Diskuze a otázky - DNES NISSAN GTR DOMA JE TO RAKETAAAAA

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 9. 12. 2008, 18:15:46 |

!27! !27! !27! !27!

reagovat

Nejlepší odpověď podle uživatelů

uživatel eliminován | 1. 01. 1970, 01:20:28

a máš model 1: 18, nebo 1:64?

V diskuzi je 69 příspěvků a shlédlo ji 1148 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 17. 12. 2008, 20:32:04

ty vole charger...ty se jdi někam zahrabat...co to slintáš za píčoviny? Lexus za desetinu? si spadl na hlavu co? Scuderie má za 16milisekund a GTR za 20.....si tak tupej, že slintáš sračky. Koukni se prosimtě někam do inteligentních informací ne co si ty myslíš.......Jinakchápu že tvoje bmw e30 se 4ma rychlostma ti ani nedovoluje pobírat jak funguje dvojspojková převodovka natož si to někdy zkusit.

¨Víš co je to launch control? elektornika reguluje přesně prokluz kol...sama nastaví otáčky a jen pustíš brzdu a plyn máš na podlaze a řadíš......Možná u manuálu je těžký udělat zrychlení udávaný, ale ne s automatem, kterej řadí za tebe......máš fakt blbý kecy

uživatel eliminován | 13. 12. 2008, 19:01:35

> deravaponozka2
tak ale jen když řadíš pádli pod volantem.. já radši klasickou páku, ale taky jsme neřídil nic tak silnýho. Nejsilnejší byla jen rs4 minulé generace. Je ale pravda že u tak silných aut jsou pádla lepší volbou, protože přesně ví jak řadit jak dávat meziplyny atp, takže je to tam lépe synchronizovaný a neničí se to celý tolik..

Charger.er

Charger.er | 10. 12. 2008, 21:20:17 | více příspěvků | napsat uživateli

> deravaponozka2
myslel jsem šikovnost s plynem...nebo si myslíš že to probíhá stylem- dám za jedna, plný kotel a hned zajedu nejlepší čas zrychlení?!2! jinak koukni na novou dvojspojkovku v nové M3, převodovka plně srovnatelná s tou v GTR...jinak jestli řadí za 2 desetiny, tak to je teda pěkně pomalá vzhledem k tomu že lexus ISF řadí za jednu desetinu a třeba Ferrari 430 Scuderia za 6 setin a formule 1 za 4 setiny !121!

uživatel eliminován | 10. 12. 2008, 20:55:29

Charger.er.......v GTR převodovka předběhla M3 o to, že v GTR přeřadí za 2desetiny, což u M3 se fakt nestane!2!. Celej trik proč je GTR tak rychlý je v převodovce víme?

uživatel eliminován | 10. 12. 2008, 20:53:10

Charger.er.....ty vole co je na automatu šikovnýho, jen držíš nohu na plynu, asi ani nevíš, že to má automat co???!2!

michael19

michael19 | 10. 12. 2008, 17:07:31 | více příspěvků | napsat uživateli

proměnné časování ventilů = stará věc
DOHC = starý rozvod
by mě zajímalo co je na M5 vysokootáčkového...
vysokootáčkový motor je třeba RB26 ale určitě ne to co strkaj do M..
vette nemá časován ventilů,rozvod nehraje roli, redline má menší než M avšak spektrum použitelnosti větší.. je rychlejší v čemkoliv.. tak co je na ní horší?

nejsem zaslepen tahem turbomotoru... jen jdu jedinou cestou,která existuje pro dobré svezení..kdejaká přeplnovaná 1,6tka může být rychlejší jako nové nabroušené M3 s NA motorem

Charger.er

Charger.er | 10. 12. 2008, 15:04:15 | více příspěvků | napsat uživateli

> michael19
jinak nechápu kde bereš domněnky že snad beru nějaké informace z drift-fora a že jsou všechny časopisy světa podplaceny !121!

Charger.er

Charger.er | 10. 12. 2008, 15:01:45 | více příspěvků | napsat uživateli

> michael19
já taky M3 s GTR a Vette nesrovnávám- to jsou trochu jiné kategorie, jenom říkám že převodovka v M3 se té v GTR vyrovná, ne že je o dvě třídy horší jak píšeš ty...jinak o zaslepení mi tu nic neříkej když jsi sám zaslepen zátahem turbomotoru že nevidíš na pět centimetrů...ale já to beru, každý jsme nějaký. Porovnávat technickou vyspělost vysokootáčkového V8 s časováním ventilů a rozvodem DOHC s americkou V8 co je snad ještě OHV je celkem blbost...ale nepopírám že ta jednoduchá V8 bude mít lepší spolehlivost

uživatel eliminován | 10. 12. 2008, 14:58:53

> michael19
Ale ceho ..

michael19

michael19 | 10. 12. 2008, 13:07:24 | více příspěvků | napsat uživateli

ducker:využíval sem vždy 100% co jsem měl k dispozici,když sem ho chtěl využít..třeba i v obci

uživatel eliminován | 10. 12. 2008, 12:51:18

> michael19
A kolik toho vykonu vyuzijes? 30%? Mimo obec kolik? 50%? !1365!

uživatel eliminován | 10. 12. 2008, 12:50:23

vejtaho!942!

michael19

michael19 | 10. 12. 2008, 12:45:00 | více příspěvků | napsat uživateli

klidně v obci.. výkonu se dá využít všude

uživatel eliminován | 10. 12. 2008, 12:23:27

> michael19
A kde to tady asi chces tak vyuzit?

michael19

michael19 | 10. 12. 2008, 11:42:54 | více příspěvků | napsat uživateli

ducekr:pěkná kravina !299!

uživatel eliminován | 10. 12. 2008, 11:30:29

já chtěl almeru z 98 1.4 beny
sou to gut káry? nevíte?

uživatel eliminován | 1. 01. 1970, 01:20:28

Asi fajn jizda ale nekoupil bych si ho !1273! za ty penize raci Audi R8 !780! Ono stejne na ceskejch silnicich si s tim moc neuzijes .. nereknu nekde v zapadni evrope ale tady je podle me limit pres kterej nema cenu jit 200 koni ..

michael19

michael19 | 10. 12. 2008, 11:16:18 | více příspěvků | napsat uživateli

jen je zvláštní,..že nikde nenajdeš srovnávání GTR a vette ani s M3 ani s M5..a proč..na to si odpověz sám

uživatel eliminován | 10. 12. 2008, 11:12:29

myslím, žes nenapsal jakou máš barvu toho GTR... mě se ukrutně líbí ta bílá a modrá

michael19

michael19 | 10. 12. 2008, 10:53:06 | více příspěvků | napsat uživateli

charger:zkus si o té převodovce něco přečíst.. hlavně už zkus třeba to gtr.co.uk forum, a ne podplacené časopisy a nebo drift fora.. a pořádně si tam přečti názor zbohatlíků kteří nějaké M3 mají taky.. mimochodem je i GTR transmittion double-clutch...V8 z vette že není vyspělý? není..utekl BMW proč je rychlejší,spolehlivější ?...je smutné,že přes BMW nevidíš jinam.. dávno neplatí že BMW je něco co je TOP.. jsou to super stroje..ale na špici sou dávno jinačí značky...a div se nejsou z evropy

Charger.er

Charger.er | 10. 12. 2008, 09:58:33 | více příspěvků | napsat uživateli

> michael19
v čem přeskočila převodovka GTRka dvojspojkovou převodovku z nové M3? v ničem... A taky se podívej jak moc je vyspělý motor vette a motor M5...ale je jasné, že to není dobré když to tolik žere toho oleje..

michael19

michael19 | 10. 12. 2008, 09:11:02 | více příspěvků | napsat uživateli

charger:to je mi jasné že nic nevíš o BMW..stahovaly jejich V8 na modelové řadě E39 s trhu,když přišla.. sralo se to nehorázným způsobem,praskaly jim bloky... Můžeš si to zkusit vyhledat na google...a taky si něco pohledej o těch jejich zázračných převodovkách které mimochodem GTR přeskočilo o 2 třídy..
Na flashalloy foru máš rozsáhlou debatu od amíků proč a komu se to sere, všichni sou nasráni,protože stím nenajezdili nic moc...což je smutné..ale z téé hromady majitelů,se to posralo opravdu jen hrstce..

ještě k BMW.. podívej se na M5 E39 jakou má spotřebu oleje..je to prostě hamba.. sežere na 5000km tvrdé jízdy tolik oleje co nesežere V8 vette za 80tisíc

Charger.er

Charger.er | 9. 12. 2008, 21:57:06 | více příspěvků | napsat uživateli

Deravaponozka- videl jsem na vlastni oci jak se M5 dostala na stovku za 4.9 bez launch control...Jde jen o to jak je clovek sikovny

eso_v_rukavu

eso_v_rukavu | 9. 12. 2008, 21:56:00 | více příspěvků | napsat uživateli

tak to je ovšem zpráva dne. jistě to bude zítra na titulních stranách všech celostátních deníků... !2!

uživatel eliminován | 9. 12. 2008, 21:52:30

ještě se to ofiko nedováží a už jich tafy bude zachvíli jak nasráno, díky dovozu. Čekací doba je 2roky přes dealera. Jen denker prodal za měsíc 4 GTR...černý, bílý a červený

uživatel eliminován | 9. 12. 2008, 21:48:51

Charger.er..................nesmysl.....bez launch nikdy nedosáneš 4,7 u M5......Tam jde o to, že launch nastaví vše aby se dosáhlo co nejlepšího času co se týče řazení atd.....Např. tady bez módu R, který je taky nutný pro launch převodovka přeřadí za 5desetin a s módem R za 2desetiny. Celý je to o tom, proč je GTR tak rychlý je díky převodovcea taky krouták téměř 600 k tomu dává svý. Jsou tam hustý věci, grafy na měření G, jak je hodně sešlápnutej plynovej, brzovej pedál, tlak v turbu atd.....prostě asi 9různých obrazovek

Charger.er

Charger.er | 9. 12. 2008, 21:46:22 | více příspěvků | napsat uživateli

Asi si te chtel prohlidnout zepredu, nebo jsi jel pomalu...Anebo za volantem sedel idiot, nic se neda vyloucit

Charger.er

Charger.er | 9. 12. 2008, 21:43:42 | více příspěvků | napsat uživateli

Derava ponozka- ale prosimte, ja Gtr nehanim, je to obdivuhodny kousek techniky

uživatel eliminován | 9. 12. 2008, 21:42:58

je to ale brutální auto....při zajíždění do garáže se prakticky nedá pomalinku popojíždět. O milimetr se sešlápne víc plyn a hned to vystřelí.
Proč mě jako dneska musela přes plnou čáru předjíždět M3 E92??? !2!

Charger.er

Charger.er | 9. 12. 2008, 21:41:52 | více příspěvků | napsat uživateli

To je jedno jestli lounch nebo launch...On je rozdil v tom ze launch control u gtr ma zasadni vliv na hodnotu zrychleni, zatimco s m5 se da rozjet skoro stejne rychle i bez toho...Ovsem problemy se spojkou tam klidne muzou byt i kdyz o tom slysim poprve

předchozí | 0 | 30 | 60 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

nissanraketaaaaagtr

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑