Diskuze a otázky - Bude tady US radar ?? Anebo ne ??

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 29. 10. 2008, 17:05:55 |

Dokáží si vládní politici úplatky a vydíráním navýšit potřebné skóre pro přijetí US radaru ve sněmovně, nebo vyhrají odpůrci radaru ?
Anebo si vláda najde jiný způsob jak US radar schválit a obejít jeho odpůrce ??

reagovat

V diskuzi je 37 příspěvků a shlédlo ji 1306 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 29. 10. 2008, 18:11:21

oprava: ne utocit na nas, ale utocit na ameriku

uživatel eliminován | 29. 10. 2008, 18:10:29

> ed_is_dead
ani rusko nam nikdy nic neudelalo ;-) ale pardon, ten radar nas prece nema chranit pred ruskem... zajimavy je, ze se nekdy rika, ze neni namiren proti rusku. jak muze byt obranny system proti nekomu namiren? respektive co na tom muze dotycnemu vadit? utocit na nas prece stejne nemaji v umyslu, ne? :-)

uživatel eliminován | 29. 10. 2008, 17:58:49

Nevím na co radar.Nikdy nám nic alkaida neudělala, tak neni důvod.

uživatel eliminován | 29. 10. 2008, 17:55:39

> ROSSIAN
mozna mas pravdu, ale predstava vitezstvi ruska mi neni prijemna. to uz byt radsi pod americkym vlivem. proto jsem v podstate pro radar, i kdyz mozna nebude mit zadnej velkej vyznam a i kdyz nam ho chtej postavit kousek od chalupy..

uživatel eliminován | 29. 10. 2008, 17:55:02

Já doufám že ne.

uživatel eliminován | 29. 10. 2008, 17:53:50

!1044! Bude ...... !5!

uživatel eliminován | 29. 10. 2008, 17:47:30

stroodle, komunistická ideologie v Rusku (SSSR) byla podobně formální jako u nás. Na rozdíl od nás (kde ji nahradily pouze ideologické žvásty amerického neokonzervatismu přizpůsobené středoevropským poměrům) v Rusku komunismus nahradil silný patriotismus který byl ve vědomí Ruského národa vždycky - i v době SSSR. Proto Rusko nakonec zvítězí.

uživatel eliminován | 29. 10. 2008, 17:42:38

> ROSSIAN
dobra, priznavam, ze nevim presne, jakou funkci mel v KGB soudruh putin a ze je asi rozdil, pokud bojoval proti "vnejsimu" nebo "vnitrnimu" nepriteli. ale nemuzu si pomoct, vice mene od detstvi jsem mel averzi vuci cemukoliv zavanejicimu komunistickou ideologii a neumim si predstavit, ze bych pro ni sel bojovat. to uz bych byl byval radsi, kdyby nas obsadili americani. ale nejsem ani putin, ani z ruska. tam to mozna lidi videli uplne jinak

uživatel eliminován | 29. 10. 2008, 17:37:38

stroodle, nezapomen že tehdá byla studená válka, pokud by takhle uvažovali tehdá všichni rusové, tak to mohli rovnou zabalit a dnes by byly pouze kolonií USA.

uživatel eliminován | 29. 10. 2008, 17:35:44

honzin, ano ty se nejspíš řídíš heslem socioložky Jiřiny Šiklové - "radši se budu mýlit s bushem než mít pravdu s putinem"

uživatel eliminován | 29. 10. 2008, 17:35:42

> ROSSIAN
slusnej clovek nepujde v zajmu zeme pracovat do sluzeb jeji totalitni vlady a pomahat posilovat jeji absolutni moc

uživatel eliminován | 29. 10. 2008, 17:34:50

Myslím si že ano, smlouva už je podepsaná, pochybuji že by oranžoví dokázali vycouvat, i když mohou...

uživatel eliminován | 29. 10. 2008, 17:33:58

stroodle, tak na to ti těžko odpovím, Každý na to může mít jiný názor. Když někdo u nás složil v STB v drtivé většině to nedělal z idealisatických natož patriotických pohnutek ale bud z vynucení anebo pro peníze. Putin v KGB pracoval pro zájmy Ruska bez ohledu na ideologii. Srovnávat naší STB s KGB nejde.

uživatel eliminován | 29. 10. 2008, 17:33:43

abych to ze sve strany uzavrel... daleko vic nez nekolik americkych vojaku na nasem uzemi me znepokojuje fakt, ze rusko postupne a nenapadne skupuje ceskou republiku.

uživatel eliminován | 29. 10. 2008, 17:33:41

Nevím,je mi to fakt dost jedno....

Honzin77

Honzin77 | 29. 10. 2008, 17:30:13 | více příspěvků | napsat uživateli

cocik: Tak tak..jakmile Rusko proti necemu protestuje, je to znakma toho, ze je to dobry napad !2!

uživatel eliminován | 29. 10. 2008, 17:29:04

> ROSSIAN
takze pokud u nas nekdo pracoval pro STB na strane totalitni vlady, je to v poradku?

uživatel eliminován | 29. 10. 2008, 17:28:15

stroodle, že pracoval v KGB není nic špatného, sloužil zájmům své vlasti, špatné by bylo pokud by zradil a začal pracovat pro cizí rozvědku.

uživatel eliminován | 29. 10. 2008, 17:26:45

> ROSSIAN
ano, je o nem znamo, ze v zajmu ruska pracoval pro KGB :)

uživatel eliminován | 29. 10. 2008, 17:25:52

radar tu chci uz jenom kvuli tomu, ze jsou proti nemu rusaci

uživatel eliminován | 29. 10. 2008, 17:25:28

stroodle, ano Putin je můj vzor, silný, čestný ale zároven pragmatický vůdce a patriot který svůj život zasvětil zájmům Ruska.

uživatel eliminován | 29. 10. 2008, 17:24:54

kdyz jsem cetl, ze zde ruske tajne sluzby siri protiradarovou naladu, myslel jsem, ze to soudruh putin vymyslel nejak rafinovaneji.. ;-)

little-suasana

little-suasana | 29. 10. 2008, 17:24:51 | více příspěvků | napsat uživateli

doufám, že tu bude!! a ten kdo ho tu nechce, tak je na hlavu .. !25!

uživatel eliminován | 29. 10. 2008, 17:24:06

doufám že tu bude.. a s ním i co nejvíc amíků... Velcome USA!!

uživatel eliminován | 29. 10. 2008, 17:23:53

stroodle, spíš bych to vyděl jinak, pokud vláda USA postupně zjistí že radar u nás je pro její zájmy k ničemu, případně začne mít problémy s udržením své globální hegemonie, a Rusko navíc zesílí natolik že se USA už dál na východ nedostane tak ho prostě jako symbol svého vlastního vlivu pragmaticky prodá Rusku. Je to trochu utopoické ale co není může být

uživatel eliminován | 29. 10. 2008, 17:22:47

něco mi říká že se tomu nevyhneme, já osobně ho tu nepotřebuju

uživatel eliminován | 29. 10. 2008, 17:22:41

> ROSSIAN
btw.. s tim tvym vzorem to myslis smrtelne vazne? to uz potom nerikam vubec nic :)

uživatel eliminován | 29. 10. 2008, 17:20:19

> ROSSIAN
nedomlouval ten radar uz Klement? myslim toho pana s klistetem ve tvari..

uživatel eliminován | 29. 10. 2008, 17:19:09

ne, dashkovka, samozřejmě že jsem proti radaru u nás, nemá s bezpečností nic co dělat je to jenom politický pomník topolánkovy vlády a symbol nekonečné servility vůči hegemonní politice USA, za který sklidíme opovržení celého světa, nemluvě o tom že se stanem akorát vábničkou, kterou může kdokoli zničit aby si USA odvedlo pozornost od skutečně strategických radarů v gronsku a na aljašce kde buduje zbraně třetí generace.

uživatel eliminován | 29. 10. 2008, 17:18:14

> ROSSIAN
ja si treba nedelam iluze ani o mafianskych praktikach opozice.. a radar podle myho bude. ale je mozny, ze ho nakonec koupi ruska mafie, stejne jako vetsinu CR ;-)

předchozí | 0 | 30 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

radarodpůrceskórevydíráníúplatekzpůsobpotřebnédokážísněmovnapřijetívládapolitik

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑