Diskuze a otázky - Zakládám otázku, tedy: Chceme to zadarmo?
úvodní strana | aktualizovat | dolů
V diskuzi je 12 příspěvků a shlédlo ji 826 uživatelů .
uživatel eliminován | 1. 03. 2010, 01:45:13
.
zkusím naznačit, kde by třeba mohl vstup reklamy ulevit nákladům.. a napadli mě dopravci, nebo celkově řidiči podléhající mýtným branám.
Když se nad tím zamyslím, je to cílová skupina (zaprdění kamionáci). Tím pádem se dá na ně nabalit spoustu konkrétních produktů od hemoroidových mastí až po blízký motorest.
Zadavatelé reklamy by se tak přímo podíleli na snižování nákladů za přepravu, díky určitým dotacím tohoto sytému.
V průběhu rozširování to zasáhne i zbytek dálničního transferu (osobní doprava). Což by mohlo mít vliv na zvyšeným zájmu o využívaní této komunikace a odvedení dopravy z měst a obcí!
Jelikož se z toho v průbehu let stáne velký reklamí trh dala by se čekat i úplná participace na nákladech, v některých případech i kladná bilance na speciální účet.
Bylo by však jen na majiteli motorového vozidla, jestli by tutu reklamně-dotační službu využíval. Ovšem, no nekup to, když by to bylo "zadarmo".))
.
uživatel eliminován | 1. 03. 2010, 00:22:36
hlavnš spousta reklamy mi příjde zcela bezůčelná, často slýchám "dáme reklamu na internet a ono to bude pak lepší" :D
uživatel eliminován | 1. 03. 2010, 00:07:08
.
Jinak, já osobně, jsem zastáncem myšlenky určitého přínosu participace reklamy.. Buhůžel sem tam narážím na svůj morální pohled a určitý poetický rozpor, tedy:
Není to vlastně umělé křivení trhu, pro jinak neživotaschopné projekty?? Potřebujeme to -určité divadlo-, i když se samo nedokáže uživit? A kdo má tu moc rozhodovat o tom, co vzkřísí a co už ne?
.
uživatel eliminován | 28. 02. 2010, 23:57:01
> muj-profil
předpokládám, že narážiš na zaměr NY Times a jeho častečně placeném obsahu. Mě osobně se líbí koncept privatního zpravodajství, zvlásť na on-line vydáních to bude dobře měřitelné, co vlastně čtenáře zajímá.
V současné době jsme zahlceni různými informacemi v takové míře, díky které je nedokážeme ani z poloviny vyhodnocovat. Natož si nedejbože utvářet vlatní názory.
Na jednu stranu si říkám "každý svým štěstím strůjcem", nicméně žijeme ve většinové demokracii, tak abych na ty Strůjce jednou nedoplatil.. to by mi pak to "zadarmo" mohlo pěkně zhořknout v ústech.)
.
uživatel eliminován | 28. 02. 2010, 21:11:46
> mar.io
např.třeba ty zprávy.. lidi blokujou reklamy, ale jak někdo kvákne že by se měli zprávy zpoplatnit, tak už remcaj a nadávaj že nic platit nebudou a přejdou jinam!1326!
.. o warezu ani nemluvím!20!
uživatel eliminován | 28. 02. 2010, 20:43:03
> Vlad.The.Impaler
uveď mi tedy, s čím ty sám nejsi spokojený, bereš-li reklamu jen jakožto vykořisťovatele
.
uživatel eliminován | 28. 02. 2010, 20:40:29
> muj-profil
zkus uvést příklad, nicméně nerad bych se tu točil jenom kolem internetu. Jsou tu jiné odvětví, sport, doprava, zprávy, atd.. kde je ta mez?
.
uživatel eliminován | 28. 02. 2010, 20:25:44 |
Pomalu si zvykáme na zvyšující se zainteresovanost Reklamy, jakožto zproztředkovatele různých služeb "zadarmo"..
tedy, kde je ta hranice, díky niž na tom ještě vyděláváme?
zkusme pouvažovat, kam až se to může rozšířit - jak v náš prostěch, či neprospěch
reagovat