více příspěvků | napsat uživateli

protože je po nich poptávka...a tam kde je poptávka, se zákonitě vytvoří nabídka... to je kapitalismus.... jde o peníze, obchodníci chcou hlavně vydělat na věcech které se dobře prodávají... životní prostředí v kapitalismu je jen komodita.... myslíš, že si někdo z těch lidí, co těží deštné pralesy, loví masově ryby, těží nerosty, ropu, dělá nějaké starosti o rovnováhu ekosystému?... ..

SSBN

SSBN | 14. 12. 2011, 03:04:25 | více příspěvků | napsat uživateli

> Caducusangel Pokud nemáš zahradu 10 000 m2, tak po 10 letech už nebudeš mít kam ty borovice sázet. není to řešení. Navíc nechápu, v čem je ten problém? Protestuješ proti obilí? Asi ne. Tak proč ti vadí, když místo obilí pěstují vánoční stromky?

Dick_Hard

Dick_Hard | 14. 12. 2011, 02:56:40 | více příspěvků | napsat uživateli

je třeba zrušit křesťanství

uživatel eliminován | 13. 12. 2011, 22:20:07

> silverchain
no asi je podle tebe lepší koupit umělej a zadělat tuhle planetu ještě víc!2!

M_BOY1

M_BOY1 | 13. 12. 2011, 21:15:27 | více příspěvků | napsat uživateli

co se da dělat no !1358!

uživatel eliminován | 13. 12. 2011, 19:27:07

nesadí se náhodou blízko sebe? tzn. aby les prosvitl a ostatní stromy měly dostatek světla?!925!

uživatel eliminován | 13. 12. 2011, 18:10:33

!670!..hele, neměli bychom natisknout transparenty a jít si stoupnout k lesu? Víš a ptom bychom to mohli obejít všechno - kravíny a prasečáky, páč se poráží dobytek, pak drůbežárny, pak bychom to mohli vzít k rybníkům kvůli rybám, pak bychom se mohli zastavit u klasů na poli, páč ty chtějí taky žít žejo, mno a u zeleniny a ovoce, páč ta chce taky žít žejo..mno obejdeme to všechno a pak........ promiň !331! - pak si tě naporcuju a upeču k obědu, souhlas? !504!

Caducusangel

Caducusangel | 13. 12. 2011, 18:00:07 | více příspěvků | napsat uživateli

> silverchain
asi tady naštvu všechny okolo, ale souhlasím s Tebou. Proto kupuji kontejnerovanou borovici ve stáří cca 3 roky, kterou poté přesazuji do zahrady. Pokud chce někdo učinit to samé, nekupujte v baushopech, Ty se neujmou.
Jo a k tomu odkud pochází ty řezané stromky, tak pravdu máte z části. Je tu samozřejmě probírka, ale velké množství jsou i školky (např. v holandsku) odkud také pochází většina stromků v již zmíněných baushopech (nařezaný jsou 2 měsíce dopředu). Pak jsou tu ale všichni ti podnikavci, který prostě zastavěj u lesa a "fiknou" ten nejlepší stromek co uviděj, popřápadě jich seberou 20 a rozprodaj.

AlesekBB

AlesekBB | 13. 12. 2011, 17:13:32 | více příspěvků | napsat uživateli

Kdyby zabili a ověšeli baňkami tebe, asi by z toho mělo dost lidí radost!831!

uživatel eliminován | 13. 12. 2011, 17:11:18

bo vánoce p*čo !54!

uživatel eliminován | 13. 12. 2011, 16:32:04

Nevidím jediný dobrý důvod pro to tahat si dřevo do bytu, pokud s ním neni v plánu zatápět.

uživatel eliminován | 13. 12. 2011, 16:21:55

Dobrý důvod, proč zabíjet rybník o Vánocích? !24!

mluno

mluno | 13. 12. 2011, 16:17:23 | více příspěvků | napsat uživateli

Většina vánočních stromků pochází z údržby lesa, případně z ochraného pásu pod a kolem vedení vn vvn. Pokácely by se tak jako tak (jak už psal > SSBN). Pak jsou ještě stromky z plantáží, pěestované přímo jako vánoční stromky. To je podle mě blbost, no ale už i u nás vyrostly fajnovky co nesnesou doma "odpad".
Takto jdou ty stromky do kompostu přes naše obýváky.

42.nitram

42.nitram | 13. 12. 2011, 16:10:57 | více příspěvků | napsat uživateli

protoze kdybychom misto stromku zabijeli mladata tulene, docla spatne by se na to veseli ozdoby !54!!937!

SSBN

SSBN | 13. 12. 2011, 15:42:42 | více příspěvků | napsat uživateli

> ThePresence stíhá obojí

SSBN

SSBN | 13. 12. 2011, 15:42:22 | více příspěvků | napsat uživateli

městský dumavec !102! !102! Víš, ty moulo, kdybys někdy v životě viděl smrkový les ve stáří 8-15 let, tak by ti to možná došlo. Prořezávka

uživatel eliminován | 13. 12. 2011, 15:41:55

Jsi troll nebo retard?


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

důvodobdobísvátekbezohlednostsměrlesčlověkstromeček

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑