Diskuze a otázky - Zakládám otázku, tedy: jaký bude bratr??

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 10. 03. 2010, 19:22:32 |

Má své motto "don´t be evil" a mandarinčtina si ho vykládá jako -Staršího bratra-.. Seznamte se, to je GOOGLE - potěšení na jeho straně.)

Na počátku bylo slovo.. raději znova.. "Na počátku bylo Slovo, to Slovo bylo u Boha, to Slovo bylo Bůh. To bylo na počátku u Boha. Všechno povstalo skrze ně“(Jan 1,1-3).. a do sedmi dnů se na scéně se objevil Vyhledávač!!

Tím to všechno odstartovalo. Postupně začal vydělávat na reklamách a tak si mohl dovolit růst! Možná to bylo jen symbolické gesto, když svou další aplikaci nazval GOOGLE´s EARTH.)) Svými mílovými kroky překročil hranice softwaru (chrome) i hardwaru (Android.)) a už se poohlíží dál.. kupříkladu vlastní elektrárna, nebo 1Gb/s internet

Mou otázku nechť formuluje vaše fantazie, budu se těšit kam nás dovede.)

reagovat

Nejlepší odpověď podle uživatelů

uživatel eliminován | 1. 01. 1970, 01:21:08

Už se těším, až se Google přejmenuje na SKYNET !1250!

V diskuzi je 21 příspěvků a shlédlo ji 1347 uživatelů .

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

A.Warhol

A.Warhol | 11. 03. 2010, 21:08:22 | více příspěvků | napsat uživateli

> mar.io
To mar.io | 10. 03. 2010, 21:00:38 |
NetPC (PC bez HDD využívající aplikace z netu včetně OS)není moc revoluční. Bylo to tady už asi před 15 lety a nechytlo. Je pravdou, že byla jiná doba.

uživatel eliminován | 11. 03. 2010, 02:53:04

> mar.io
myslim, ze fejsbuk nema ambice ani zkusenosti neco vyvijet ... on ma akorat akorat uzivatelsky ucty spousty lidi a jejich osobni informace, to je jeho veskerej obchodni artikl ... kdyz se na to nahlidne ze spravnyho uhlu, tak fejsbuk je jenom jedno velky nafouknuty nic - oni udelali rozhrani a poskytli ho uzivatelum se slovy "tu mate, hrajte si a nejak se zabavte" a uzivatele teda sli a zacali se zabavovat - psali statusy, komentovali, a ti ambicioznejsi z nich se pokusili vytvorit vhodnou kombinaci dvou nebo tri funkci, ktere rozhrani poskytuje, nejakou dostatecne dementni aplikaci, ktera by ostatni uzivatele na chvili zabavila ... ze strany fejsbuku zadnej vyvoj v podstate neexistuje (i kdyz prepsani .css dvakrat do roka dokaze vzbudit v uzivatelich dostatecne realistickej dojem, ze se neco prevratnyho deje) ... gugl je v tomhle neco diametralne odlisnyho ;-)

uživatel eliminován | 10. 03. 2010, 23:30:20

> dl-_-lb

narážel jsem na uživatele FB jako bezduchá zvířata, co jednají pudově.. a proto něco jako starost o ochranu svých dat by pro ně bylo na virtuálních discích akceptovatelnější. Možná je i logičtější mít něco takového pod "sociální sítí", kde by jsi mohl poslat třeba konkrétní odkaz na soubor/složku v tamním statusu..
Ledaže by si Google vytvořil taky vlastní soc. síť. A možná i k určitě obdobě, nebo spíš výcucu toho nejlepšího má nášlápnutu v podobě Buzzu, kterej se dá myslím propojit s Twitterem (že by možná akvizice?)

Sice nevím jaké má Chrome zastoupení na trhu, ale do jisté míry mu v zestupu paradoxně pomohly stávající prohlížeče a tlak na jejich zlepšování. Kdy pak slýchame o různých problémech typu nedostatečného zabezpečení a bůhví co ještě. A do toho s velkou slávou a zájmem médií přijde Chrome, kterej uživatele po uživateli postupně vyzobe.)

Přiznám se, že IT prostředí je mi cizí.. podporuje unix windowsy a obráceně? Jestli ne, to možná bude ten problém, proč není tak rozšířený.
.

uživatel eliminován | 10. 03. 2010, 22:24:40

> mar.io
nemyslim si, ze by fejsbuk mel nejakou sanci brat guglu uzivatele :-) oboje je to uplne jina kategorie ... a ze by to mel bejt nejakej problem? Nemyslim si - podivej se, ze ani nasazeni vlastniho prohlizece na takrka nasycenym trhu, kterej nemel o neco dalsiho v podstate vubec zajem, nebyl velkej problem (i kdyz nevidel jsem zadny studie, z jakych prohlizecu lidi k chrome presli, to by mozna dost vysvetlilo). Kdyz je neco zadarmo, tak se to "prodava" dobre ... imho UNIX dneska neni mezi beznejma lidma rozsirenej jenom proto, ze se o nem rika ze "je desne slozitej" ... kdyby to tem lidem nekdo nainstaloval (coz bezne ani v pripade windowsu sami nezvladaji) tak by nejspis nemeli zadnou vetsi potiz nez s woknama ... takze kdyz nekdo lidem strci pod nos neco jednoduchyho a primocaryho, co je necha surfovat, psat dokumenty, ty narocnejsi necha neco nadatlovat do tabulky, a navic to bude zadarmo, tak ma myslim z pulky vyhrano ... jsem si vedom toho, ze mi v tom drobatko hapruje otazka pocitacovych her ...

uživatel eliminován | 10. 03. 2010, 21:51:18

> dl-_-lb

máš pravdu, plně s tebou souhlasím. Nicméně ten přechod nebude tak jednoduchý. Ale možnou cestu bych viděl, kdyby to nabízel jako služby k jeho Smartphoneům

Google to má těžší v tom, že lehkomyslné uživatele mu sebral už FB.. takže u něj bych to možná s technologii virtuálního ukládání dat viděl spíš dřív a navíc se s ním může spojit Apple, který by tak dodal technologii na připojení a tím pádem by byl Google ze hry!

To je takový můj osobní tip do budoucna: Apple-FB vs. Google.. jen mi ještě chybí do té rovnice zařadit Microsoft.)
.

uživatel eliminován | 10. 03. 2010, 21:13:28

> mar.io
lidi ani tedka nemaji poneti o hodnote svejch dat, a nijak zvlast si jich nevazi ...
... lidi v podstate delaji jen to, co se jim rika ... zrovna ted se jim rika, ze operacni system = windows, psani textu = word, a ze neco s titulkem antivirus by se instalovat melo, protoze viry jsou spatny ... az jim gugl zacne rikat, ze operacni system = gugLOS (gugluv levny/low-cost operacni system) a ze je to v pohode, protoze to uz pouziva sto sedmaosmdesat milionu jinejch lidi, tak proc nebejt dalsi, tak bude zase vsechno jinak, a co je problemem ted, problemem uz nebude a naopak ...

uživatel eliminován | 10. 03. 2010, 21:03:54

> mar.io
Nejsou to bratri, ale zakladatele ano. A to, ze si rocne vyplaci 1$, je tak nejak znamo.

> dl-_-lb
Tim lepe, aspon to vyvoj posune rychleji dopredu.

uživatel eliminován | 10. 03. 2010, 21:00:38

> dl-_-lb

myslíš jako, že uživatel bude mít jen zakladní stanici(obrazovka), ze které se bude připojovat na svůj virtuální disk? To zní celkem revolučně.. ale jak přesvědčit lidi, že taková data nemůžou být zneužita?
.

uživatel eliminován | 10. 03. 2010, 20:51:09

nevim ... myslim, ze logicky asi nadejde cas, kdy se pokusi vydat svuj vlastni, rekneme "surfovaci" operacni system pro platformu PC a dostat se tak jeste vic mezi lidi, cimz pujde v podstate opacnym smerem ve slepejich mladsiho, nevlastniho brasky Binga

uživatel eliminován | 10. 03. 2010, 20:40:57

> nosix

ale to nejsou bratří, krerý měl na mysli > AlesekBB, ne?

> AlesekBB

nicméně, jak to s čím souvisí, když uvádíš roční výdělek jeden dolar a jak jsi na to přišel?

uživatel eliminován | 10. 03. 2010, 20:35:33

> mar.io
Myslel Sergeje Brina a Larryho Page :).

AlesekBB

AlesekBB | 10. 03. 2010, 20:31:31 | více příspěvků | napsat uživateli

> mar.io
Myslím bratry, kteří založili Google.

uživatel eliminován | 10. 03. 2010, 20:28:49

> AlesekBB

který bratry máš na mysli, tohle podle všeho nebylo "A je to"

> Ajkir

co vlastně byl SKYNET.. nevycházel spíš z něčeho, co by se dalo nazvat GPS, nebo jiného čistě vojenské službě.. Tady bych řekl, že GOOGLE bude dál.. za chvilku ho budeme dostávat i s hranolkama
.

Thomikayra

Thomikayra | 10. 03. 2010, 20:13:36 | více příspěvků | napsat uživateli

Jsem nevzdelanec co Emajlu nemaje!1182!Mohl bys mi to prosim zopakovat?!331!Na podruhe to jiste pochopim!1047!

uživatel eliminován | 10. 03. 2010, 20:05:21

Zrovna na FCE jsem měla o Gůglu pokládajícím tuny otázek zabývajících se našim životem a utváření tak sebe sama a celým "problému" s ním, alias žráčem soukromí a společností pod něj spadající, co sbírá všechna data a snaží se tím své služby zlepšit, přičemž provalení se dat a jejich následné zneužití není zrovna nemožné, vzrůstajících akciích, které se údajně ovšem brzy "zastaví" po "zodpovězení všeho" celou stranu a další stranu s otázkama na text a byl to vážně hnus. !24!

AlesekBB

AlesekBB | 10. 03. 2010, 19:37:08 | více příspěvků | napsat uživateli

> Ajkir
Však počkej, já ho pošlu znova!895!

uživatel eliminován | 10. 03. 2010, 19:35:21

> AlesekBB: jo, už jednou mi to překazil nějakej Conor !1322!

AlesekBB

AlesekBB | 10. 03. 2010, 19:33:02 | více příspěvků | napsat uživateli

> Ajkir
To by se ti tak líbilo, abys ho zase mohl spouštět, co?!1250!

uživatel eliminován | 1. 01. 1970, 01:21:08

Už se těším, až se Google přejmenuje na SKYNET !1250!

uživatel eliminován | 10. 03. 2010, 19:29:45

jo jo......ten nas kluk usata googlik se ale vyved zhe!967!!306!

AlesekBB

AlesekBB | 10. 03. 2010, 19:29:36 | více příspěvků | napsat uživateli

Oba bratři, kteří to založili mají čistý roční výdělek jeden dolar!603!


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

slovopočátekbůhbratrscénamandarinčtinarůstgoogledonreklamavyhledávačeviljanpotěšeníotázkadenstaršímottostranagesto

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑