Diskuze a otázky - PLOŠNÝ ZÁKAZ KOUŘENÍ
úvodní strana | aktualizovat | dolů
V diskuzi je 254 příspěvků a shlédlo ji 4005 uživatelů .
předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | další
uživatel eliminován | 1. 06. 2010, 19:28:13
treba by to byl cajk nicmenene nejdriv musis vymitit lobisty aby se o tomhle dalo dal jednat...
uživatel eliminován | 1. 06. 2010, 17:52:15
V Limonádovým Lukáškovi by náš hrdina zavedl nekuřácký KolaLoka saloony,dosáhl by zvýšení tržeb na celým Středozápadě,získal ruku blonďaté Olinky Schoberové a nakonec se ukázalo, že je syn majitele továrny na nikotýnový náplastě..!2!
uživatel eliminován | 1. 01. 1970, 01:21:15
Ano. Ale ne kvůli hostům, ale kvůli personálu.
Pochybuji, že by byl majitel restaurace ochoten vybavit číšníky ochrannými pomůckami pro práci ve znečištěném prostředí = plynové masky a nechal je v tom chodit mezi hosty !2!
Kouzelnice | 1. 06. 2010, 13:53:35 | více příspěvků | napsat uživateli
> Lukas_ek:
Ty bys sem neměl chodit vůbec vzhledem ke skutečnosti, že nediskutuješ, nýbrž demagogicky prosazuješ svoji "pravdu".!693!
uživatel eliminován | 1. 06. 2010, 13:51:59
Kouzelnice: Tak tak, jinak, než kvůli pobavení bych to těchto diskusí nechodil. :)
Kouzelnice | 1. 06. 2010, 13:47:04 | více příspěvků | napsat uživateli
> Lukas_ek:
To si piš, komik jsi spíše Ty, když to nechápeš.!693! Vůbec tato "diskuze" je docela vtipná, když čtu příspěvky některých diskutujících.
uživatel eliminován | 1. 06. 2010, 12:40:34
a teda zrovna restauracema bych se asi moc neohanel. tam vazne neni problem vybrat si nekurackou, nebo s nekurackym salonkem. tam je plosnej zakaz vazne nesmysl
Adelmus | 1. 06. 2010, 12:02:33 | více příspěvků | napsat uživateli
> Lukas_ek že ti do toho opět skáču. je poměrně logické, že národ žijící dlouho v nesvobodě je po jejím nabití na její omezovaná mnohem náchylnější, než národ, který nesvobodu nikdy nepoznal a tudíž jí nemůže tak ciltivě vnímat. ty perlo. !2!
jinak jsem v rámci zvědavosti hledal jaký následky měli zákazy kouření v evropských zemích. a můžu ti dát za pravdu v tom, že celkově se tržby v pohostintsví zvýšili. psali tam průměrně něco o 8%. jenže průměr je jen průměr, žeo.. zatímco tržby v restauracích šli nahoru mnohem víc, tak klasický "čtyřky" to odnášej.
a to je nefér. !326!
uživatel eliminován | 1. 06. 2010, 11:19:48
Kouzelnice: Ty jsi komik. !2! Tím chceš říci, že stát, který se 40 let nechal omezovat na svobodě je "citlivý na omezování svobody" více, než západní státy, kde mají svobodu prakticky neustále? !811! Tak tohle byla perla.
Kouzelnice | 1. 06. 2010, 10:07:39 | více příspěvků | napsat uživateli
> Lukas_ek:
Srovnáváš nesrovnatelné, v tom možná bude ten problém. U nás jsou lidé velmi citliví na jakékoli "omezování" osobní svobody, což vyplývá z historického vývoje českých zemí.
LejdynQa_ | 31. 05. 2010, 23:26:22 | více příspěvků | napsat uživateli
newim bydlim v anglii a tady se nikde kourit nesmi takze mi to je celkem jedno
uživatel eliminován | 31. 05. 2010, 20:50:33
-Nelinka14-: Jako 15leté dítě tomu nemůžeš naprosto rozumět. V Irsku byly podobné obavy a jak to dopadlo? Zisk v restauracích se naopak zvýšil, lidé méně kecají u cigaretky a více jí a pijí. :)
uživatel eliminován | 1. 01. 1970, 01:21:15
Ne já bych to nechala páč by ty hospody asi zkrachovali!1134!
uživatel eliminován | 31. 05. 2010, 20:28:14
ale kuwa nebylo by od veci, kdyby zacli brat majitele klubu a hospod vetsi ohled na nekuraky.. jit parit do klubu kde uz tak neni zadnej kyslik a jeste se tam huli - no vazne zazitek. tuhle mi od mikiny, co sem tam mel nasmradl celej pokoj
Koivu41801 | 31. 05. 2010, 20:12:50 | více příspěvků | napsat uživateli
Takhle velká a takhle těžká pí.....a!5!
uživatel eliminován | 31. 05. 2010, 19:59:56
> Fexxy
použít to jednou, dvakrát.. možná bych ti i věřil :) ale četl jsem to už mockrát a dokonce jsi se se mnou o tom bavila v tomhle duchu.. nevadí, je to fuk, mě to netrápí, dyť je to zcestný :) ať na tebe nečekaj venku :)
uživatel eliminován | 31. 05. 2010, 19:56:35
> dement.
Gadža z paneláku jsem líčila jinak- to bylo hlavně s jídlem, hodilo se to tam.. Tamto..byly jen rozdíly mezi Českymi rodinami( proč se uvadí, krvesmilstvo atd) nejsem rasistka ani xenofobista.
Jen nemám ráda profil ala "Co je doma, to se počítá pánové". Každý národ má svá pozitiva a negativa. A jaké slovo zvolím je moje věc.
uživatel eliminován | 31. 05. 2010, 19:50:48
> Fexxy
s někym koh "znám" si povídat a s někym diskutovat je rozdíl, no. třeba ho taky objevíš :)
no ty cikánský vlastnosti stojej za to, to máš pravdu :D ale od někoho, kdo vnímá jako českou vlastnost "chodí doma ve spodnim prádle" mě to příjde úsměvný :) čau
uživatel eliminován | 31. 05. 2010, 19:47:54
> dement.
máš pravdu. Např Kuba je hodně vyspělá.!764! Ještě jsme nezmínili Švýcarsko. At žije komunismus
!1424!
uživatel eliminován | 31. 05. 2010, 19:43:44
> dement.
přečti..to první reakce..a pak se ozvi.!1300!
Já tu zákaz neprosazovala---dokonce jsem psala..že mně to nevadí..že to i k hospodam patří.
Národnost mám ČR, i občanství, ale citění nikdy.( jsem Madarka)
A držení se tématu?? Vtipný..kolikrat ty všude s některymi uživatelky pak směřuješ k sexu..i když o sex vůbec nejde.
Jsou to české vlastnosti. Tak se zasměj. Všude tak líčeny jako jinde ciganské.
Jdu ven. Měj se.!2!
uživatel eliminován | 31. 05. 2010, 19:41:19
> Fexxy
a mimochodem, prej vy prdelkujete s evropou. ty prdelkuješ s evropou )
"Uniká ti jeden fakt. Zákaz kouření patří k vyspělým státům. Určuje to tzv. životní úroven. A souvisí to s tím hodně."
heh vtipný, co? !2!
uživatel eliminován | 31. 05. 2010, 19:38:44
> Fexxy
co to sakra plácáš o spotřební dani zase? jak to patří k tomu co jsem psal? nebo k čemu přesně? že jde o prachy? ovšem, tak proč to zakazoat, nejvíc se vykouří u piva, proto to zakážem, uff. !2!
v česku už jednou zákaz neprošel
prej vy češi :D tak to už je konec. za to vy cikáni jste elita !2! tohle je na tobě odporný, jsi česka a mluvíš o nás jako o "nich" a ke všemu ty tvoje kecy "typickej gadžo z paneláku" uff, měj se, tohle je hnus !2!
uživatel eliminován | 31. 05. 2010, 19:36:43
> dement.
proto nejdřív byl navrh na CR zvyšit spotřební dan víš.!1300!
A zákaz kouření má s ekonomikou státu hodně.!31!
Viz zmíněná Ukrajina.
Diskuze nejsou o testu.Kroužkovaní za a nebo b. nebo toto. To si potom rovnou udělejte aritmeticky průběr.
Vy Češi jste celkově hodně konzervativní.
I když tu není 20 let komunismus--tak nejste schopni sami něco vymyslet. Pořad jen prdelkovat, ale až jako poslední za západ a EU.
Odejdu odtud..až ČR vysaju maximálně.!638!
uživatel eliminován | 31. 05. 2010, 19:32:35
> Lukas_ek
co jim zbejvalo? byl to zákaz pro ně vyšší moci, zvyknout si byla jediná možnost, ještě teda hned umřít.. tady máš druhou možnost zaplatit pokutu.. fakt to nechápeš jak to bylo myšlený? :(
uživatel eliminován | 31. 05. 2010, 19:32:33
> Fexxy
ježiš !2! přesně, jde tu o prachy, tak proč to zakazovat? nedává to smysl, zjisti si, kolik z těch kuřáků maj prachů, u nás je prostě nesrovnatelná situace s těma vyspělejma !2!
kdyby v česku byl takovej tlak od nekuřáků, garantuju ti, že tu vyroste tolik nekuřáckejch restaurací, že jich brzo polovina bude muset zkrachovat !2!
taky by ses ty pro jednou ale právě mohla držet tématu, vod toho ty témata jsou, nemyslíš? !1!
Maviiis | 30. 05. 2010, 16:30:41 | příspěvky uživatele | napsat uživateli
V celé ČR - ve všech hospodách, barech, restauracích.
ANO nebo NE?
reagovat