Diskuze a otázky - Bilozravci

úvodní strana | aktualizovat | dolů

JinJang

JinJang | 21. 02. 2015, 13:56:14 | příspěvky uživatele | napsat uživateli

Cau, nechce se nejaky bilozravec ( Vegan/ka, vitarian/ka i vegetarian/ka, ale predevsim clovek ) seznamit, skamaradit ... Nejlepe moravskoslezsky kraj ? :)

reagovat

Nejlepší odpověď podle uživatelů

mluno

mluno | 23. 02. 2015, 13:57:47

Bíložravci jsou tvorové, kteří jedí nebo žerou jen pokrmy bílé barvy, třeba mléko, smetanu, bílé pečivo (nesmí být moc vypečené), vaječný bílek (žloutek ale ne) ...

Kdežto býložravci jsou tvorové, kteří se živí bylinnou stravou, která má logicky i jinou barvu, než bílou (dost často zelenou)

V diskuzi je 120 příspěvků a shlédlo ji 3986 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

EL.pH

EL.pH | 23. 02. 2015, 19:12:02 | více příspěvků | napsat uživateli

> noctemi
Chápeš-li význam slova autista / pokrytec / lhář / člověk bez zájmů /etc., proč je používáš pro mě? To je to samý, ne? !2!

Vnítřní? !2!

uživatel eliminován | 23. 02. 2015, 19:04:29

Ano, otaku by se dal považovat za extrém. Nebo alespoň jím v minulosti byl. Ale bývají jím nazývani i lidé se zájmem o anime. Už je to prostě zažité. Nicméně, chápeš-li tento význam (extrému), proč ho používáš pro mě? !484! Jak víš, nakolik se věnuji anime atp denně, ještě když jsem ti ze začátku hned řekla, že otaku nejsem? !1!
Tady jde zase krásně bude tvá zaujatost vůči mně jako osobě, a taky nějaký tvůj vnitřní problém se mnou. !756!

EL.pH

EL.pH | 23. 02. 2015, 19:03:40 | více příspěvků | napsat uživateli

> noctemi
Ne, ale pokoušíš se o to. !2!

Skoro všichni, kdo sem pravidelně chodí a se kterými se tu bavíš, tu sedí hodně dlouho. Někteří ještě o několik let dýl než já.
A naopak ti, kdo jsou tady tak, řekněme, rok musí být nutně vpoho...
Celková doba a rozsah působení na nějaké stránce jsou dvě různé věci. !638!
Zvolila sis dost špatné kritérium a mylně ho aplikovala. !5!

Protože není důvod o nich tady psát.
Není tu nikdo, s kým bych si o nich mohl povídat. Ani ne tak proto, že by byly tak exotické, ale proto, že je to tu samá noctemi nebo muz.s.vlasy, jestli mi rozumíš.
Strach z koho? Vážně si myslíš, že se *bojím* někoho odsud? !2!
(Tady se zase vracíme se k poslednímu odstavci mého příspěvku z 18:19:41...)

muz.s.vlasy

muz.s.vlasy | 23. 02. 2015, 18:57:03 | více příspěvků | napsat uživateli

> noctemi
Zas se hádáš s blbem ? Já už ho neviděl, ani nepamatuju, mám ho v ignoru !54!

uživatel eliminován | 23. 02. 2015, 18:53:07

> nadsázka !484!
> nadsázka !484!
> nadsázka !484!

Já tě shazuju? ^^ Ty se mě nesnažíš shodit? ^^
Odhaduju tě tak, protože tady údajně sedíš už velmi dlouho, což bere hodně času a nemáš nic jiného na práci, než shazovat druhé lidi. Z toho vyplývá, že máš evidentně nějaký psychický problém. Jaký? To se můžeme jen domnívat stejně tak jako ty o nás nebo o mně. Ale určitě ne s jistotou říci, jako to máš ve zvyku ty, a proto budeš vždy povrchní. ^^
Své zájmy tady o sobě nepíšeš...proč? Bojíš se snad, že by tě za ně druzí stejně odsoudili jako to děláš ty? Dle tvého vzorce? !1!
Za tu obscesi se omlouvám, moje chyba. Měla jsem na mysli obsesi. Ti c mi tam znělo líp.!1229!

muz.s.vlasy

muz.s.vlasy | 23. 02. 2015, 18:45:44 | více příspěvků | napsat uživateli

> noctemi
A existuje masturbe otaku ?

EL.pH

EL.pH | 23. 02. 2015, 18:41:38 | více příspěvků | napsat uživateli

A tyvole, fakt by mě zajímalo, co způsobuje to nutkání psát slovo "neznamená" zásadně jako zkratku. Nějaká podivná fobie nebo co? !2!

EL.pH

EL.pH | 23. 02. 2015, 18:20:32 | více příspěvků | napsat uživateli

> fanouška posedlého specifickým tématem nebo koníčkem
> posedlého

Ano. !1!

EL.pH

EL.pH | 23. 02. 2015, 18:19:41 | více příspěvků | napsat uživateli

> noctemi
!1358!
Zkus se nesnažit za každou cenu shazovat oponenta. Ty na to fakt nemáš a vypadá to opravdu debilně. !5!

Slovo obscese neznám, znám jen obsese a při zaměření na to něj mě znovu napadá jen to, co jsem psal níže a ty jsi k tomu žádný protiargument neměla.
Normální člověk nemívá obsese, které mu významně ovlivňují život, například tím, že mu zabírají většinu, ne-li veškerý, volný čas. Jako má otaku.

Člověk, co má zájem o anime není nutně otaku. Otaku je označení pro extrémní případ takového člověka. !406!

O mých zájmech netušíš vůbec nic, potože tu o nich nikde nepíšu a nevíc ještě ve své omezenosti zjevně moc nedokážeš odhadovat lidi. A pak z tebe lezou takový nesmysly. !638!

uživatel eliminován | 23. 02. 2015, 18:19:30

Btw...
Otaku v Japonsku
V dnešním japonském slangu otaku popisuje fanouška posedlého specifickým tématem nebo koníčkem. Nejčastěji se užívá anime otaku (ten, kdo čas od času tráví v kuse několik dní bez odpočinku sledováním anime) a manga otaku (nadšenec japonských kreslených novel), pasokon otaku (PC nadšenci), gému otaku (hráč počítačových her) a otaku, což jsou radikální fanoušci japonských idolů, převážně mladých zpěvaček. Také existují tecudó otaku (osoba, jejímž koníčkem je studování metra) nebo gundži otaku (vojenští nadšenci).
I když pojem Otaku je obsažen v zavedených slovních spojeních, může být použit na cokoliv (hudební otaku, otaku do bojových umění, kulinářský otaku, atd.).

Wiki..!484!

uživatel eliminován | 23. 02. 2015, 18:15:47

> mluno "kupodivu nejsem prví"?????? !984!!984!!984!

uživatel eliminován | 23. 02. 2015, 18:11:22

> EL.pH
Ano, a ty se zaměř na slovo "nadsázka" a taky na význam slova "obscese" a její projevy.
Pak to teprve porovnej s člověkem, co má zájem o anime. !756!
Že tebe evidentně nic nebaví a nemáš zájem o nic, co by tě opravdu naplňovalo, nezn., že člověk se zájmem o věc a koníčky je obsesivní.!490!
*!824!* !1351!

EL.pH

EL.pH | 23. 02. 2015, 17:43:16 | více příspěvků | napsat uživateli

> noctemi
Hm, i když si to přeješ, tak bohužel... nejdou.
Z wiki:
Otaku (おたく/オタク?) is a Japanese term for people with obsessive interests, commonly the anime and manga fandom.

Zaměř se na slova obsessive interests. !5!

Posedlost jaksi nepatří mezi vlastnosti normálních lidí. (I když ty si určitě vymyslíš nějakou hezkou novou definici normality, kde i poslední no-life geekové budou pohoda úplně obyčejní lidi.)
To, co ty se tady v několik aposledních příspěvcích snažíš popisovat, to můžou být relativně normální lidi s divným koníčkem, ale pak to nejsou otaku. !406!

muz.s.vlasy

muz.s.vlasy | 23. 02. 2015, 17:41:51 | více příspěvků | napsat uživateli

> mluno
Oni blevajz uvítaj a platěj míň než my.

uživatel eliminován | 23. 02. 2015, 17:09:03

> mluno tak jednou ten šoulet ochutnej, je výbornej

mluno

mluno | 23. 02. 2015, 14:27:50 | více příspěvků | napsat uživateli

Tak jsem si to prohlédl až dolu a kupodivu nejsem prví, kdo upozorňuje na špatný pravopis, tak přidám odkaz na ústav pro jazyk český, protože tam to vědi nejlépe
http://ssjc.ujc.cas.cz/search.php?heslo=býložravec&sti=EMPTY&where=hesla&hsubstr=no
http://prirucka.ujc.cas.cz/?slovo=býložravec&Hledej=Hledej

jentak mimochodem, na necyklopedii nemaji býložravce ani bíložravce, takže vážně uvažuju o tom, že tam nějakou kravinu napíšu

mluno

mluno | 23. 02. 2015, 14:04:28 | více příspěvků | napsat uživateli

> muz.s.vlasy
Občas mě v jídelně pokladní překvapí, když mi účtuje "jedno vegetariánský". Často u věcí, do kterejch bych to neřekl (smažený karfiol, ovocné knedlíky, buchtičky s krémem ....) akorát u leča jsem měl pocit, že to moc vegetariánský neni. Většinou je to to nejlevnější, ale podle ceny si nevybírám, prostě beru to na co mám chuť. No když je výběr ze 4 jídel, je to v pohodě, ale bejt postiženej něčim takovym, tak nevim, co bych dělal, protože to vegetariánské jídlo v menu bejvá často blevajs typu šoulet nebo kapustovej karbanátek (to zní příšerně a chutnat to bude ještě hůř).

mluno

mluno | 23. 02. 2015, 13:57:47 | více příspěvků | napsat uživateli

Bíložravci jsou tvorové, kteří jedí nebo žerou jen pokrmy bílé barvy, třeba mléko, smetanu, bílé pečivo (nesmí být moc vypečené), vaječný bílek (žloutek ale ne) ...

Kdežto býložravci jsou tvorové, kteří se živí bylinnou stravou, která má logicky i jinou barvu, než bílou (dost často zelenou)

muz.s.vlasy

muz.s.vlasy | 23. 02. 2015, 10:29:29 | více příspěvků | napsat uživateli

> evzen-onegin
Dneska maj často pro ty postižený třeba jedno bezmasý jídlo. A je to i levnější, když si daj třeba špagety se sýrem, smažák s bramborama, atd.
Horší to maj paleo, to je třeba maso se zeleninovým salátem, to je mnohem dražší, leda si dát 2 jídla a část vyhodit.

JinJang

JinJang | 23. 02. 2015, 08:34:18 | více příspěvků | napsat uživateli

eXe a proc o kretena ? ublizil jsem ti snad ze se me snazis urazit :D .... noctemi jo da se napsat ze ty jsi to pochopila :) ....

evzen-onegin

evzen-onegin | 22. 02. 2015, 23:03:20 | více příspěvků | napsat uživateli

noo, je fakt, že vegetariáni mají ve veřejným stravování značnej problém, aby se vůbec najedli. O veganech ani nemluvě. Teď mám kamarády, kteří baštěj jenom zelený a zajít si s nimi na jídlo znamená, že umřeme hlady. Moc vám to nezávidím. !357!

uživatel eliminován | 22. 02. 2015, 22:30:17

> bse.pedro
To jde?

uživatel eliminován | 22. 02. 2015, 22:22:34

> .eXe.
Ne nadarmo hledá právě vegetariánku, což zn. že ona bude mít stejný či obdobný životní styl jako on, .eXe...nebo už taky ztrácíš pointu věci jako John_Anthony a el.ph? !1351!

.eXe.

.eXe. | 22. 02. 2015, 18:38:02 | více příspěvků | napsat uživateli

A fakt si myslíš, že nějaká holka bude mít zájem o kreténa, kterej ani neumí česky a ještě je deviantní ve svý dietě?!239!

bse.pedro

bse.pedro | 22. 02. 2015, 17:51:56 | více příspěvků | napsat uživateli

> noctemi No, možná je to bezpečnější než třeba filatelie... Když si představím, že tou zubatou známkou by si člověk při neopatrné manipulaci mohl třeba přeříznout tepnu...!24!!451!

uživatel eliminován | 22. 02. 2015, 17:40:30

> EL.pH
Ano jdou. Je to jen záliba.
Až poznáš nějakého otaku, pochopíš. (nejsem otaku) !1!

EL.pH

EL.pH | 22. 02. 2015, 17:34:01 | více příspěvků | napsat uživateli

> noctemi
Je otázka, jestli pojmy rozumný člověk a otaku vůbec jdou dohromady. Fanatik už z principu rozumný nebývá.
Když nechodíš do práce a máš tunu času, že nevíš co s nim, tak pak se to asi dá, stíhat kromě anime i nějaký ty věci kolem.

uživatel eliminován | 22. 02. 2015, 17:33:28

> bse.pedro
Jako každé hobby..^^

bse.pedro

bse.pedro | 22. 02. 2015, 17:25:39 | více příspěvků | napsat uživateli

> noctemi 22. 02. 2015, 16:56:17
Takže anime je v podstatě jakási infekční choroba...!451!

uživatel eliminován | 22. 02. 2015, 16:56:17

> EL.pH
Není to náročné. Každý rozumný člověk si to umí rozvrhnout tak, jak mu to vyhovuje a ještě stíhat věci kolem. Někdy je to spíš jen o atmosféře festu a už dávno otaku být ani nemusí. Stačí, že kdysi byl a teď už to bere jako jednu z možností někam vyrazit za novými lidmi nebo zábavou. Nebo taky na animefesty vůbec nechodí a věnuje se jim čistě doma a má z nich osobní požitek. ^^
Každý jsme nějak začínali..i já to odsuzovala a byly to pro mě dlouho pohádky. Lidé, kteří se jim věnovali jsem měla taky za idioty. Dopadlo to tak, že jsem nakonec nakazila animefever i pár ostatních kolem. Též byli lidé, o kterých bych nikdy neřekla, že je sledují. !1413!
Má to svoje kouzlo..

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

krajveganvitariančlověkbilozravcivegetariánbilozravec

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑