Diskuze a otázky - vztahy s expřítelkyní-a expřítelem

úvodní strana | aktualizovat | dolů

Marcelinkaaa

Marcelinkaaa | 9. 12. 2008, 17:43:48 | příspěvky uživatele | napsat uživateli

vztahy s bejvalymi? !11!

reagovat

Nejlepší odpověď podle uživatelů

Brandon_Lang

Brandon_Lang | 1. 03. 2016, 21:47:40

My se spolu moc nepotkáváme, takže v pohodě. Já trávím většinu času v obýváku, v kuchyni a ona je pořád ve sklepě.!54!

V diskuzi je 112 příspěvků a shlédlo ji 4369 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 6. 03. 2016, 10:35:39

> Brandon_Lang
Ale já netvrdím, aby člověk neodešel a nerozvedl se s někým, s kým to prostě nejde, nebo je to tyran atp.
Já říkám a ptám se, proč si lidi dávají takový slib, když netuší, čemu se zavazují?? !484!
Protože je kdyžtak "lehké" se rozvést a bojovat o majetek, děti atp.?
Proč spolu prostě nemůžou dva být jen tak bez nějaké smlouvy, kdy mohou kdykoli odejít?

uživatel eliminován | 6. 03. 2016, 10:34:30

> ichiru není to vždy o nudě. Někteří se poznají třeba hodně mladí a jak dospejou ( chlapi cca v 35 ) , změní se, nebo hůř nedospeji . Když máš rodinu a chlap dává přednost např festivalům a kamarádům, je těžké mít společné téma, i když třeba tohle v mládí bavilo oba.

Brandon_Lang

Brandon_Lang | 6. 03. 2016, 10:25:10 | více příspěvků | napsat uživateli

> ichiru
Pro děti může být svým způsobem vysvobozením ze zajetí trpitelské, dusné atmosféry, která je příležitostně třeba i prostoupena a gradována letícími kuchyňskými předměty se schopností zabít jakožto i ostrými nadávkami se schopností těžce poznamenat a přeskupit smýšlení o rodičích i vztazích jako takových.!54! Já umět mluvit, chodit, sám jim ten rozvod zařídím.!1250! Na rozvod nemusí být nikdy pozdě. Naopak je brzy nad ním uvažovat cestou do kostela.!735!

EL.pH

EL.pH | 6. 03. 2016, 10:24:41 | více příspěvků | napsat uživateli

> ichiru
> Ano s tebou, kdy vše božské je bezbožné a manipulativní.
WTF. !1358!

Jsou to sliby o kterých všichni ví, že se pravděpodobně nedodrží, jsou to pokrytecké sliby od pokrytců před jejich bohem.

uživatel eliminován | 6. 03. 2016, 10:17:38

> EL.pH
Ano s tebou, kdy vše božské je bezbožné a manipulativní.
Navíc to nejsou pokrytecké sliby, ale pokrytečtí lidé. Za vše mohou oni, ne sliby.
Svatba dnes znamená spíš společenskou akci, kterou si takový člověk rád opakuje. !2!

uživatel eliminován | 6. 03. 2016, 10:11:44

Dnes jsou svatby spíš už jen obchodní a právní záležitost, přijde mi.!484!

EL.pH

EL.pH | 6. 03. 2016, 10:09:44 | více příspěvků | napsat uživateli

> ichiru
Se mnou to nemá vůbec nic společného. !1358!

Jenom s těmi pokryteckými sliby, u kterých se dopředu ví, že s minimálně 50% pravděpodobností nebudou dodrženy (a není to jen o rozvodech, ale i o nevěrách atd.). Go go church! !638!

uživatel eliminován | 6. 03. 2016, 10:07:35

> EL.pH
Ne, to je důkaz toho, že ses ještě s bohem nesmířil.

EL.pH

EL.pH | 6. 03. 2016, 10:00:50 | více příspěvků | napsat uživateli

A není to spíš jen další důkaz toho, že tyhle pokrytecký náboženský sliby před bohem jsou dávno přežitý a měly by být odstraněny? !638!

uživatel eliminován | 6. 03. 2016, 10:00:29

Jinak, znám i takové, kteří se mají opravdu rádi i po tolika letech, mají čtyři dospělé děti a je jim dobře. ^^

uživatel eliminován | 6. 03. 2016, 09:57:45

> expertkaatd
Tak ale proč si ho ti lidi dávají, když dát nejde? !2! Jen to mě zajímá. Copak si při oltáři (většinou ještě před bohem) slibují, že spolu budou v těžkých chvílích i nemoci, až do smrti?
Ano, vztah nebude po tolika letech jako na začátku. Proto je to už o toleranci, než zamilovanosti. Jenže to končí tím, že jeden tolerovat přestane a nudí ho vztah natolik, že půjde jinam. A slib je tatam...

uživatel eliminován | 6. 03. 2016, 09:54:56

> skandian jak u koho.

uživatel eliminován | 6. 03. 2016, 08:44:22

> expertkaatd a jak dlouho, než jim dojde řeč?

uživatel eliminován | 6. 03. 2016, 05:40:11

> ichiru v tomhle musím souhlasit s EARTHLING . Nejde o to že si někteří neprošli krizí, slib na celý život dát nejde. Zamilovanost vyprchá, vztah nevšední, nemáte si co říct. Kvůli slibu má člověk v tomhle dál přežívat, když potká někoho, s kým si má co říct a cítí se spokojený?

uživatel eliminován | 5. 03. 2016, 22:48:22

> EARTHLING
Slib jako slib, je jedno co slibuješ a na jak dlouho. Když něco slíbíš, máš to dodržet, nebo ten slib jednoduše nedávej.

uživatel eliminován | 5. 03. 2016, 22:14:05

> ichiru
Cos napsala je totální blbost. Srovnáváš běžný sliby se slibováním doživotního citu (kterej se kdykoliv může změnit).

uživatel eliminován | 5. 03. 2016, 19:25:28

> Brandon_Lang
Pak už jsou děti a je pozdě na rozvod. !1111!

Brandon_Lang

Brandon_Lang | 5. 03. 2016, 18:51:46 | více příspěvků | napsat uživateli

> ichiru
Pořád nevidím důvod, proč by se neměli vzít.!735! Jen proto, že se možná rozvedou?!735! A možná taky ne.

uživatel eliminován | 5. 03. 2016, 17:03:28

> EARTHLING
To by pak každý slib byl nesmyslný. Někdo zase drží slovo.
Chybou možná je, že se dotyční berou ze zamilovanosti, ale ještě si neprošli krizí. Takovou zkouškou...

uživatel eliminován | 5. 03. 2016, 13:28:26

> ichiru
To tak nějak spíš poukazuje na nesmyslnost toho slibu.

uživatel eliminován | 5. 03. 2016, 07:59:27

> Brandon_Lang
Protože se budou x krát rozvádět. Přitom si při sňatku slibují něco úplně jiného a co u nich potrvá až do smrti... !1!

Brandon_Lang

Brandon_Lang | 4. 03. 2016, 23:28:57 | více příspěvků | napsat uživateli

> ichiru
proč by se nebrali?!5!

uživatel eliminován | 4. 03. 2016, 22:48:04

zakázaný!11!

uživatel eliminován | 4. 03. 2016, 16:51:26

Proč se někteří vůbec berou? !1111!
Je to jako Když se Chuck bral Larryho? !2!

uživatel eliminován | 4. 03. 2016, 14:47:33

> Marcelinkaaa
Mě důvěrný styk s exmanželem nedělá problém,on se mnou zahýbá mladé přítelkyni,kvůli které byl rozvod. !54!!11!!11!

uživatel eliminován | 4. 03. 2016, 12:44:58

> Reditel_zemekoule
Asi pro holku není zrovna snadný mít s tebou vztah, kterej by vedl někam dál. !774!

Reditel_zemekoule

Reditel_zemekoule | 3. 03. 2016, 23:55:25 | více příspěvků | napsat uživateli

> EARTHLING to skončilo dřív, než to začalo, (myslím, že to je už přes 2 roky) !876!

uživatel eliminován | 3. 03. 2016, 12:45:00

> Reditel_zemekoule
Jste se už rozešli, že ses vrátil zpět k svýmu starýmu dobrýmu cynismu ? !1365!

Reditel_zemekoule

Reditel_zemekoule | 2. 03. 2016, 23:44:47 | více příspěvků | napsat uživateli

!876! nejlepší je, žádnou nemít, pak není co řešit a člověk má čistou hlavu !876!

Chris.ty

Chris.ty | 2. 03. 2016, 15:37:18 | více příspěvků | napsat uživateli

Jo, pokud zapomněli, proč se rozešli, tak si aspoň znovu vzpomenou !881!

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

vztahexpřítelkyníexpřítelbejvalymi

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑