Diskuze a otázky - Byznys - náboženství

úvodní strana | aktualizovat | dolů

LacunaI

LacunaI | 15. 11. 2010, 23:20:15 | příspěvky uživatele | napsat uživateli

Myslíte si, že náboženství je jenom byznys prodávající naději na lepší život?

reagovat

Nejlepší odpověď podle uživatelů

stekl

stekl | 18. 11. 2010, 19:23:37

Náboženství je pičovina, lidi co nejsou opice musí chápat, že všechno je fyzika a co nevíme, tak prostě nevíme a ne hned že je to nějakej bůh.
Církve jsou byznys, u nás to není tak zřetelné, ale ty různé americké charismatické církve, to je fakt sranda koukat na ty vymletý věřící, jak se svíjí na mši na zemi, protože do nich vstoupil Ježíš !121!

V diskuzi je 47 příspěvků a shlédlo ji 1281 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 16. 11. 2010, 13:09:49

> ReTRe
coz nic nemeni na tom, ze se kazdej pere se zivotem sam tak jak tak

neni to jedno.. ptz ja tim nevyjadroval svuj nazor ani svuj pohled na vec

uživatel eliminován | 16. 11. 2010, 13:05:24

mydriatic to ale nemění nic na tom, že jsi podřízen vždycky něčemu, tak jak tak !2!

btw rozdíl ani ne, ...prostě byl tu nahozenej a je celkem jedno, jestli schválně nebo neschválně !486!

uživatel eliminován | 16. 11. 2010, 13:01:09

> ReTRe
ze zivotem se kazdej pere sam. takze vas argument.. taky

rozdil je v tom, ze muj argument tak byl polozenej schvalne!2!

uživatel eliminován | 16. 11. 2010, 12:34:40

parisgirl4 jj tak nějak, souhlas... !2!

mydriatic svůj život podřizuješ automaticky, nějakému společenskému řádu a systému, už když se narodíš !811! takže ten tvůj argument je torchu dost mimo mísu !2!

mluno

mluno | 16. 11. 2010, 11:52:36 | více příspěvků | napsat uživateli

Je to byznys, ve středověku to bylo sice horší, ale církev i dnes musí z něčeho žít.
Na druhou stranu věřícím zjednodušuje život, přecejenom maji to jednodušší než my ateisti, protože všechno co přichází, přichází proto, že to chtěl kdosi nahoře (Hospodin, Bůh, Aláh ...).
Důležitý je, že je určitá možnost volby. Členství v jakékoliv církvi je dneska dobrovolné stejně jako členství ve světských organizacích.

uživatel eliminován | 16. 11. 2010, 10:08:17

> LacunaI
Je my to ůplně jedno, ale něčím se musím živit, nebo mě stát zničí.
No a záleží jak to chceš rozebrat myslíš takový šarlatány, sekty, tohle je věčné téma.
Nebo věřící, který podniká?

uživatel eliminován | 16. 11. 2010, 10:08:16

> LacunaI
Je my to ůplně jedno, ale něčím se musím živit, nebo mě stát zničí.
No a záleží jak to chceš rozebrat myslíš takový šarlatány, sekty, tohle je věčné téma.
Nebo věřící, který podniká?

djz.88

djz.88 | 16. 11. 2010, 09:46:19 | více příspěvků | napsat uživateli

Come to me and join the darkside. We have a cookies!!!

uživatel eliminován | 16. 11. 2010, 08:41:35

V první řadě náboženství je slovo zahrnující v sobě tisíce lidských činností,jeho součástí jsou i stovky známých či utajených sekt atd. A např křesťanství jako takové zavrhuje náboženství. Najdi si to v bibli-náboženství je hřích.Těžký.Ono např i modlářství je náboženství.

uživatel eliminován | 16. 11. 2010, 08:29:00

Ne, není to přímo business, neslouží to primárně ke tvorbě zisku. Spíš je to snaha o získání moci - s využitím strachu a "náboženské potřeby" lidí.

Blondysak

Blondysak | 16. 11. 2010, 02:12:07 | více příspěvků | napsat uživateli

Stoprocentně,když se člověk podívá do minulosti tak války,zabíjení a takový další ne moc hezký věci se děli ve jménu církve.Zaplať a dostaneš napít vína a sušenku...nebo co to je.By mě zajímalo jak tráví papež večery o samotě....!102!

uživatel eliminován | 16. 11. 2010, 00:20:32

Ano, myslím, že tomu tak je. Buď byznys - jako například u Jehovistů, anebo fanatismus - jako například u Islámu.

uživatel eliminován | 16. 11. 2010, 00:00:53

> _me2
sasek, kterej patri mezi nejvlivnejsi lidi na zemi

uživatel eliminován | 16. 11. 2010, 00:00:13

> parisgirl4
neco podobnyho by mohl rict verici o ateistovi - ze neni dostatecne silny aby svuj zivot dokazal podridit a prizpusobit nejakym vyssimu radu.. takze radsi neveri, aby si mohl delat co chce

uživatel eliminován | 15. 11. 2010, 23:47:16

je to byznys...nechce se jim dělat, tak dřístají o bohu a mají se dobře...podiv se na papeže a jeho partu..vždyť to sou šaškové !1378!!922!!904!

uživatel eliminován | 15. 11. 2010, 23:35:08

Moc rád bych dělal pro NASA! Pro Národní análně sexuální asociaci?!54!

parisgirl4

parisgirl4 | 15. 11. 2010, 23:26:13 | více příspěvků | napsat uživateli

Nemyslím si, že to je byznys... myslím, že to je útěcha pro ty, kteří nejsou dost silní, aby se poprali se životem sami a musí se k něčemu obracet... Víra jako taková mi rozhodně nevadí, pokud nezačně omezovat životy a hlavně lidi, co se nechtějí angažovat

předchozí | 0 | 30 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

byznysnáboženstvíprodávajícíživot

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑