Diskuze a otázky - Premýšlíte o svém životě?

úvodní strana | aktualizovat | dolů

DeNNI85

DeNNI85 | 14. 04. 2009, 22:53:07 | příspěvky uživatele | napsat uživateli

Často tu vídám hesla typu: minulost nezměním, budoucnost nezná, žiju přítomností. Podle mě jsou to jen silácké řečí a hlvaně nesmysly. Minulost jsme my dnes a budoucnost je z 50% min. ovlivněna tím, co chci teď, čeho chci dosáhnout. Tak mi tu netvrďtě takový věci...

Měl jsem možnost poznat jednoho zajímavého člověka. je to starší pán 85let. na svůj věk čilej a hlavně mu to pořád pálí. Hodně cestoval, dost toho zažil. Aby ne za takovou dobu a dost lidí, které měl rád už tu nejsou a on zůstal sám. Dcera mu zemřela, manželka též a bratr loni. Ale pořád má o čem vyprávět. I v tomto pokročilém věku stále cestuje.

Bylo to zvláštní, ja krátce po startu na bežecké dráze života a on před cílem. Až zemře, nic tu po něm nezůstane, nikdo další, kdo by mohl dál něco předat, něco, co se za těch 85let naučil. Nezůstane žádná jeho myšlenka. Nevím, jak bych se cítil při této představě.... Pořád mám v sobě, že tu musím něco po sobě zanechat, nemluvím jen o potomstvu, ale něco co třeba pomůže někomu, kdo se octne na nějaké životní křižovatce získat více pohledů na to, jakm směrem se vydat.

myslím, že moc přemýšlím, tohle je výsledek :)

Nebo mi tu někdo chce tvrdit, že žije okamžikem?

reagovat

V diskuzi je 87 příspěvků a shlédlo ji 1563 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 29. 11. 2009, 18:50:54

!1285!

uživatel eliminován | 15. 04. 2009, 15:59:29

Já bych srašně chtěla svůj život změnit.. od základů.. chtěla bych ho mít podle svejch představ,ale bohužel,to nejde.. Mrzí mě to,co se dřív stalo.. To už nikdy nezměnim,ale proč opakovat pořád stejný chyby,žejo..

ILoveNikky

ILoveNikky | 15. 04. 2009, 15:42:22 | více příspěvků | napsat uživateli

zatim sefe :)

uživatel eliminován | 15. 04. 2009, 15:39:26

v jednu dobu jsem žila minulostí!1326! (naivní ale budiž) ale ted si užívám každý den svýho života a dělám jen přesně to, čeho bych v budoucnu nechtěla litovat...a to mě ku*va baví!!!!!Peace!674!

DeNNI85

DeNNI85 | 15. 04. 2009, 15:36:27 | více příspěvků | napsat uživateli

no nic, ted bezim, budu tu zas vece, tak diky za pokec a mejte se

DeNNI85

DeNNI85 | 15. 04. 2009, 15:36:02 | více příspěvků | napsat uživateli

ILoveNikky no jiste ze rozjedu, pac by mohla byt velka zakazka ted a pak se to da do pohybu najdes nejaky lidi pod sebe a pak budes jezdit na kontroly.!1063!

ILoveNikky

ILoveNikky | 15. 04. 2009, 15:34:49 | více příspěvků | napsat uživateli

DeNNI85: Ja sem ted taky kancelarska :D:D
No ja myslel ze rozjedes jako nejakou firmicku , pak to tady nekomu nechas na starosti a hura na vylet :D

DeNNI85

DeNNI85 | 15. 04. 2009, 15:28:56 | více příspěvků | napsat uživateli

ILoveNikky to neni samocinna vec na penizew, to bych musel mit tiskarnu :D snazim se rozjet remeslnou praci, jako malir lakyrnik, zatim to vypada dobre, do ted jsem byl kancelarska krysa, na to uz kaslu

DeNNI85

DeNNI85 | 15. 04. 2009, 15:28:05 | více příspěvků | napsat uživateli

franco_columbo nene, tim nemenis minulost, ale asi si dostal alzheimera :D

ILoveNikky

ILoveNikky | 15. 04. 2009, 15:23:20 | více příspěvků | napsat uživateli

DeNNI85: ale jo dobre ty... to zni dobre .... (tu samocinnou vec na penize jestli se muzu zeptat bude v jakem oboru ? :))

Neboj nechci tvoje now how

franco_columbo

franco_columbo | 15. 04. 2009, 15:23:15 | více příspěvků | napsat uživateli

minulost jde zmenit a menime ji porad,staci neco zapomenout nebo si to vybavit uz skreslene

DeNNI85

DeNNI85 | 15. 04. 2009, 15:22:13 | více příspěvků | napsat uživateli

franco_columbo jo, jsem skromnej :)

franco_columbo

franco_columbo | 15. 04. 2009, 15:19:17 | více příspěvků | napsat uživateli

> DeNNI85
: rikas ze ti to bude stacit !906!

DeNNI85

DeNNI85 | 15. 04. 2009, 15:18:38 | více příspěvků | napsat uživateli

franco_columbo vecne nevydrzi asi nic, ale par tisic let urcite :)

franco_columbo

franco_columbo | 15. 04. 2009, 15:17:35 | více příspěvků | napsat uživateli

i kdyby si tady zanechal kdo vi co tak to vecne nevydrzi

DeNNI85

DeNNI85 | 15. 04. 2009, 15:10:30 | více příspěvků | napsat uživateli

ILoveNikky rozjizdim samostatne vydelecnou cinnost a mam hypoteku, takze az se to rozjede, hodim na ucet penize na par splatek dopredu a jedu

ILoveNikky

ILoveNikky | 15. 04. 2009, 15:08:34 | více příspěvků | napsat uživateli

DeNNI85 ty voe ty si normalne uz pevne rozhodnutej ... co ze ti to brani vyrazit ? !1!!1!

DeNNI85

DeNNI85 | 15. 04. 2009, 15:02:20 | více příspěvků | napsat uživateli

ILoveNikky ano kazdy ma svuj pribeh, nekdo tezsi, nekdo lehci, kazdy se potyka sy svymi problemi. A musi s nimi bojovat.

taky jsem mel chut se na vse vysr... a odejit, proste vzit bagl, stopa a jet, nekde chvilku zustat, najit si docasnou praci, poznat zdejsi zpusob byti a poznat zdejsi lidi a jit zas o kus dal, nasbirat nejaky zkusenosti a pak se vratit plny zazitku. to bude skvele, pac to jednou udelam :) musim ted, dokud nemam artnerku a rodinu, pak uz to nepujde

ILoveNikky

ILoveNikky | 15. 04. 2009, 14:56:51 | více příspěvků | napsat uživateli

DeNNI85: No to protireceni ... bylo trochu nestasny ale chci rict ze jsem si nedaval nikdy nejaky fixni plany ale je jasny ze uz sem do neceho zavlecen tam mam v planu to udelat a to co nejlepe dovedu (jinak to nema smysl jak pro me tak pro ostatni)... Asi si to nemel zrovna nejjednodusi ale to nikdo ja mam svuj pribeh taky ikdyz jsem nemel dalsi tri sourozence mel jsem matku samozivitelku.

Je jasny clovek totu nemuze nechat uplne jen tak ale nekdy mam chut to udelat :D:D
Jinak musim rict ze v tyhle dobe si lidi hrozne pletou titul s inteligenci...
Si tu kazdej koupi sacko a precte si dve knizky a uz mysli ze je king pracovniho trhu :D

Zda se mi ze cim min clovek toho ma tim vic si toho vazi a naopak cim vic toho ma o to mi si toho vazi a chce toho mnohem vic a z toho mi zacina byt na bliti !!!

DeNNI85

DeNNI85 | 15. 04. 2009, 14:47:52 | více příspěvků | napsat uživateli

ILoveNikky tou prvni vetoi si trosku protirecis :) vzdycky jsem to dotahnul, kam jsem chtel - takze si mel nejake plany, ktere si uskutecnil :)

Co se tyce ostatniho, nejsem typ cloveka co se nehne z mista kdyz nema prachy :) nikdy jsem nemel hodne penez, zil jsem v rodine o 4detech bez otce :) na tu turu s baglem po svete se chystam uz dlouho, ale nejaky prasule to preci jen chce, pac mam doma nejake zavazky, ktere nemuzu nechat a odjet pryc. Ale souhlasim s tim, ze co se na takovehle ceste naucis, to ti nedaji nikde, tak je to se vsim, proto nechapu lidi co se 20let ohani tituly a vejskama a vsim moznym, to nema na inteligenci cloveka a jeho charakter zadny vliv.

ILoveNikky

ILoveNikky | 15. 04. 2009, 14:31:30 | více příspěvků | napsat uživateli

DeNNI85: No a to je ten rozdil ode me ... neplanuju a nedavam si zadne cile ale i bez toho jsem to dotahl vzdycky tam kam sem chtel a jsem spokojen :) Jasny nekomu staci malo ale ja nejsem ten pripad mam nejake plany do budoucna ale neni to podminkou splnit !!! to bych se totiz pak musel zblaznit veci se serou.

Pokud budu chtit cestovat nebudu to planovat ale proste vydelam si nejaky prasule ne nejak moc !!! a proste jdu tolik lidi procestoval celej svet jen s baglem a naucili se takovejch veci jako na zadny univerzite na svete. Chces dum postav si ho mato li byt dobry dum. Me se zda ze ty sice planujes ale jses zaseklej na finacnim svete bez mul mega v kapse se nehnes bez 2 milionu nepostavis dum atd atd. Chces to ? Udelej to !

Nenavidim plany typu ted budu 5 let studovat , apk pojedu do ameeeriky a pak prijedu a vsichni se poserou vetsinou to vychazi lidem ktery stim tak nepocitaji ... Co ty na to hardware ? !1!

DeNNI85

DeNNI85 | 15. 04. 2009, 14:23:07 | více příspěvků | napsat uživateli

ILoveNikky jsou veci, ktere ovlivnis a veci ktere ne, jestli te srazi auto, neovlivnis, jestli te vyhodi z prace, tam uz mas tak 50% podil, pac muzes bejt natolik dobrej, ze radeji vyhodi nekoho horsiho. ja mluvim o vecech jako o nejakem cili co bys chte dosahnout. Muzes mit treba jako cil jen cestovat po svete nebo koupit dum, ale kdyz nad tim nebudes premyselt ted, nikdy toho nedosahnes, pac sam se ti dum nepostavi

ILoveNikky

ILoveNikky | 15. 04. 2009, 14:19:59 | více příspěvků | napsat uživateli

DeNNI85: pockat to bylo docela dobry :D:D SOUHLASIM !!!! a mazu svuj posledni prispevek kterej vas mel dodelat :D je krasne tu videt nekoho kdo totu vidi stejne :D CO proste zalozit koutek OPRAVDOVYCH diskuzi :)

ashlei ano a nebo diskzute takoveto:

nadpis: hodinyk nebo holinky?

text diskzue. tak co?


to je na pest

libko nebo facebook, kluci nebo holky, to je strasny porad dokola to same, tta sama s prominutim hovna

ILoveNikky

ILoveNikky | 15. 04. 2009, 14:07:46 | více příspěvků | napsat uživateli

Pochybuju ze budu moct v budoucnosti zastavit auto ktery me srazi , zastavit letadlo ktery pada a nebo svetovou finacni krizi svym planovanim :)

By me zajimalo kolik lidi planovalo ze je v roce 2009 vyhodej z prace :)
A nebo kolik lidi se tedy dostatecne nepoucilo z minulosti a udelali takovou kravinu za kterou si proste zaplatit museli.

DeNNI85

DeNNI85 | 15. 04. 2009, 13:56:21 | více příspěvků | napsat uživateli

Adelmus ja taky nechci byt mravokarcem, jen chci po sobe zanechat nejaky jak to nazvat, pohled na svet? ale s tim, ze si kazdy utvori svuj nazor o tom a nebo minimalne ziska dalsi pohled na dannou vec, ne ze tim ziska mapu kudy jit, jen se mu tim muze otevrit cesta o ktere nevedel

DeNNI85

DeNNI85 | 15. 04. 2009, 13:54:40 | více příspěvků | napsat uživateli

ashlei ano a nebo diskzute takoveto:

nadpis: hodinyk nebo holinky?

text diskzue. tak co?


to je na pest

libko nebo facebook, kluci nebo holky, to je strasny porad dokola to same, tta sama s prominutim hovna

Adelmus

Adelmus | 15. 04. 2009, 13:53:52 | více příspěvků | napsat uživateli

DeNNI85 : ja s tim pocitam, ale idealismus je v tomhle myslim na miste.. krom toho nechci byt mravokarcem, jen byt takovy jak povazuju za spravny a pokud to nekdo shleda prinosny, tak budu rad, pokud ne, muzu aspon rict ze mam cisty svedomi a neudelal nic zlyho a to je taky plus. !1!

ashlei

ashlei | 15. 04. 2009, 13:52:07 | více příspěvků | napsat uživateli

Diskuze typu... řekněte co si o mě myslíte jedním slovem? !121!

DeNNI85

DeNNI85 | 15. 04. 2009, 13:51:13 | více příspěvků | napsat uživateli

ashlei umeji o povrchnich nic nerikajicich kravinach a max o vetach do 4 slov, to me fakt nebavi

ashlei

ashlei | 15. 04. 2009, 13:50:13 | více příspěvků | napsat uživateli

> DeNNI85
Souhlas :)

LIdi neuměj diskutovat... nuda :/

předchozí | 0 | 30 | 60 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

člověkminulostbudoucnostpánhlvanědobanetvrďtěživotminaheslo85letvěkmožnoststaršípřítomnostřečvěcnesmyslčilej

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑