Diskuze a otázky - Ukonceni pracovniho pomeru...

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 17. 09. 2012, 19:22:28 |

Ma zamestnanec, ted uz byvaly zamestnanec, narok na pracovni neschopnost, i kdyz jeho pracovni pomer byl ukoncen driv nez odpracoval zkusebni dobu 3mesice? Odpracoval presne 12dni....ale neschopenku od lekare odevzdal v den, ktery datumove sedi s ukoncenim prac. pomeru....ukonceni prac. pomeru prislo postou az po 5ti dnech ode dne odevzdani neschopenky ..
Ma zamestnanec narok na penize po dobu prac. neschopnosti nehlede na ukonceny pomer? !2!

Uživatel požádal o radu Líbímseti poradce.

reagovat

Nejlepší odpověď podle uživatelů

Ipiss_on_your_corpse

Ipiss_on_your_corpse | 21. 09. 2012, 21:46:13

Ano, to je možné.
A víte o čem mluvím?
Ne !54!

V diskuzi je 31 příspěvků a shlédlo ji 1918 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

Ipiss_on_your_corpse

Ipiss_on_your_corpse | 21. 09. 2012, 21:46:13 | více příspěvků | napsat uživateli

Ano, to je možné.
A víte o čem mluvím?
Ne !54!

uživatel eliminován | 19. 09. 2012, 22:11:23

Vyzirka asi ne, zamestnanec vykonaval hojne svou praci, zpusobil si pracovni uraz, ktery s nim nikdo nesepsal, na to konto sel (bohuzel az skoro po 14ti dnech) a navstivil lekare a v praci oznamil, ze jde marodit a po vikendu mu prijde dopisem rozvazani pracovniho pomeru? Jeste s datem, kdy zamestnanec byl v praci? Co je tohle za jednani? Proc si nevybrat to, co zamestnanci, byvalemu zamestnanci, nalezi? Byl by hlupakem !1376!

42.nitram

42.nitram | 18. 09. 2012, 21:13:51 | více příspěvků | napsat uživateli

ja ukoncuju pracovni pomer tak, ze sefovy reknu ze je pro me mopc dobrej, ze to nema cenu a ze se k sobe asi nehodime.. !54!!937!

evzen-onegin

evzen-onegin | 18. 09. 2012, 19:57:46 | více příspěvků | napsat uživateli

> filisek
jee , tak to je super .

halber_mensch

halber_mensch | 18. 09. 2012, 14:47:28 | více příspěvků | napsat uživateli

Vyžírko !406!

mluno

mluno | 18. 09. 2012, 10:38:50 | více příspěvků | napsat uživateli

Dřív se tenhle fígl hojně používal. Zaměstnavatel nemůže zaměstnance vyhodit, když je v pracovní neschopnosti. A to ani ve zkušební době, která se tím navíc ani neprodlužuje. Takže stačilo poslední dva měsíce zkušební doby promarodit.
Ale jak řikám, dřív se toho hojně zneužívalo, tak bych se vůbec nedivil, kdyby to podle nové verze už neplatilo. Přecejenom zákoník práce doznal jistých změn.

Korrax

Korrax | 18. 09. 2012, 09:56:23 | více příspěvků | napsat uživateli

Můj nejvyšší nadřízený je můj otec..tudíž si s nějakým zákoníkem můžu leda tak sednou na "velkou"..a dovolená je sprosté slovo stejně jako marod.

AlesekBB

AlesekBB | 18. 09. 2012, 09:55:42 | více příspěvků | napsat uživateli

Nic bych mu nedal, hajzlovi, nemá se flákat.!1325!

thevalheru

thevalheru | 18. 09. 2012, 09:29:05 | více příspěvků | napsat uživateli

takovej vychcanek ma narok maximalne tak na presdrzku.

Signor.Thomasino

Signor.Thomasino | 18. 09. 2012, 06:47:10 | více příspěvků | napsat uživateli

Týden předem jsem věděl, že dostanu výpověď a řekl jsem si: Tak takhle ne, to už je třetí výpověď na stejné pozici za tři roky, šaška vám tady dělat nebudu. Nechcete mě, tak se beze mě ten zbytek týdne musíte obejít, dělejte si co chcete, já už zítra nepřijdu. !713!

uživatel eliminován | 17. 09. 2012, 23:55:31

> evzen-onegin
dobře, vešla jsem se do ochranné lhůty 180 dní, nastupovala jsem na mateřskou 171. den

evzen-onegin

evzen-onegin | 17. 09. 2012, 22:39:46 | více příspěvků | napsat uživateli

> filisek
hmm , to je zajímavý případ . A jak to dopadlo ?

uživatel eliminován | 17. 09. 2012, 22:39:24

> evzen-onegin
ne, že by nebyli ochotní, to nemůžu říct, ale nikdo nevěděl, alespoň ne na 100%, tak mě posílali jinam, tam to prý budou vědět líp. tam mě zas poslali zpátky, že to je spíš v jejich kompetenci...

uživatel eliminován | 17. 09. 2012, 22:37:25

> evzen-onegin
jestli budu mít nárok na peněžitou pomoc v mateřství, když jsem v době obdržení výpovědi ještě nebyla těhotná, ale otěhotněla jsem ve výpovědní době

evzen-onegin

evzen-onegin | 17. 09. 2012, 22:20:46 | více příspěvků | napsat uživateli

> filisek
asi jsi neměla kliku na správného člověka , ale obecně je rolí úřadu práce pomáhat zaměstnancům aniž by byli u nich registrovaní .

Co jsi řešila ?

uživatel eliminován | 17. 09. 2012, 22:16:44

> Signor.Thomasino
co znamená informovat o výpovědi týden předem? týden předme jsi věděl, že dostaneš výpověď nebo jsi měl za týden přijít naposledy do práce?

uživatel eliminován | 17. 09. 2012, 22:14:57

> evzen-onegin
řešila jsem komplikovanou věc, volala jsem na pracák, ptala se na sociálce, na nějakým dalším úřadě, konzultovala to s účetníma, s právníkem a od nikoho jsem se nic kloudnýho nedozvěděla, nakonec jsem si ty střípky sesumírovala sama a řekla si, že to snad klapne a jo

uživatel eliminován | 17. 09. 2012, 22:12:22

tuším první 3 dny je doma zadara, 4.-14.? den platí zaměstnavatel, dál sociálka, vypočítává se to ze mzdy, jestli na to má nějakej vliv to, jak dlouho u té firmy člověk pracoval, nevím
ale co se týče třeba ochranné lhůty, tak na tu má zaměstnanec nárok tolik dní, kolik odpracoval,pro tento případ by dostával peníze od 4.-12. dne
onemocnět může ještě 7 dní po skončení prac. poměru

ale to je jen nástřel, co si mlhavě pamatuju

uživatel eliminován | 17. 09. 2012, 22:09:13

sakra, před rokem jsem tohle sypala z rukávu, to jsem měla dokonale nastudovaný, aby mi to vyšlo...

evzen-onegin

evzen-onegin | 17. 09. 2012, 21:41:47 | více příspěvků | napsat uživateli

> Signor.Thomasino
tak jako agenturní pracovník samozřejmě nemáš nárok na nic . Zákoník práce se vztahuje předevší na zaměstnanecký poměr . Chce to prostě práci na trvalý pracovní poměr . Chápu , že se mi to dobře kecá a těžko udělá , ale jiná varianta není .

Signor.Thomasino

Signor.Thomasino | 17. 09. 2012, 21:19:20 | více příspěvků | napsat uživateli

> evzen-onegin
Ne, žádnou výpovědní lhůtu a ani odstupné, ačkoli jsem měl smlouvu s agenturou do konce roku.

Signor.Thomasino

Signor.Thomasino | 17. 09. 2012, 21:17:55 | více příspěvků | napsat uživateli

A ne, není to s kmenovými jiné, informují vždy zásadně na poslední chvíli.

evzen-onegin

evzen-onegin | 17. 09. 2012, 21:17:27 | více příspěvků | napsat uživateli

> Signor.Thomasino
no jasně , ale to jsi dostal teoreticky 2měsíční výpověď a tuším 1měsíční odstupné , ne ?

Signor.Thomasino

Signor.Thomasino | 17. 09. 2012, 21:14:38 | více příspěvků | napsat uživateli

> evzen-onegin
Ne, nebyl, byl jsem tam půl roku. Loni propouštěli taky touhle dobou, předtím v červnu a ještě předtím jsem tam byl jako kmenovej.

evzen-onegin

evzen-onegin | 17. 09. 2012, 21:09:59 | více příspěvků | napsat uživateli

> Signor.Thomasino
tos byl ale ve zkušebce

Signor.Thomasino

Signor.Thomasino | 17. 09. 2012, 21:01:41 | více příspěvků | napsat uživateli

> evzen-onegin
Dneska jsou vykukové na obou stranách, takže to máš jedno. Já to udělal naopak. V jedné fabrice u nás mají ve zvyku informovat zaměstnance o výpovědi v co nejkratším termínu, mě ji sdělili týden předem, tak jsem je ještě ten den informoval, ať se mnou další den nepočítají. Podotýkám, že se propouští masově z nedostatku zakázek.

evzen-onegin

evzen-onegin | 17. 09. 2012, 20:32:43 | více příspěvků | napsat uživateli

další vykuk , který se hodil marod , když dostal pedros . Pro přesný výklad zákoníku práce doporučuji zavolat na právní oddělení úřadu práce .Jednou jsem s nima řešil takovou celkem komplikovanou věc a byli vcelku zdatní .

uživatel eliminován | 17. 09. 2012, 20:23:58

> CSKS
teda zákoník práce

uživatel eliminován | 17. 09. 2012, 20:22:02

viz. pracovních zákoník, chceš ho snad půjčit ?? Stejně ho jako sm už nepotřebuju.

uživatel eliminován | 17. 09. 2012, 20:07:10

> Byl_sem_M-Cristiane
Jo, za první tři dny, kdy měl vykonávat práci. Výjimečně už od prvního dne.

předchozí | 0 | 30 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

poměrzaměstnanecpracukončenídobadenodpracovalnárokneschopnost3mesice12dnipošta5tilékařneschopenkaneschopenkydatumoveodevzdání

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑