Diskuze a otázky - Jsou u nás zaostalé školy?

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 19. 03. 2019, 11:05:31 |

!31!
Statistika jasně odhaluje to že mám svatou pravdu, otázkou je co s tím uděláme abychom měli konečně nejlepší školy na světě, zaměstnavatelé potřebují vyškolené zaměstnance se kterými nejsou problémy, problémem je zde to že školství má monopol a to co má monopol delší dobu to se stává zaostalým, pokud potřebujeme aby nám bylo v budoucnosti líp tak se musí naše školství restartovat a školy si musí v EU tvrdě konkurovat, skončí dotace pro školy, vše co je dotované to je zaostalé.
Mnozí namítnou že nemám pravdu a že máme vyspělé školství, proč tedy naši vysokoškoláci neodcházejí do; USA, Kanady, Německa, atd. aby zde ukázali to jak jsme vyspělým národem? Z díla nakonec poznáme kvalitu našeho vzdělání, podívejme se na to kolik patentů a vynálezů je u nás podáno a kolik jich je v Německu, čísla jsou jasná, ano naše školství za nic nestojí a vám je to jedno!
!31!

reagovat

V diskuzi je 21 příspěvků a shlédlo ji 556 uživatelů .

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 23. 03. 2019, 23:33:44

> imetcon rukama

imetcon

imetcon | 23. 03. 2019, 22:06:27 | více příspěvků | napsat uživateli

> skandian
a co vlastně děláš ?

uživatel eliminován | 23. 03. 2019, 13:08:52

> imetcon já se sice nevracím, ale dělám to

imetcon

imetcon | 23. 03. 2019, 08:29:49 | více příspěvků | napsat uživateli

> skandian
A proč se tedy nevrátíš (k řemeslu) ?

imetcon

imetcon | 23. 03. 2019, 08:29:22 | více příspěvků | napsat uživateli

> skandian
No tak on asi nikdo nechce zadarmo makat, a koukat na souseda, co má kupu peněz za sezení v křesle...

Na věc je ale dobré kukat i z té druhé strany - za kdejakou blbost jsme ochotní peníze vyhodit, ale když máme zaplatit řemeslníkovi za práci, tak to se nikomu nechce...!20!

uživatel eliminován | 22. 03. 2019, 21:41:54

> skandian
peníze nesmrdí

uživatel eliminován | 22. 03. 2019, 16:34:07

> imetcon já bych se teda k řemeslu vrátila, a byla jsem studijní typ. Asi by mě to bavilo o moc víc. Ale když lidi se prostě rozhodli hrabat prachy, takže právník bankéř atd!1278! Docela mě pobavil učební obor "manažer". No to musel být asi odborník zralý na MBA.

imetcon

imetcon | 21. 03. 2019, 19:56:38 | více příspěvků | napsat uživateli

> skandian
no jo, tak já měl zrovna talent na matematiku a podobné věci...ale problém je (a platí to pořád), že kdo na to talent nemá, tak je automaticky považován za idiota...takže někdo, kdo by třeba mohl být skvělým doktorem, a zachránit spoustu lidí, tak k tomu ani nedostane příležitost, protože nechápe, kolik je sin(PI/4), což je pro doktora (a spoustu ostatních lidí) samozřejmě nesmírně důležité, že...

A to, že se 30% vyučovacích hodin věnuje výuce "českého jakyka a literatury" považuji za úplnou ptákovinu. Považoval jsem to za ptákovinu vždycky, a nic se na tom za ty roky nezměnilo. Kdyby se ten čas využil třeba na angličtinu, bylo by to 100x lepší....

A u nás se o řemeslníky už perou taky - ale když přijde na placení, stejně se do toho nikdo nehrne. Protože to už je taková zakořeněná představa, že prací se živí jen ti, co nedokáží nic jiného, tak proč by se jim za to mělo platit.

Pak se mi samozřejmě líbí (už jsem to tu zmiňoval v jiné souvislosti) ta standardní věta "oni by měli (se vrátit k řemeslu, např.)" ... ale nikdo neřekne "my bychom se měli...", "oni" jsou ti špatní, ale já, já nic špatného nedělám.

uživatel eliminován | 21. 03. 2019, 18:31:01

> imetcon propaganda češtiny ...asi jsi nebyl zrovna příznivcem mateřského jazyka. !1225!
Jinak z toho soupisu jde vidět, co tě bavilo, ale zase bylo to všeobecné vzdělání, tak se každý zřejmě našel v něčem jiném.

K poctivému řemeslu by se lidé zase měli vrátit, protože středoškoláků sedících v kauflandech u kas je sakra hodně. V zahraničí se o tyto šikovné lidi perou, a nejsou to malé peníze. (u nás zkrátka všichni berou tak trochu almužnu)

uživatel eliminován | 21. 03. 2019, 18:26:25

> Thomikayra já myslela, žes tam to směřoval

Thomikayra

Thomikayra | 21. 03. 2019, 16:55:01 | více příspěvků | napsat uživateli

> skandian To jsme se dostali někam, kam jsem nechtěl. Samozřejmě velký. To je jako rozdíl mezi starým lvem z přírody a mladým, který se narodil v zoo. Cca přbližně.

imetcon

imetcon | 21. 03. 2019, 16:39:51 | více příspěvků | napsat uživateli

> skandian
Čeština je svým způsobem propaganda dodnes.
Ale měli jsme i jiné kouzelné předměty - dějepis, zeměpis, výtvarku, ruštinu, občanskou nauku - ze které vzešla později politická ekonomie, a také "vědecký komunismus"...také se nacvičovalo na spartakiády...

Matematika je asi to jediné s čím bych bezvýhradně souhlasil. Také jsme teda ještě měli dílny a pěstitelské práce, to byla taky pěkná blbost to zrušit.

Ale jinak - proti přírodopisu a fyzice nemůžu nic namítat - ale jaký je z toho reálný užitek ? Znáš někoho, kdo se tímhle živí ? Nebo něčím z toho zbytku ?

Je to super, že jsme se museli v dějepise zpaměti učit desítky nějakých nesmyslných letopočtů - ale neřekl bych, že mě to nějak poznamenalo. A to jsem patřil k těm lepším...

A že se dnes nikdo nechce vyučit "poctivému řemeslu" ? Za to si může lidstvo samo, když za to taky není nikdo ochotný dobře zaplatit. Nikdo se nechce dobrovolně odsoudit k nuznému životu...

A za to, že mladí (alespoň z části) kašlou na to, aby se něco naučili nemůže až tak úplně školství, jako spíš štědrý sociální systém, který jsme ve společnosti zavedli.

Já se teda školství zastávat nechci, mám k tomu osobně spoustu výhrad (zejména k tomu vysokému), ale že by to dříve bylo nějak zázračně lepší, to si teda nemyslím. Jen měli lidi všeobecně strach z toho režimu, co tu byl, tak si tolik nedovolili.


uživatel eliminován | 21. 03. 2019, 15:17:05

> Thomikayra a jaký vidíš rozdíl mezi důchodcem a absolventem? Nic si nepamatují, ti mladí nemusí, protože mají google a ruce ještě nikdy nezapojili. !1217!

Thomikayra

Thomikayra | 20. 03. 2019, 19:42:41 | více příspěvků | napsat uživateli

> skandian Škoda, že už si nic nepamatujou a ruce jim neslouží !1358! Já měl spíš napsat " A TAKY Důchodci " !811!

uživatel eliminován | 20. 03. 2019, 18:38:52

> imetcon propaganda v matematice, češtině, přírodopisu, zeměpisu, fyzice? Nějak si to neumím představit. A na střední škole jsem si toho taky nevšimla. Ale šlo o to, že jsme museli umět. Středních škol nebylo tolik, takže část žáků musela na učňák. Dneska jsou všichni na střední a se špatnýma známkama dokonce pokračují na vysoké školy. No proč ne, pak vidíš, co z toho vyleze za odborníky

imetcon

imetcon | 20. 03. 2019, 17:51:18 | více příspěvků | napsat uživateli

> skandian
No, to je dost sporné, ta "kvalita vzdělání". Ona to byla z poloviny propaganda a indoktrinace....používat vlastní hlavu, to byl tenkrát skoro zločin.

imetcon

imetcon | 20. 03. 2019, 17:48:41 | více příspěvků | napsat uživateli

> AlesekBB
Zajímavé ovšem je, že s tím co říkáš víceméně souhlasí převážná většina lidí, ale stejně velká většina lidí je přesvědčena, že zrovna oni do té skupiny nepatří...!1!

AlesekBB

AlesekBB | 20. 03. 2019, 15:59:09 | více příspěvků | napsat uživateli

Děcka se neumí chovat kvůli výchově doma a učitelé nemají motivaci, proto to vypadá tak, jak to vypadá.!831!

uživatel eliminován | 20. 03. 2019, 15:44:20

> Thomikayra právě že důchodci u nás dostali kvalitnější vzdělání!729!

Thomikayra

Thomikayra | 19. 03. 2019, 23:44:26 | více příspěvků | napsat uživateli

ne, jen důchodci

uživatel eliminován | 19. 03. 2019, 17:03:05

ne, jen děti


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

školaproblémškolstvímonopolpravdadotacestatistikaotázkasvětzaměstnavatelbudoucnostdobamámazaměstnanecsvatá

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑