Diskuze a otázky - Víte proč lidé říkají, že nevěří v Boha?

úvodní strana | aktualizovat | dolů

Nebopeklo

Nebopeklo | 9. 11. 2008, 19:33:43 | příspěvky uživatele | napsat uživateli

Lidé říkají, že nevěří v Boha, protože to není “vědecky” dokázáno. Skutečným důvodem však je, že kdyby připustili, že Bůh je, museli by taky přiznat svou zodpovědnost před Bohem a potřebu Božího odpuštění. Jestliže Bůh existuje, pak jsme před Ním zodpovědni za své skutky. Jestliže neexistuje, pak si můžeme dělat, co chceme, bez toho abychom se starali o to, že přijde Boží soud. Z tohoto důvodu také lidé tak lpějí na evoluční teorii - jako alternativě k víře v Boha Stvořitele. Nakonec, každý tuší, že Bůh existuje.
!12!

reagovat

V diskuzi je 34 příspěvků a shlédlo ji 1761 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 22. 02. 2009, 13:22:55

Někteří v boha skutečně nevěří a jiní se to bojí přiznat.

uživatel eliminován | 10. 11. 2008, 08:57:08

> franco_columbo
no tak jako souhlasím s tím, že logika je jedna věc a subjektivní chápání relaity jiná. Souhlasím s tím, že existence něčeho není dána nějakým objektivním důkazem, ale spíš subjektivní ochotou příjmout něco jako důkaz samotné existence.

franco_columbo

franco_columbo | 9. 11. 2008, 21:52:43 | více příspěvků | napsat uživateli

> nejOPTIMALNEJSI
: co sem cet tak zadnou vec nemuzu dokazat zadnym vzoreckem,jedine vyloucit a boha nikdo zatim nevyloucil,slovo neexistuje bych vymenil za NEVERIM.Je to hra se slovi a do vseho pleteme jen svoji logiku,ktera muze bejt daleko od skutecnosti : to je sami kdyby byl tak by to a tamto....jako proc? protoze si to myslime?

uživatel eliminován | 9. 11. 2008, 20:51:29

Já nikomu jeho víru neberu a nic proti tomu nemám..osobně v Boha nevěřím a né proto že to není vědecky dokázáno!967

uživatel eliminován | 9. 11. 2008, 20:36:52

MCJess: by mě zajímalo jak chceš dokázat neexistenci boha?? Dokázat něco co není to je docela jak by řekl "klasik" METODOLOGICKÝ OŘÍŠEK, ale rád si počkám na vysvětlení :-D!2!!2!

uživatel eliminován | 9. 11. 2008, 20:34:08

!2! nic proti Bohu....ale Bůh neexistuje a směju se těm kdo věří...sorry..xD

uživatel eliminován | 9. 11. 2008, 20:33:48

Nebopeklo: na základě tvého trvzení dávám argument! pokud platí, tvoje teze, že vše má svou příčinu, tak by mě pak zajímala jaká je teda příčina existence boha?? má snad bůh také svého boha?? :-D :-D ehem, ehem..

uživatel eliminován | 9. 11. 2008, 20:31:53

Nebopeklo: tím si nejsem jist. protože pokud bůh není pak jsem za své činy odpovědný jen já (ve schopnosti se bránit) a pokud bůh je tzv. "božské paradigma" to je paradigma o existenci boha, pak nemůžu být odpovědný za své činy protože vše bůh řídí ... !5!

uživatel eliminován | 9. 11. 2008, 20:28:20

!1417! co to je za blábol......., věřim co vidim....., boha sem zatim neviděl....tak fu

-Toom-

-Toom- | 9. 11. 2008, 20:25:25 | více příspěvků | napsat uživateli

taky názor !1387!

uživatel eliminován | 9. 11. 2008, 20:24:04

dobrý, to připíšu na seminárku

uživatel eliminován | 9. 11. 2008, 20:21:21

to uz tu bylo

uživatel eliminován | 9. 11. 2008, 20:18:25

víc věřím v peklo než v nebe

radioaktivita

radioaktivita | 9. 11. 2008, 20:17:51 | více příspěvků | napsat uživateli

!121!dej si facku!121!

TakovejMakovej

TakovejMakovej | 9. 11. 2008, 20:13:25 | více příspěvků | napsat uživateli

> TakovejMakovej : bůůůh debile xDDDD

TakovejMakovej

TakovejMakovej | 9. 11. 2008, 20:13:03 | více příspěvků | napsat uživateli

nebe peklo ráááj nebe peklo ráááj ... máš pravdu, ale kdyby byl bůch tak už tady asi nejsme xD

uživatel eliminován | 9. 11. 2008, 20:02:36

ááá zase ten zkurveny spamer od nebeske brany !1250!

franco_columbo

franco_columbo | 9. 11. 2008, 20:01:22 | více příspěvků | napsat uživateli

> Nebopeklo
: nemusi to tak byt,to je jen lidska logika,zivot se muze vyskytovat i v podminkach ve kterych by ho nikdo nepredpokladal,to uz bylo dokazano a Zeme uz neni jedinecna,zivot muze mit i uplne jinou formu nez zname.Co se tyka te priciny tak existuje cela rada vysvetleni ale me nejde o to jestli buh je nebo neni,jestli je Zeme jedinecna nebo jestli se celej vesmir hemzi zivotem,oboji je fascinujici

uživatel eliminován | 9. 11. 2008, 20:00:30

takový sračky!1195!

uživatel eliminován | 9. 11. 2008, 20:00:00

neverim v neco, co sem nikdy nevidela...kdyby existoval Buh, myslim, ze by nedovolil, aby se na Zemi delo, to co se deje...clovek by mel verit hlavne sam v sebe!1371!

uživatel eliminován | 9. 11. 2008, 19:52:37

No a taky ho nikdy nikdo neviděl. :D Země je od Slunce vzdálena v průměru 150 mil km. Jednou za půl roku je Země blíž a jednou zase dál, na každou stranu okolo 2 milionů km, takže pár km neva. Nejsem biolog, ale řek bych, že pár procent kyslíku navíc nikoho nezabije.

uživatel eliminován | 9. 11. 2008, 19:52:10

!676!!669!

uživatel eliminován | 9. 11. 2008, 19:51:59

A co je záměrem téhle diskuze? Že je špatné, že v něj nevěřím?

franco_columbo

franco_columbo | 9. 11. 2008, 19:47:55 | více příspěvků | napsat uživateli

nemusime byt pred nim zodpovedni,to je uz starej nazor,plno lidi rika ze neveri hlavne proto protoze se bojej rict jinej nazor nez vetsina,nekdy si myslej ze nejak vymeknou kdyz uverej.Nekdo prijde na svuj nazor myslenkovejma pochodama,nekdo to tak citi,nekoho to naucej....kdo veri ve fakta nemuze rict ze neexistuje nebo existuje,protoze zadny fakta ho jeste nedokazala ani nevyloucila,fakt pro nas je ze nebyl dokazan a ani nebyl vyloucen,zatim je nedosazitelny

Saint_Jimmy

Saint_Jimmy | 9. 11. 2008, 19:47:29 | více příspěvků | napsat uživateli

pokud by bylo vědecky dokázáno, že Bůh existuje, už by nikdo nemoh věřit...víra je o tom, že musíš věřit, ne o tom, že to víš...v dobách otroctví lidem nezbývalo většinou nic jiného než věřit..proto víra, kdo říká, že nevěří, protože Bůh neni dokázán, nechce věřit!5!

srnavskrva

srnavskrva | 9. 11. 2008, 19:45:46 | více příspěvků | napsat uživateli

> Mud.. dobře ty

uživatel eliminován | 9. 11. 2008, 19:45:17

možná na něj lidé nevěří protože nemají takovou potřebu, ale když je člověk slabý nevydrží bez toho, že by na něco věřil...evoluci nejspíš věříme, proto, že nás ji učí ve školách a také proto, že nám ji říkají vědci!1216!

uživatel eliminován | 9. 11. 2008, 19:40:31

myslím, že neexistuje a pokud existuje nechápu, proč bych měla dávat na rady "duchovních" , chodit ke zpovědi, atd... Vždyť oni jsou taky jen lidé... !780! a navíc církev v dnešní době se snaží ze všech sil něco zachránit, snad svoji pověst, což se jim taky nějak nedaří... Proč například jsou různé církve, jeden duchovní se žeit může a druhý ne, když máme jen jednoho Boha??? !780! Protože si to lidé vymysleli a upravili, tak jak chtěli oni...Ale je to můj názor....

Nyta

Nyta | 9. 11. 2008, 19:37:28 | více příspěvků | napsat uživateli

jdi do pici

uživatel eliminován | 9. 11. 2008, 19:37:14

wow, co hulis? to musi bejt model. !1250!

předchozí | 0 | 30 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

bůhčlověkdůvodskutekstvořitelsoudodpuštěnízodpovědnostvíraalternativateoriepotřebatuš

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑