Diskuze a otázky - Pomůžete..??
úvodní strana | aktualizovat | dolů
V diskuzi je 58 příspěvků a shlédlo ji 878 uživatelů .
radioaktivita | 29. 05. 2009, 19:41:18 | více příspěvků | napsat uživateli
> Papundekl_HAPS
jen tak premejslim, jestli jen pokrytecky nezverejnujes co si myslis, abys pak mohl rikat, ze si udelal co to dalo... doufam, ze pujdes aspon k volbam a opravdu si o tech stranach neco zjistis !1107! aneb kdyz chceme zmenit svet, meli bychom zacit u sebe
radioaktivita | 29. 05. 2009, 19:20:14 | více příspěvků | napsat uživateli
> Papundekl_HAPS
koukam, ze si pevne rozhodnutej idealista... mno nezbyva nez poprat hodne stesti...
Papundekl_HAPS | 29. 05. 2009, 19:12:55 | více příspěvků | napsat uživateli
> radioaktivita ..říkám že se uvidí kam to povede a jestli to k něčemu bude, ale já už dál nebudu takovej pokrytec jako do teď abych si říkal že nemá smysl nic dělat a nechat si srát na hlavu.. já čechům věřím..
Papundekl_HAPS | 29. 05. 2009, 19:10:03 | více příspěvků | napsat uživateli
...a vidíte co je zajímavý... hodil sem ten text na veřejný server facebook, lst a nic.. ticho po pěšině.. !785!
a to sem obvinil veřejně jednoho z hlavních politiků ze lží vůči národu... jak nečekané..
radioaktivita | 29. 05. 2009, 19:08:57 | více příspěvků | napsat uživateli
> Papundekl_HAPS
vyhlásit válku manipulátorům je jako odstranit vrchniho drogovyho bosse... na jeho misto dosadne nekdo s mensich dealeru a kdo vi jestli bude lepsi nez byl predchozi... nema smysl zavirat dealery, doku lidi budou chtit brat drogy...
aneb je potreba zmenit cely system a lidi a ne se zamerit na jednotlivce, protoze to nicemu nepomuze
Papundekl_HAPS | 29. 05. 2009, 19:06:29 | více příspěvků | napsat uživateli
> radioaktivita ..toho co píšeš sem si byl dobře vědom ještě dřív než sem to začal psát.. už mám dost keců a vyhlašuju válku manipulátorům.. ˇvěřím že mám pravdu a věřím že pravda zvítězí..
radioaktivita | 29. 05. 2009, 18:47:54 | více příspěvků | napsat uživateli
> Papundekl_HAPS
příkladů je hodně... tomu sice věřím, ale zrovna si mi uvedl jeden, co mi až tak podařený nepřijde...
jinak si myslim, že na to abys změnil politiky, musíš změnit lidi... přimět je aby něco dělali...je uplně jedno která tlustá svině bude u koryta, když s tim lidi nebudou nic dělat, kromě těch silnejch keců v hospodě... když mi změníme přístup, tak vše bude vypadat jinak. jenomže k tomu lidi musí dokopat něco většího, než je článek nebo pár hozenejch vajíček. Jinak myslim, že hlavní chyba je, že se politice pořádně nevěnuje výuka ve školách.. orientovat se v tom jinak určitě dá, ale člověk se o to musí opravdu zajímat. a lidi mají jiný starosti než aby doma po práci zkoumali jaký zákony se kým schvalujou a podobně...
Papundekl_HAPS | 29. 05. 2009, 17:41:46 | více příspěvků | napsat uživateli
> boreczmostu ...nebo takhle.. ať klidně ve finále padne celá vláda, ale zase musíme myslet co potom a ještě si uvědomit, že proti té revoluci bude bojovat nejen česká republika, ale celá eu..
Papundekl_HAPS | 29. 05. 2009, 17:39:30 | více příspěvků | napsat uživateli
> _Dencule_ ...ty si klidně nech srát na hlavu dál od politiků jestli chceš.. nikdo tě nenutí abys něco dělala..
Papundekl_HAPS | 29. 05. 2009, 17:36:12 | více příspěvků | napsat uživateli
> boreczmostu ...a o co myslíš že mi de.. stačí když donutím Paroubka aby neignoroval toto nařčení.. co mi na to asi tak může říct když každej už bude vědět že mi bude odpovídat lží.. ať veřejně odpoví na mé nařčení a uvidíš jakej to bude fičák.. tenhle text stačí nakopírovat a rozlepit všude možně a nebo mu ho oficiálně předat a je to.. o hodně jednodušší než to měli naši rodiče.. nechci svrhnout vládu v době krize, výměnu vedení čssd.. né její zrušení a volby bez billboardů a podobných věcí.. aby lidi volili to čemu věří a ne menší zlo.. stačí dát Paroubkovy veřejně tento dopis bez toho dovětku PS... bude se ho snažit ignorovat totiž protože to mu poradí jeho poradci z améru.. stačí když to nedovolíme a máme vyhráno... je to celkem jednoduchý.. nemůžu říct jen tak na netu co bude dál, ale věřím tomu že vím moc dobře co dělám a za pokus to stojí... víš co.. je to horší než si myslíme už.. dneska třeba je najednou výstava na václaváku.. proč najednou..?? čtěte prosím ten text mezi řádky.. nezdá se vám že jde o to nám říct, že naši rodiče nám dali svobodu kterou teď máme..?? Myslíte že je to náhoda..?? možná ano možná ne.. stačí když se zamyslíte a odpovíte si podle svědomí... a to, že akci uspořádalo ještě k tomu německo u nás na václaváku taky o něčem svědčí.. čtěte pozorně.. víc nechci.. akorát mě osobně přijde zajímavé, že najednou se přestalo mluvit o vejcích, jejich organizátoři složili zbraně.. já vlastně ani nevím kdo to organizoval když nad tím teď přemýšlím.. prezident to taky odsoudil a k tomu výstava na václaváku pro připomenutí slavné revoluce za svobodu slova z roku 89 pod záminkou oslav pádu Berlínské zdi.. pokud něco neuděláme teď tak se na všechno zase zapomene jako vždy a víckrát už možná nebude ta šance něco udělat... nevěřte médiím, nevěřte mě.. věřte jenom svýmu úsudku a čtěte tento text..
http://www.ceskenoviny.cz/zpravy/na-vaclavskem-namesti-je-vystava-k-vyroci-padu-zelezne-opony/379631&id_seznam=
uživatel eliminován | 29. 05. 2009, 17:11:36
Papundekl_HAPS jj já vím !2! btw s tím paroubkem furt !486! to by ses musel ptát každého z nich a tejně by to bylo k ničemu, kopou jen za sebe !1225!
boreczmostu jj to by bylo asi jedinné možné řešení !1225!
uživatel eliminován | 29. 05. 2009, 16:56:31
Jedna věc je pravda dnešní mladá generace si řekne kašli na to atd., jenže tohle je možná už poslední z šancí, jak zabránit dalším totalitním výjevům a dalšímu lhaní a oblbování Českých hlaviček, snad jen tohle bych řekl
uživatel eliminován | 29. 05. 2009, 16:54:38
Politika je běh na dlouhé trati, od korytu ke korytu v minovém poli, asi nějak tak bych to nazval, v hodně věcích máš pravdu papundekle.., ale na druhou stranu je zkažená úplně celá politická sféra, takže samozdřejmě, je to krysa, ale není v tom sám !5!
uživatel eliminován | 1. 01. 1970, 01:20:43
reknu to jinak,za soucasne situace kdy jsou u moci tito lide a kabatnici,se da udelat pouze jedna vec a to aby lidi vysli do ulic a defenestrace politiku,nic jineho bohuzel nejde :( vsechno je to podplacene a ti dalsi by se aspon bali,aby nedopadli jako jejich predchudci a delali by i neco pro lidi a ne jen pro sebe a lobysticke skupiny,ktere nam vladnou :(
Ne nadarmo nas svet prirovnava ke Kolumbii,tady to je jeden velkej kocourkov :(
uživatel eliminován | 29. 05. 2009, 16:39:14
ouuu... taková debilita.. kašli na to, ten idiot si pomůže sám prosim tě!1081!
Papundekl_HAPS | 29. 05. 2009, 15:52:39 | více příspěvků | napsat uživateli
> ReTRe ..víš co.. jediný co bych chtěl je to aby se ten text dostal do médií a Paroubek na něj musel reagovat.. pak děj se vůle národa..
Papundekl_HAPS | 29. 05. 2009, 15:49:55 | více příspěvků | napsat uživateli
> ReTRe ...a jako důkaz že našim mladým hrdost fakt nic neříká je ten, že diskutují tady na libku jenom o tom kdo kde s kým spal a v kolika.. už si přestává většina mladých uvědomovat, že se chová jak stádo a když mi starší nic neuděláme, tak dopadne příští generaci u pepsiny a sledování vrestlingu.. nic proti amíkům, ale tohle je jejich styl života a nemusí ho nutit celýmu světu..
Papundekl_HAPS | 29. 05. 2009, 15:41:38 | více příspěvků | napsat uživateli
> ReTRe ..uvidíme ale rozdíl bude ten, že já si budu moct za pár měsíců když to dopadne tak jak politici doufají říct.. ale rozdíl mezi mnou a zbytkem že já u piva až se bude nadávat na politiku řeknu.. proč o tom mluvíš když nic neděláš.. řekni to jim, protože to že to řekneš mě nic nezmění.. já sem to zkusil a nepovedlo se to kvůli takovým jako seš ty.. a ty tvoje kydy mě tím pádem absolutně nezajímaj..
Papundekl_HAPS | 29. 05. 2009, 15:38:06 | více příspěvků | napsat uživateli
...a tohle podle mě taky o něčem svědčí.. tolik obrázků vtipných na jinýho politika na světě snad nenajdete.. a to sme my.. češi.. a ty vejce třeba byli nakonec začátek něčeho většího... nebo snad máte pocit že tolik obrázků vzniklo náhodou..?? ne.. nejste jediní komu se nelíbí co se v politice děje a ani nemusíte volit nejmenší zlo.. to je jen jejich způsob jak se udržet kde sou.. nepřesvědčit vás o tom že mluví pravdu, ale o tom, že ste jediní kdo to pochopil.. nejste.. chápou to ve finále skoro všichni..
http://images.google.com/images?q=paroubek&rls=com.microsoft:cs:IE-SearchBox&oe=UTF-8&sourceid=ie7&rlz=1I7GGLL_cs&um=1&ie=UTF-8&ei=euQfSvmlMIeN_Qanw-2CCg&sa=X&oi=image_result_group&resnum=8&ct=title
uživatel eliminován | 29. 05. 2009, 15:35:58
Papundekl_HAPS jj to já bych tam taky nedělal šaška !2! o tom to možná je, že to za to nestojí a všem se stejně nezavděčíš !2! no uvidíme, jak to za pár měsíců dopadne !811!
Papundekl_HAPS | 29. 05. 2009, 15:32:08 | více příspěvků | napsat uživateli
> ReTRe ..jo to já si myslím taky, akorát si zároveň myslím, že nyní tam není nikdo kdo by tu snahu měl.. bylo by fajn aby tam takový lidi byli a mohli sme konečně moct být na sebe hrdí.. a tím nemyslím sebe..
Papundekl_HAPS | 29. 05. 2009, 15:28:57 | více příspěvků | napsat uživateli
> radioaktivita ...to byl jenom příklad s tím kouřením kterých je spousta.. právě že až moc..
a to že o těch politických stranách nic neví je právě to.. proč by se zajímali o tu bandu.. dyť ani nemají srozumitelný volební programy, který by stálo za to číst.. jenom se snaží naslibovat věci kvůli kterým je bude většina volit.. a to podle mě není smysl politiky.. nebo něco na základě čeho by se měl roumný člověk rozhodovat.. chtějí z nás udělat loutky tím že nás přesvědčí o tom, že se nemá smysl bránit.. na to potřebují tolik peněz na kampaň.. aby nás zblbnuli.. mě se to nelíbí.. to že a to říkám jenom protože si mě to sama říkala necháš srát raději na hlav než abys něco řekla neznamená, že je to tak správně.. já už si na hlavu srát nenechám od nikoho.. ani od Paroubka..
uživatel eliminován | 29. 05. 2009, 15:27:38
Papundekl_HAPS no ok !2! ale myslím, že by to spíš chtělo sjednotit nějaké ty základní hodnoty, pak by se možná víc volilo podle rozumu xxx a ne podle toho co kdo kde u koho vidí a co chce třeba taky, nebo dle toho, co komu zrovna dnes nabídnou !1225!
Papundekl_HAPS | 29. 05. 2009, 15:23:12 | více příspěvků | napsat uživateli
...teď sem vlastně kecal.. jediný co chci je to aby odpověděli..
Papundekl_HAPS | 29. 05. 2009, 15:22:45 | více příspěvků | napsat uživateli
> ReTRe ..to je možný.. já si jenom myslím že o moc horší to nebude abych se aspoň nepokusil něco udělat.. pokud to tak bude cítit víc lidí, tak ta změna přijde.. různý skupiny tu budou vždycky a každej má právo na svůj názor.. já taky.. a říkám ho jenom protože mu věřím.. nic neočekávám.. jenom ho chci dát do placu.. já totiž nevěřím že politici mluví pravdu a tak nevidím jedinej důvod jim to neříct.. nepočítám ani s tím že by mi odpověděli..
radioaktivita | 29. 05. 2009, 15:19:59 | více příspěvků | napsat uživateli
> Papundekl_HAPS
taky se považuju za vlastence, přesto nesouhlasím...je to každého svobodná vůle, koho si zvolí k tomu, aby mu radil a většina lidí si logicky zvolí toho, koho považuje za nejlepší...
zneužívat se dá tímhle způsobem jen ten, kdo to dovolí...
Papundekl_HAPS | 29. 05. 2009, 15:19:41 | více příspěvků | napsat uživateli
..jinak mozek už mám po koupeli..!11!
radioaktivita | 29. 05. 2009, 15:17:23 | více příspěvků | napsat uživateli
> Papundekl_HAPS
mě by jenom zajímalo, kolik z těch lidí, co ty vajíčka házeli, opravdu něco o těch politických stranách ví... protože si myslím, že zas tak velké procento to nebude... a že prostestovat se dá i jinak a vyjádřit názor hromadně se dá ve volbách...
kouření bych sem do toho netahala... chápu zákaz kouření v restauracích. v hospodách mi to přijde ujetý. tak či tak, v mnoha zemích už to funguje a lidi si našli způsoby, jak s tím žít - které nejsou až tak špatné. mě osobně přijde nepochopitelnější zákaz kouření na zastávce než v restauraci
Papundekl_HAPS | 29. 05. 2009, 14:15:35 | příspěvky uživatele | napsat uživateli
Otevřené veřejné obvinění pana Jiřího Paroubka ze lží vůči národu.
Veřejně Vás tímto pane Jiří Paroubku obviňuji z toho, že soustavně veřejně lžete celému českému národu pro Váš osobní prospěch a že se snažíte získat totalitní moc pod rouškou demokratického státního zřízení. Vyzývám Vás tímto například k předložení důkazů celému národu, že za vejcemi dopadajícími na Vaši hlavu a na velmi předražené reprobedny za půl milionu korun, placenými z peněz daňových poplatníků, stojí konkurenční ODS.
Věřím totiž, že jde o upřímné ruce českých hrdinů budoucnosti, které se snažíte využít k vlastnímu prospěchu tím, že jimi pošpiníte Vaši největší konkurenci. Cítím se býti jako ČECH opravdu uražen přítomností národem placených amerických demagogů na Vaší reklamní kampani, kteří Vám tuto taktiku poradili. Ještě více jsem však rozhořčen faktem, že jste je za tímto účelem najal.
Po dlouhou dobu jsem ignoroval Vás i celou českou politiku. Zneužívat upřímné ruce občanů ve vlastní prospěch v zemi, které chcete vládnout je již ovšem příliš. Dál již nebudu jen sedět a nečinně přihlížet. Uvědomte si, že jde o domov Jana Palacha či Járy Cimrmana a nikoli Foresta Gampa.
Za každého hrdého ČECHA, kterému hrdost nedovolí dál již jen nečinně přihlížet
Jindřich Jašík, 1985
Švermova 25
Brno 62500
OP - 107 100 832
P.S.- Pokud věříte, že je tento text pravdivý, neváhejte, kopírujte, šiřte jej dál jak jen to bude možné. Pana Paroubka se bojím asi tak jako taťky šmouli, protože vím, že pravda zvítězí. Stejně tak jako v Listopadu. Dávám tímto svolení k uveřejnění kterémukoli periodiku. Slibuji, že nikdy neodvolám, pokud nebude prokázáno mě i celému národu, že nemám pravdu. Nebudu mít nikdy žádné výhrady proti komukoliv, kdo tento text kdekoli uveřejní v přesném znění. Budu jedině rád. Peníze nejsou mým cílem a nikdy nebudou. Prosím jen o jedno. Šiřte text pouze v případě, že mu věříte. Lidem, kteří najdou v mém činu upřímnou snahu něco udělat slibuji, že je nezradím. Zradil bych tím totiž sám sebe.
reagovat