Diskuze a otázky - Derren Brown

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 5. 11. 2008, 23:59:35 |

Znáte?

reagovat

Nejlepší odpověď podle autora

uživatel eliminován | 6. 11. 2008, 01:28:43

> isis2
jo je to borec, ukazuje zajimave kouty lidske psychiky takovou svezi formou, docela se u jeho show bavim, asi by me taky napalil :o)

V diskuzi je 83 příspěvků a shlédlo ji 610 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

VeGeR

VeGeR | 6. 11. 2008, 01:08:28 | více příspěvků | napsat uživateli

> isis2
někdy jsem ale dost vahal,jestli to neni nahrane...treba placeni tema falesnyma prachama (cti : prazdne bile papirky) ve zlatnictvi..mozne je ,ze by dokazal odveset pozornost,ale az takovou,aby si prodavac nezkontroloval podane penize ?hm..nevim no..kazdy si prece prepocita a uklada penize do kasy. :)

uživatel eliminován | 6. 11. 2008, 01:06:28

> SSBN
vždyť ano :-), to jsem taky psala :-).
No psychologie se tím až tak moc nezabývá. Vesměs spíše řeší, jak lidem pomáhat, jak je léčit, ale neřeší ovlivnitelnost člověka. Věř nebo ne, ale viděla jsem ho, že dělal test na psycholozích a všechny je přelstil. Kdyby se to učilo na univerzitách, tak by to přeci prokoukli, ne?

uživatel eliminován | 6. 11. 2008, 01:04:39

> VeGeR
souhlasím, konečně se někdo našel :-)

SSBN

SSBN | 6. 11. 2008, 01:03:18 | více příspěvků | napsat uživateli

> isis2: v tom případě je zištné ale úplně všechno
!5!

A co třeba psychologie?

VeGeR

VeGeR | 6. 11. 2008, 01:01:20 | více příspěvků | napsat uživateli

známe, mistr!5!

uživatel eliminován | 6. 11. 2008, 01:01:12

> SSBN
a já jsem řekla, že to musí být materiální?
No myslím si, že na tohle vzdělání člověk mít nemůže. Protože neznám školu, která by tě to učila. Ale má velký rozhled a nastudoval si sám, co potřeboval.

SSBN

SSBN | 6. 11. 2008, 00:57:00 | více příspěvků | napsat uživateli

> isis2: užitek musí být materiální? Pokud okopeš záhon jen pro dobrý pocit, je to zištné? Když z toho máš dobrý pocit?

A on na to má vzdělání?

uživatel eliminován | 6. 11. 2008, 00:54:24

> SSBN
nezištně beru jako činnost, kterou člověk dělá dobrovolně bez vidiny nějakého užitku.
A jinak co se týče Browna, tak sice se zabývá i iluzionismem, ale vydal i knížku, která je dobrá. Třeba radí, jak si zlepšit paměť a další věci, které rozhodně nejsou pro lidi špatné.

SSBN

SSBN | 6. 11. 2008, 00:50:08 | více příspěvků | napsat uživateli

> isis2: záleží na tom, jak rozumíš slovu "nezištně"
!5!

uživatel eliminován | 6. 11. 2008, 00:49:02

> SSBN
kdo teď dělá něco nezištně?
No myslím, že na to máme každý jinej názor...

SSBN

SSBN | 6. 11. 2008, 00:46:42 | více příspěvků | napsat uživateli

> isis2: jo a dělají to zcela nezištně... Slova jsou nástroj dorozumění. Pokud si pod nimi bude představovat každý něco jiného, tak se nikdy nedomluvíme. Jsou důležitá

uživatel eliminován | 6. 11. 2008, 00:43:09

> SSBN
ale tohle není o lhaní. Naopak poukazují na to, jak je člověk nedokonalý tvor. Moc slovíčkaříš !5!

SSBN

SSBN | 6. 11. 2008, 00:39:15 | více příspěvků | napsat uživateli

> isis2: lhát je dobré?
!925!

uživatel eliminován | 6. 11. 2008, 00:37:55

> SSBN
to nechápu. Já jim naopak tleskám a obdivuju je, protože pochopili člověka jako takového a navíc je to zábava !1!

SSBN

SSBN | 6. 11. 2008, 00:35:38 | více příspěvků | napsat uživateli

> isis2: vo vidíš, že to i ty sama chápeš
!5!

uživatel eliminován | 6. 11. 2008, 00:33:04

> SSBN
tak to s tebou nesouhlasím. Nevidím v tom důvod, proč by měli být nesympatický. Protože nás dokážou obelhat? Nebo proč?

SSBN

SSBN | 6. 11. 2008, 00:30:05 | více příspěvků | napsat uživateli

> isis2: sympatie jsou věc chování, ne vzhledu !5! Všichni kolotočáři, cirkusáci a věštci jsou nesympatičtí...

uživatel eliminován | 6. 11. 2008, 00:27:23

> SSBN
no nevidím důvod, proč lidi škatulkovat na základě vzhledu. Naopak si myslím, že svojí roli iluzionisty hraje dobře a to i svým vzhledem :-).

SSBN

SSBN | 6. 11. 2008, 00:25:51 | více příspěvků | napsat uživateli

> isis2: stačí se na něj kouknout
!898!

uživatel eliminován | 6. 11. 2008, 00:16:18

> SSBN
pročpak?

SSBN

SSBN | 6. 11. 2008, 00:15:56 | více příspěvků | napsat uživateli

nesympatický člověk

uživatel eliminován | 6. 11. 2008, 00:12:14

ilustrátor? co ilustroval?

uživatel eliminován | 6. 11. 2008, 00:06:43

jasně! je to dobrý ilustrátor

předchozí | 0 | 30 | 60 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

brownderren

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑