Diskuze a otázky - Proč máte v letadle pod sedadlem plovací vestu, a ne padák?

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 9. 01. 2010, 14:57:07 |

!1070!!1070!!1070!!1070!

reagovat

Nejlepší odpověď podle uživatelů

uživatel eliminován | 1. 01. 1970, 01:21:03

Když letadlo spadne do vody, tak aby ses neutopil. Když s sebou plácne na zem, tak ti je padák k prdu. Navíc pochybuju, že bys vyskočil z letadla.

V diskuzi je 37 příspěvků a shlédlo ji 1905 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

EL.pH

EL.pH | 24. 06. 2017, 15:12:12 | více příspěvků | napsat uživateli

NE TY!!!!§§§§ !1358!

Chichiru, co návrat k diskuzi?
Kde ještě použiješ plovací vestu z letadla? Kde je ještě dobrá než při přistání na vodě? Oslň nás svým důvtipem. !406!

uživatel eliminován | 24. 06. 2017, 15:09:41

Ne.

Běž se zase utápět ve své dominanci a nemluv o egu. Ty fakt ne. !5!

EL.pH

EL.pH | 24. 06. 2017, 15:01:13 | více příspěvků | napsat uživateli

!1358! To snad reakce každýho, ne?
WTF. !499!

Co si myslí retardované přecitlivělé děcko nelze brát jako měřítko. Možná bys to chápala, kdyby ti to tvoje ego dovolilo. Ale ono nedovolí. !406!

uživatel eliminován | 24. 06. 2017, 14:57:51

Moje reakce závisí na reakcích okolí. !12!
Tvým dalším imaginárním xyz lidí, kteří tady z nějakého záhadného důvodu už nejsou, se dostalo stejnou měrou, jakou užili oni sami.

A, elph, teď děláš ostudu jenom sám sobě a táhne se to už odvčerejška. Už jsi tu sám, všichni tví kamarádi a dvojníci už tu nejsou. Už to přestalo bavit i je.

EL.pH

EL.pH | 24. 06. 2017, 14:39:46 | více příspěvků | napsat uživateli

Co kdybys pro změnu přestala mlít úplný píčoviny?
Možná by tě tu pak tolik lidí nemělo za úplnou krávu a nemusela jsi periodicky brečet, že tu na tebe nejsme hodní a jak moc se tu na tebe strašně nespravedlivě útočí. Dokkonce i tam, kde to nikdo nedělá.

uživatel eliminován | 24. 06. 2017, 14:36:59

Jžš... co se ti to stalo?
Jako, já chápu, že jsi zamilovaný, ale jako zase až tak mimo bys být neměl. !24!

EL.pH

EL.pH | 24. 06. 2017, 14:27:15 | více příspěvků | napsat uživateli

Na co jsem si stěžoval? !20!
Ty už máš v hlavě úplněj bordel, co?

uživatel eliminován | 24. 06. 2017, 14:22:22

Ano, to jsme včera u tebe viděli, jak jím "nejsi" a jak si stěžuješ přesně na ně. !2!

EL.pH

EL.pH | 24. 06. 2017, 14:12:30 | více příspěvků | napsat uživateli

Já ale nejsem přecitlivělý děcko, co všude vidí útoky a co ani neumí pořádně číst. !406!

uživatel eliminován | 24. 06. 2017, 14:08:27

Pak by mě zajímalo, kolikrát jsi tam musel jít ty. !24!

EL.pH

EL.pH | 24. 06. 2017, 11:27:45 | více příspěvků | napsat uživateli

To je diskuze, ty intelektuálko. Jestli i za tímhle vidíš útok, tak se fakt odeber k psychiatrovi. !406!

uživatel eliminován | 24. 06. 2017, 09:17:31

Cože jsi říkal o těch útocích? !1!

EL.pH

EL.pH | 24. 06. 2017, 08:04:04 | více příspěvků | napsat uživateli

> hot4ru
Nebo jinde než na vodě je dobrá k čemu? !499!
To jsi slyšela o tom hahakonceptu, který vypadá pěkně na grafice, ale byl by v podstatě nefunkční, drahý a zbytečný.

muz.s.vlasy

muz.s.vlasy | 23. 06. 2017, 22:16:40 | více příspěvků | napsat uživateli

Já se pod sedadlo nikdy nekoukal, třeba jsem tam měl padák.

uživatel eliminován | 23. 06. 2017, 22:12:48

Vesta je dobrá tak k nouzovemu přistání nekde na vodě, nebo jinde. Ale slyšela jsem, že teď vyvíjejí nějaký"padák", co unese celou palubu s lidmi... Ovšem, když ti tam vybuchne bomba, tak je i to na nic.

EL.pH

EL.pH | 23. 06. 2017, 17:18:26 | více příspěvků | napsat uživateli

Protože padák by tam byl úplně k hovnu. !406!

misak.stuar

misak.stuar | 23. 06. 2017, 11:10:47 | více příspěvků | napsat uživateli

Když už jsme u té bezpečnosti :) Tak ti doporučuji si sednout buď do zadní části letadla nebo co nejblíže k nouzovému východu. Pokud nevíš proč přesně, tak tady máš odpověď: http://www.zaparkujteuletiste.cz/vybrat-nejbezpecnejsi-mista-letadle

A.Warhol

A.Warhol | 1. 01. 1970, 01:21:03 | více příspěvků | napsat uživateli

Další možnost:
Vesta je proto, aby pokud jsi s leteckou společnosti na pevninu nedoletěl, měl možnost aspoň tam doplavat.!2!

A.Warhol

A.Warhol | 1. 01. 1970, 01:21:03 | více příspěvků | napsat uživateli

Anebo
Vesta je proto, aby poté, co se utopíš, tvoje mrtvola vyplavala na hladinu. Tak máš jistotu, že tě zachranci najdou a k tvé radosti pohřbí do země. !1!

A.Warhol

A.Warhol | 1. 01. 1970, 01:21:03 | více příspěvků | napsat uživateli

Vesta je proto, aby poté, co se utopíš, tvoje mrtvola vyplavala na hladinu. Tak tě mohou záchranci najít a spočítat spolu s těma ostatníma.!1!

uživatel eliminován | 9. 01. 2010, 23:36:15

Letadlo kdyz spadne do vody tak je to stejny jako kdyz spadne na zem.

uživatel eliminován | 9. 01. 2010, 20:53:15

tky asi kdyz spadnes do vody ne!811!

Lady-Barankinova

Lady-Barankinova | 9. 01. 2010, 20:48:57 | více příspěvků | napsat uživateli

Právě jsem si dala předsevzetí.....létat jedině s akčními hrdiny nebo s armádními piloty bojových stíhaček či vtrulníků.To mi připadne celkem bezpečný!!Ale mám pocit,že to bude trochu drahý....!20!!785!

Lady-Barankinova

Lady-Barankinova | 9. 01. 2010, 20:44:04 | více příspěvků | napsat uživateli

Na co mi bude vesta,když se letadlo s největší pravděpodobností rozlomí při pádu?Pokud bychom tedy neletěli s nějakým veteránem,který to přistání na vodě umí nebo třeba s Brucem Willisem.To by jsme pak přežili i teroristy myslím...!1193!

uživatel eliminován | 9. 01. 2010, 20:21:31

> maruska-kocicka 500km od břehu? !511!

> A.Warhol Ty si chuj !511!!511!!511!

AlesekBB

AlesekBB | 9. 01. 2010, 20:13:14 | více příspěvků | napsat uživateli

> A.Warhol
Taky dobrý!1250!

A.Warhol

A.Warhol | 1. 01. 1970, 01:21:03 | více příspěvků | napsat uživateli

Vesta je proto, aby jsi poté, co přežiješ šok z pádu letadla chvilku žil a prožil další šok z toho, že tě zespodu okusuji žraloci. !1!

A.Warhol

A.Warhol | 9. 01. 2010, 19:47:28 | více příspěvků | napsat uživateli

> AlesekBB
Nedokažu si představit, že budu nafukovat vestu poté, co spadnu na zem. !1!

uživatel eliminován | 9. 01. 2010, 16:21:03

PTŽ si kokot

Rade.CZ.ek

Rade.CZ.ek | 1. 01. 1970, 01:21:03 | více příspěvků | napsat uživateli

> Killswitsh

průměrná letová výška je 10 km a rychlost neklesá pod 850 km/h a při sestupu už vůbec neé, skákej no... !2!!5!

předchozí | 0 | 30 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

padáksedadloletadlovesta

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑