Diskuze a otázky - Windows...VISTA....

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 30. 08. 2008, 12:25:09 |

Ahojky...lidi pls..nevite jak se da odinstalovat windows vista abych si mohla nainstalovat xp...mam to na novem notasu a uplně mě to vadi nebot bluetooth mi na tom nejde ani usb driver...prostě žadny vyměnitelnyy disk v "počitač" neni...prosím poradte !1009!

reagovat

V diskuzi je 100 příspěvků a shlédlo ji 1750 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 17. 11. 2008, 03:27:56

please_wait: proč ovladače když mužu celej OS? !2!

uživatel eliminován | 30. 08. 2008, 19:44:15

jeee dalsi co si stezuje na visty:d ja je mam teda v pohode... treba stahnout novy ovladace:)!5!

next_ghost

next_ghost | 30. 08. 2008, 14:42:05 | více příspěvků | napsat uživateli

> m1c4a1
V grafickém prostředí je dávkové zpracování něco nevídaného, co nabízí jen pár luxusních programů. V příkazovém řádku je to naprostá samozřejmost, kterou nemají jen ty nejmizernější programy splácané dohromady za 5 minut. V grafickém prostředí můžeš s programem dělat jen to, na co jeho tvůrce udělal tlačítka a další klikátka. V příkazové řádce s každým normálním programem obvykle můžeš řešit i problémy, o kterých jeho tvůrce ani nevěděl, že existují.

Intuitivnější je pro mě příkaz mount. Nemusím lovit daemon tools, nemusím se proklikat bůhví kam k obrazu CD. mount si typ obrazu umí zjistit sám a BASH má doplňvání názvů souborů a adresářů. A když ten obraz CD budu připojovat často, zapíšu ho do /etc/fstab a bude mi stačit jen mount image.iso

m1c4a1

m1c4a1 | 30. 08. 2008, 14:12:51 | více příspěvků | napsat uživateli

> next_ghost
Z principu? Co je ten princip?
Příkazová řádka je samozřejmě fajn, ale musíš se učit parametry a co jakej dělá. GUI program pustíš a víš hned, co máš dělat.
Příklad: potřebuji připojit image CD. Ve Windows stáhneš daemon tools, klikneš na ikonku, otevřeš image a máš to.
V Linuxu na příkazové řádce
modprobe loop
mount -o loop,uid=uzivatel -t iso9660 /dev/sdb /mnt/cdrom
Co ti přijde intuitivnější? :-)

next_ghost

next_ghost | 30. 08. 2008, 14:05:02 | více příspěvků | napsat uživateli

> m1c4a1
Doporučuji přečíst článek http://www.osnews.com/story/6282/The_Command_Line_-_The_Best_Newbie_Interface_

Většina uživatelů považuje příkazovou řádku za něco zastaralého, protože příkazová řádka v DOSu a Woknech je naprosto ubohá. UNIXový shell ale sebelepší grafické prostředí z principu nahradit nemůže. Může ho jen doplnit.

m1c4a1

m1c4a1 | 30. 08. 2008, 13:56:48 | více příspěvků | napsat uživateli

> next_ghost
S tím souhlasím, že programátoři do toho vidí nejvíc, ale počítače mají sloužit všem lidem, ne pouze jejich podmnožině (programátorům). Programátorům by stačila příkazová řádka. Jenže k naučení se ovládání počítače přes příkazovou řádku je třeba stále číst manuály, help, návody. To běžnej uživatel nechce. A těmto uživatelům se přizpůsobují firmy.

uživatel eliminován | 30. 08. 2008, 13:49:58

Crowax - No vidíš, to já neumím !5!

next_ghost

next_ghost | 30. 08. 2008, 13:49:07 | více příspěvků | napsat uživateli

> m1c4a1
Omyl, většina uživatelů vůbec netuší co vlastně chce. Obvykle to zjistí až když to dostanou hotové. V komerčním světě se vyvíjí to, co si marketingové oddělení myslí, že zákazníkům dokáže vnutit, a v open source světě to, co se líbí tvůrci nebo co sám nutně potřebuje. Podle toho pak také vypadají výsledky. Věci vymyšlené marketingem jsou obvykle nádherné, ale v praxi naprosto nepoužitelné, a věci vymyšlené programátorem ošklivé, ale zase univerzálnější než švýcarská armádní motorová pila. !2!

m1c4a1

m1c4a1 | 30. 08. 2008, 13:39:08 | více příspěvků | napsat uživateli

> next_ghost
To je normální vývoj softwaru, že se vývíjí to, co uživatelé chtějí. Chtějí uživatelé taby a pluginy? Tak jim je do toho IE dáme taky. Firefox obšlehl pár věcí z IE či Opery, na tom nevidím nic špatnýho.
A dodám, že nemluvím o tom, co je kvalitnější nebo líp navržený. Jaktože když je X.org tak dokonalej, že se drží 30 let, tak není nejrozšířenějším zobracovacím systémem? Protože byznys. Ten bohužel od vývoje a prodeje softwaru nemůžeš odtrhnout.

Crowax

Crowax | 30. 08. 2008, 13:34:56 | více příspěvků | napsat uživateli

> Mobi.
Je to tak.!1! Já se tomu ale až takhle nevěnuju, že bych si pospájel a naprogramoval takovouhle mašinku:) Spíš jen obyčejný programování v C, ve strojáku mě to moc nechytlo.

uživatel eliminován | 30. 08. 2008, 13:34:29

> m1c4a1
to jo no, sama od sebe bych asi ani nevěděla, že existujou...:D...

m1c4a1

m1c4a1 | 30. 08. 2008, 13:34:10 | více příspěvků | napsat uživateli

> Teinka123
A kdyby to nešlo, tak stiskni F1, vyleze ti nějaká nápověda a tam už si doklikej, co že ti nejede. Občas to vyjde. :-)

next_ghost

next_ghost | 30. 08. 2008, 13:33:42 | více příspěvků | napsat uživateli

> m1c4a1
Všimni si, že jsem napsal "přežívají". První verze X window system vznikla v polovině 70. let, tj. v době, kdy Bill Gates chodil ještě na základní školu. A přežila doteď. V open source světě vznikají denně tisíce experimentů s různými technologiemi a spousta z nich se uchytí, protože fungují. IE7 se záložkami také přišlo dlouho po Firefoxu a v době, kdy Firefox překročil 20% podílu mezi prohlížeči. Když chceš inovaci, vybrat si za dodavatele monopol je nejhorší možná volba.

m1c4a1

m1c4a1 | 30. 08. 2008, 13:32:48 | více příspěvků | napsat uživateli

> scatterling
No prostě nějakej blízkej chlap. !104! Neznám totiž holku, která by s Linuxem začala sama od sebe. !104!

uživatel eliminován | 30. 08. 2008, 13:32:45

> m1c4a1
aha!1358!ja se v tom moc nevyznám...!663!

m1c4a1

m1c4a1 | 30. 08. 2008, 13:31:56 | více příspěvků | napsat uživateli

> Teinka123
Win je ta klávesa s logem Windows. !104!

uživatel eliminován | 30. 08. 2008, 13:30:51

> m1c4a1
ne, není:), do Linuxů mě navrtal bratr, a přijdou mi v pohodě
>Crowax
dík za poklonu, ale v PC zas tak zběhlá nejsem:), nicméně Ubontu mi nepřijdou nijak složitý, ve věcech, který já od počítače chci, mi sloužej v pohodě, takže asi tak:)

uživatel eliminován | 30. 08. 2008, 13:30:12

> m1c4a1
a kde je win?!1009!

uživatel eliminován | 30. 08. 2008, 13:29:32

Crowax - To jsem rád, že jsme se shodli. A děkuji za návštěvu. !5! Ono když člověk nemá v hlavě programovat stylem vkládáme okna do oken a dělá něco ve strojáku, je možné, jak vidno, mít Windows na 4MHz procesoru a pár kilo ramky !5!

Crowax

Crowax | 30. 08. 2008, 13:27:19 | více příspěvků | napsat uživateli

> scatterling
Tyjo...pěkná a v PC asi zběhlá holka, to se jen tak nevidí.!20! Zázrak!!2!

m1c4a1

m1c4a1 | 30. 08. 2008, 13:26:15 | více příspěvků | napsat uživateli

> scatterling
Tvůj kluk je informatik, co? !104!

Crowax

Crowax | 30. 08. 2008, 13:25:58 | více příspěvků | napsat uživateli

> Mobi.
Teda s tou Z80kou jsi mě rozsekal.!2!!1391! Prej SCI-FI!2! Docela jsem se pobavil.!1!
Jinak souhlasím, tohle předinstalovávání Vist na nových noťasech je podpásovka...Ale dobře, kdyby jsme alespoň měli možnost volby...Jenže začíná být čím dál těžší sehnat čistý stroj bez Vist nebo alespoň s XP.!24! Takže noťas kupuju co nejdřív.!2!

uživatel eliminován | 30. 08. 2008, 13:24:41

linux linux linux...visty fuj:)

m1c4a1

m1c4a1 | 30. 08. 2008, 13:24:23 | více příspěvků | napsat uživateli

> next_ghost
Kdyby se tohoto názoru drželi vývojáři, bude Linux pořád jen příkazová řádka a na libimseti bys chodil přes links. :-) Sám používám Linux cca 7 let (momentálně Gentoo) a jsem zastánce minimalismus, jedu si na Fluxboxu a příkazovou řádku používám dost, ale GUI a všecky ty HAL, dbus a další věci jsou jen pro dobro věci. Dokud se to nebude zlepšovat, bude mít Linux furt jen nějaký 4% uživatelů.

uživatel eliminován | 30. 08. 2008, 13:21:59

Crowax - Kolosy.... počínaje výrobcema součástek, CPU, atd, dále elektrárny, dále SW - Mikrošok musejí přeci s nás cedit prachy... ne ? Vždyť oni jsou ti praví chudáčci. !5! Musíme jim přispět. A pokud to nepůjde po dobrém, Mikrošok se naštve a začne předinstalovávat ty své sráguly na nový HW oněch výrobců...nějaký ten uplateček přece, že.... elektrárny taky dostanou, protože nový HW žere tolik elektřiny, že se mi přetočily několikrát panenky....tady ruka ruku myje...

next_ghost

next_ghost | 30. 08. 2008, 13:21:20 | více příspěvků | napsat uživateli

> m1c4a1
Open source nepotřebuje nic protlačit. Narozdíl od světa řízeného marketingem v něm přežívají technologie, které jsou užitečné a ne ty, které jsou zrovna módní. Módní technologie často přinášejí víc škody než užitku (hlavně firmám).

m1c4a1

m1c4a1 | 30. 08. 2008, 13:19:54 | více příspěvků | napsat uživateli

> Teinka123
Stiskni Win+Pause, někde si tam najdi správce hardwaru a podívej se, u čeho nemáš nainstalovaný ovladače, u toho dej vyhledat změny hardwaru nebo tak něco... mělo by to snad něco najít.

uživatel eliminován | 30. 08. 2008, 13:18:20

> DendaBenda
mam samsung sgh g600

uživatel eliminován | 30. 08. 2008, 13:16:39

normalne..!898! prace jak pro 5 lete dite !1366!

uživatel eliminován | 30. 08. 2008, 13:16:34

Pan Gates už vlastně ne, ale MikroŠok se vždy silou prosadil o to, prosadit svůj systém.... však oni donutí na ty ještě větší programátorské srágoly přejít, nebojte. Jde ti přece o prachy, ne o nějaké blaho lidstva, ne ? !27!

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

windowspočítačusbdriverbluetoothvyměnitelnyyčlověknotasudiskahojky

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑