Diskuze a otázky - reklamace

úvodní strana | aktualizovat | dolů

benvoluto001

benvoluto001 | 14. 12. 2011, 18:56:50 | příspěvky uživatele | napsat uživateli

Ahoj a dobrý den...

Chtěl bych se zeptat...chci reklamovat sluchátka sdoživotní zárukou...nemámparagon, ale mám formulář o registraci doživotní záruky...Abych to nemusel za 50kč posílat někam do Ostavy... Máma mi říkala, že když půjdu do obchodu kde prodávají zboží od té značky, takže jsou na tom obchodě povini mi vzípmé zboží a poslat ho na reklamaci...

Chtěl bych se zeptat co je na tom pravdy...díkymoc...;)...

Uživatel požádal o radu Líbímseti poradce.

reagovat

Nejlepší odpověď podle uživatelů

Ipiss_on_your_corpse

Ipiss_on_your_corpse | 15. 12. 2011, 21:54:47

Co myslíš, že by udělal na tvém místě Brian Boitano. !1134!

V diskuzi je 13 příspěvků a shlédlo ji 894 uživatelů .

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

benvoluto001

benvoluto001 | 20. 12. 2011, 22:12:03 | více příspěvků | napsat uživateli

Mno jo někteří se tu chovají zase jako čů*áci...viz 42.nitram ...;)...

posílámto tam,jen jsme se chtěl zeptat jestli je nějak možný...:D...každá padesátka dobrá...:D
Díky všem co sem napsali svůj normální názor...;)..

uživatel eliminován | 17. 12. 2011, 07:39:33

Koupil jsem si nové boty. Asi po týdnu se mi odlepila podrážka a tak jsem se je vydal reklamovat. Kému velkému překvapení mi ale asi 25letá prodavačka sdělila: "Pane, ale vy v těch botách chodíte"!!! Nevěřil jsem vlastním uším, co slyším. Tak jsem se jí pořád ještě slušně zeptal, zda mi je vymění nebo vrátí peníze, ale prý ani jedno ani druhé. Potom padlo razantně zvýšeným hlasem několik poznámek o slepičím a vyhuleném mozku a dotaz, zda zmíněná prodavačka si dává boty do sekretáře. Po pohrůžce uveřejnění v tv a tisku byly boty do dvou minut vyměněné...no bavil se celý krám, jak ta přihlouplá slepice posléze nevěděla ani jak se jmenuje...!215!

big.maugli

big.maugli | 16. 12. 2011, 22:31:45 | více příspěvků | napsat uživateli

kdyz hezky poprosis tak neni problem pro kohokoliv ty sluchatka vyreklamovat. pokud je mas min jak dva roky bez klidne za prodejcem... meli by mit faktury nekde schovany v systemu.. pokud ne.. obetuj tech 50 korun a zkus si to zaridit jako dospelej clovek sam:-)jestli se nepletu tak v ostrave maji servis sluchatka koss.. a ty na sobe ani seriak nemaji. kdyby si s tim mel stejne nejakej problem.. tak mi napis poresit se to da..!1392!

Ipiss_on_your_corpse

Ipiss_on_your_corpse | 15. 12. 2011, 21:54:47 | více příspěvků | napsat uživateli

Co myslíš, že by udělal na tvém místě Brian Boitano. !1134!

mluno

mluno | 15. 12. 2011, 13:34:24 | více příspěvků | napsat uživateli

Je potřeba nějak dokázat že si daný exemplář koupil v tom obchodě, nemusí to nutně bejt paragon. Když je na tom záručáku razítko obchodu, (a ostatní údaje - hlavně typ a výrobní číslo), mělo by to stačit.
Ale spíš s tou doživotní zárukou, to bude zase nějakej marketingovej trik. Ale pokud seš aspoň v té standartní dvouleté tak neni problém.
Takže ono je pěkné napsat "lifetime warranty (10 years in germany and austria)", ale podmínku takové záruky určuje výrobce a vztahuje se na nějaké blbosti. Chtělo by se to na podrobnosti zeptat už při koupi (a mít to černé na bílém) jako na co, a za jakých podmínek se doživotní záruka vztahuje, a kde se uplatňuje, zvlášť pokud prodejce zanikne.

poradce_pravo

poradce | 15. 12. 2011, 11:31:04 | více příspěvků

> benvoluto001
ahoj,

ze zákona můžeš uplatnit záruku tam kde jsi to koupil, ale na to musíš mít doklad o koupi, který nemáš. Povinnost záruku vyřídit však na sebe může vzít jiný subjekt (např. záruční servis dle smlouvy s výrobcem). Pokud tedy máš formulář o registraci záruky, podívej se co je na něm napsáno: jesti je na tvých sluchátkách výrobní číslo stejné jako na tomto formuláři, můžeš záruku uplatnit vůči subjektu, který ti tento registrační formulář vystavil. Obvykle to dnes v obchodě s elektro funguje právě tak, že dostaneš záruční list (to by mohl být tvůj formulář) a pomocí něho uplatníš záruku jide než u prodejce a ani k tomu fakturu (paragon) nepotřebuješ. Rozhodující je ovšem to, co jen napsané na tvém formuláři o registraci doživotní záruky.

uživatel eliminován | 15. 12. 2011, 10:14:29

máš si schovávat paragon, bez toho ti asi reklamaci neuznají !1350!

Dick_Hard

Dick_Hard | 15. 12. 2011, 01:52:55 | více příspěvků | napsat uživateli

máš kossy?...hmm... ok, si registrovaný ale podle mě ti bez lístku nic nedají... běž to zkusit a neptej se debilů na líbku !5!

SSBN

SSBN | 14. 12. 2011, 23:54:59 | více příspěvků | napsat uživateli

máma má smysl pro humor, což? !102!

uživatel eliminován | 14. 12. 2011, 23:34:47

Otázka ovšem je, zdali ta záruka na sluchátka trvá do konce tvého života, nebo do konce jejich života.

Pokud by trvala do konce tvého, tak bych to moc nereklamoval, aby nebyl náhodou v rámci splnění garance tvůj život předčasně ukončen.

A pokud je to do konce jejich života, nevím, co chceš reklamovat !1!

uživatel eliminován | 14. 12. 2011, 22:43:16

Cha cha cha! !2!

42.nitram

42.nitram | 14. 12. 2011, 22:15:23 | více příspěvků | napsat uživateli

myslim ze mama by te mela vzit do porodnice a reklamovat.. !54! !937!

AlesekBB

AlesekBB | 14. 12. 2011, 19:52:59 | více příspěvků | napsat uživateli

Šak tu se to vleze !1250!


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

reklamacezbožíobchodzárukamámapravdasluchátkoregistracepoviniformulářdenostavyznačka

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑