Diskuze a otázky - SYMBOL SOCIALISMU

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 13. 11. 2008, 21:56:00 |

Zajimalo by me, co si zdejsi deti predstavi pod pojmem socialismus. Je mi jasne, ze lidi, kteri ho zazili je tu minimum, ale zajimaji me hlavne nazory tech, kteri se jiz narodili do kapitalismu. Maji nejakou predstavu o teto dobe ci nikoliv? !20!

reagovat

Nejlepší odpověď podle uživatelů

uživatel eliminován | 1. 01. 1970, 01:20:26

socialismus jsem zazil deset let, takze si z nej pamatuju dost na to, abych vsechny socialisty a komunisty nakopal do zadku

V diskuzi je 153 příspěvků a shlédlo ji 2260 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

Honzin77

Honzin77 | 17. 11. 2008, 15:43:18 | více příspěvků | napsat uživateli

Asi platis malo !2!

uživatel eliminován | 1. 01. 1970, 01:20:26

za komančů chodil po fuškách kdekdo. i můj dědek a fůra jiných důchodců.
dnes mám problém sehnat helfra, kterej je ochotnej přijít do práce střízlivej a makat tam aspon pár hodin na půl plynu.
je to na piču. zlatí komunisti, kéž by se nám vrátili.!24!

HeadBangers

HeadBangers | 17. 11. 2008, 15:23:40 | více příspěvků | napsat uživateli

Držel jsem jako čerstvý pionýr stráž u hrobu neznámého vojína v Terezíně... Teď už mi to připadá jak scéna z jiného světa, stejně jako spartakiáda a skládání pionýrského slibu...

uživatel eliminován | 17. 11. 2008, 15:18:14

resurrection followin by the Fall

Honzin77

Honzin77 | 17. 11. 2008, 15:13:11 | více příspěvků | napsat uživateli

No vida, jsem obliben na obou stranach barikady !2!

uživatel eliminován | 14. 11. 2008, 18:21:03

> bellmano
no to se nedivim. On Honzin ma normalni nazory, a svinstvo oznacuje svinstvem a nevymysli zadny obezlicky jak si to trosku zkraslit... !5!

uživatel eliminován | 14. 11. 2008, 18:03:37

!1244!

uživatel eliminován | 14. 11. 2008, 17:59:05

simon84 - no jo, já mám třeba jak vidím docela blízko vkusem k takovému Honzinovi77, třeba co se týče filmového, hudebního i literárního vkusu,
a taky se s ním neshodnu!1!

xx_MARTINA_xx

xx_MARTINA_xx | 14. 11. 2008, 15:52:46 | více příspěvků | napsat uživateli

Hm, to nepamatuju.!1175!

Fun_kyGirl

Fun_kyGirl | 1. 01. 1970, 01:20:26 | více příspěvků | napsat uživateli

přiznejte si to už ;))

Fun_kyGirl

Fun_kyGirl | 14. 11. 2008, 14:43:08 | více příspěvků | napsat uživateli

Něco jiného se učíme ve škole, a jiný pohled mají na to mí rodiče:) Za normálních okolností bych věřila rodičům, ale jelikož vím jaký taťka je .. tak vím že za to, že se tehda měl líp si tak trošičku může sám ... je blbost jen čekat, že mu všechno spadne do klína .. a svádět to na vládu:) Vždyť ta vám nic nedělá... všechno co máme a můžeme být si tvoříme sami, a podle vlády se jen MINIMÁLNĚ přizpůsobujeme !!:)

uživatel eliminován | 14. 11. 2008, 14:37:59

> bellmano
mas pravdu, nesouhlasim s tebou a neshodnu se s tebou v tom ze nejake pochybne socialni jistoty o kterych by se jeste dalo uspesne pochybovat, by byt i jen trochu vyvazilo ta svinstva co se za komunismu dela. Tech miliony zotrocenych lidi a tisice veznenych a stovky zavrazdenych tohle proste nikdy nevyvazi.
A ver mi, ze muj styl zivota se od toho Cocikova lisi hodne. Rekl bych ze bilz mam k tobe nez k Cocikovi. Ale tve nazory nesdilim a sdilet ani nemohu.
A neni to proto, ze jsem byl nekde mimo republiku.

Honzin77

Honzin77 | 14. 11. 2008, 14:32:19 | více příspěvků | napsat uživateli

franco_columbo: Nekomu se to holt musi opakovat porad dokola, aby to k necemu bylo !2!

franco_columbo

franco_columbo | 14. 11. 2008, 13:43:36 | více příspěvků | napsat uživateli

> Honzin77
: co se tyka pouceni lidi tak s tim souhlasim

franco_columbo

franco_columbo | 14. 11. 2008, 13:41:14 | více příspěvků | napsat uživateli

> bellmano
: taky poukazuju na to ze par lidi ma proste jednoduchej pohled na svet,proste mam co zrat a je pivo tak je to dobry !2! stejne mi vadi to vecny odsuzovani a propagace neceho.Plno veci se stejne nezmenilo spis jen dostalo novou formu ale lidi si stejne najdou duvod proc nadavat.

Honzin77

Honzin77 | 14. 11. 2008, 13:39:57 | více příspěvků | napsat uživateli

franco_columbo: To ja s temi porady o minulosti zase souhlasim. Jen at lide vidi, cim byla vykoupena ta relativni spokojenost a rovnost vsech se vsemi. Je sice trosku skoda, ze se letos temi slavnymi osmickami stay jen ty 1918,1948 a 1968..ale dokud bude vyznamy pocet lidi presvedcen o tom, ze za socialismu jsme se meli vlastne dobre az na par nejakych omezeni, tak neni podobnych poradu nikdy dost !2!

uživatel eliminován | 14. 11. 2008, 13:33:44

franco_columbo - rozumný názor, tohle beru!1424!

franco_columbo

franco_columbo | 14. 11. 2008, 13:31:45 | více příspěvků | napsat uživateli

> bellmano
: hele ja to nesoudim,ja ani nerikam jestli bylo lip nebo ne,ja to beru jak v cem a jak komu tak to bylo vzdycky. Lidi stejne nadavaj porad ale uprime ja komunista nejsem a nektery veci se mi nelibili,nektery by se zas hodili.Me dokonce vytacej ty vecny porady v televizi o tom jaky byli komunisti svine,na jednu stranu to je pravda ale na druhou uz toho bylo dost,melo by to bejt jen pro pouceni.

uživatel eliminován | 14. 11. 2008, 13:19:22

To že je,nebo bude v Česku dobře,se pozná podle toho, že nudící se týnejdžři založí obdobu Rote Armee Fraction po vzoru Německa sedmdesátých let..!2!

uživatel eliminován | 14. 11. 2008, 13:16:03

Do pyci !! Zapomnel jsem do sveho filosoficky ladeneho textu vlozit smajlika. Jdu si fyzicky ublizit a nebo se nejak jinak vytrestat, za tuto amaterskou chybu !898!

uživatel eliminován | 14. 11. 2008, 13:14:36

Problem je v tom, ze na zivot a jeho nynejsi priority, ktere se tolika lidem (hlavne pametnikum tehdejsi doby) nelibi nema ani tak vliv politika ci rezim, ale obecna zmena zivotniho stylu. Zivot jde kupredu a to po celem svete, nejen v nasem vytunelovanem srdci Evropy.

uživatel eliminován | 14. 11. 2008, 13:05:35

Jitka : Tady je spíš problém jak si představujeme svůj život - mám jiný styl života nez cocik, simon84 apod. - těžko můžem najít společnou řeč.
Jinak samozřejmě - kdyby se naplnili i ideály, jak si je představovali politici
OF z let 1989-90, byl bych spokojenej

uživatel eliminován | 14. 11. 2008, 13:02:22

Vobá máte trochu pravdu,Čočík v tom, že už to taklenc jako tehdá dál nešlo,a Belmáno v tom,že se řada nadějí raných devadesátých let nenaplnila..ale vobojí má příčiny jinde než v Ťežkoslovensku,který plavalo s proudem..!923!

uživatel eliminován | 14. 11. 2008, 13:01:44

cocik - ČSSD podporujou i vyloženě bohatí lidé - např. Jirka Šlégr (hokejista). Ne každý kdo přišel k penězům, má zblbnutej mozek.

uživatel eliminován | 14. 11. 2008, 12:54:02

> bellmano
v pohode, nebudem diskutovat, beztak se jdu naveceret ... az me pak budete se strejdou Paroubkem a Filipem zbavovat obcanstvi a zabavovat mi majetek, tak mi aspon poslete pohled !5!

uživatel eliminován | 14. 11. 2008, 12:51:21

cocik - To mě tak trápí.....

Holt jsem jiný, prakticky necestuju do zahraničí (kromě Slovenska), mám jiné hodnoty, diskuse nemá smysl

uživatel eliminován | 14. 11. 2008, 12:45:44

> bellmano
presne tak, pouze muj problem ... proto taky z mejch dani ty a tobe podobni neuvidite uz ani korunu !2!

uživatel eliminován | 14. 11. 2008, 12:44:58

cocik - ale to je tvůj problém, a ne můj.


uživatel eliminován | 14. 11. 2008, 12:41:45

> bellmano
no vidis, ja byl na skole do 27, abych mel par pismenek pred jmenem i za jmenem !5! a makat vedle skoly jsem zacal uz na konci druhaku na gymplu, protoze mi to proste prislo jako dobrej napad a pozdejc jsem musel vydelavat na skolny (zrovna vcera jsme si delali s kamaradkou legraci, co by se delo, kdybych si radsi misto skoly koupil nejaky rozumne jety ferrari) !1!

problem je v tom, ze ty si svuj styl zivota muzes zit za socialismu i za trzniho systemu ... ja bohuzel pouze za toho trzniho systemu (paradoxne je tim trzim systemem soucasnej cinskej komunismus)

uživatel eliminován | 14. 11. 2008, 12:39:53

Kdybych patřila dnes k vyšší vrstvě,tak si koupím Trabiwágen..!445!
měla bych u baráku garáž a v ní plno nedostatkových součástí za těžký devízy..
Takto musím mít jen japonsko-maďarskej Trabi a to není vono..nic z toho neupadává a nevydává funny noise..!2!

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

socialismusdobapojemsymbolnázortetaminimumdítěčlověkpředstavakapitalismus

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑