Diskuze a otázky - myslite si ze Pitbulterier je nebezpecny pes nebo ze je odrazem sveho

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 10. 12. 2008, 22:10:40 |

pitbulterier neni nebezpecny ale je odraz vychovi sveho pana

reagovat

Nejlepší odpověď podle uživatelů

_Fredy_Kruger_

_Fredy_Kruger_ | 1. 01. 1970, 01:20:28

clovek je nebezpecnej :)

Nejlepší odpověď podle autora

DeNNI85

DeNNI85 | 10. 12. 2008, 22:41:05

nebezpecny jsou idioti co nevi jak se o nej starat a poridi si ho

V diskuzi je 99 příspěvků a shlédlo ji 1305 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 11. 12. 2008, 08:57:16

¨njn vsechno je o vychove:D:D

Lil.Gigy

Lil.Gigy | 11. 12. 2008, 07:18:38 | více příspěvků | napsat uživateli

pes dělá to, co ho majitel naučí... a bohužel jsou i lidi, co si tohohle psa pořídí, i když třeba nemají s výcvikem zkušenosti......... a pak se divíme, že na ulici koušou děti... vždyť ti psi za to vlastně nemůžou!1333!!1354!

ruddisco

ruddisco | 11. 12. 2008, 00:29:32 | více příspěvků | napsat uživateli

s člověkem,který neví o psech vůbec nic,je nebezpečná i čivava !24!

uživatel eliminován | 11. 12. 2008, 00:26:19

kolik lidi asi vi jak psa spravne vycvicit? !1421!

uživatel eliminován | 11. 12. 2008, 00:02:12

neni záleží na jeho výchově a jeho pánovi pokud ví jak se o něj starat

uživatel eliminován | 10. 12. 2008, 23:58:18

Klidnej pes, kdyz se dobre trenuje;) Kdyz si ho poridi debil co nema hotovou ani zakladku a zodpovednost je slovo, ktery mozna nevidel ani napsany na papire, potom je problem !5!

uživatel eliminován | 10. 12. 2008, 23:54:45

> lipolipo
jasně, cos psal je pravda...ale zároveň tohle plemeno nemůže cvičit kdejakej hňup, kterej má rád psy...pro důslednou a správnou výchovu musí mít člověk znalosti, zkušenosti a povahu... Ne každej je pro tohle soudnej a pak se děje, že jsou pittbullové agresivní...jasně, je to blbost pánů, ale u pittbulla se ta špatná výchova projeví takhle...u retrívra se špatná výcova projeví tak, že je to blbec, kterej si dělá co chce a neumí poslouchat, ale ne agresí...nebo nesouhlasíš? myslim že to je to co tady jjjjaJAatd. myslí...

uživatel eliminován | 10. 12. 2008, 23:51:44

> jjjjajaJENOMJA
Ne nejsem..mam male ditko..a chci ho jako mazlika..ale zda bude ci ne..tot otazka..(ten bulterier)

uživatel eliminován | 10. 12. 2008, 23:46:08

> lipolipo
tak tak...!1382!pravda pravda...souhlasim

uživatel eliminován | 1. 01. 1970, 01:20:28

> jjjjajaJENOMJA
to je ono promluvil ten co o nich doopravdy nic nevi moje rodina ma chovnou stanici pitbulterieru a neznamena to ze je psano ze kdyz toto plemeno bylo vypestovani k lovu ze dodnes kazdy clovek je k lovu pouzivaji,tudis za to jak se pitbul chova muze jen clovek a lidi by meli byt za to trestani ze ten pes nekoho pokouse ne ten pes ten se jen chova jak ho ten pan vycvicil.

uživatel eliminován | 10. 12. 2008, 23:39:09

Pokud jsi labilní, tak ano .. pokud si autorita, tak nikdy .. pokud jsi debil, škoda psa ..

Henryx12

Henryx12 | 10. 12. 2008, 23:30:55 | více příspěvků | napsat uživateli

> Nikynkaaa
jj!1!

sviv

sviv | 10. 12. 2008, 23:30:53 | více příspěvků | napsat uživateli

DeNNI85------ má pravdu ten chlapec

uživatel eliminován | 10. 12. 2008, 23:30:31

když je páneček idiot, bude idiot i pes.

uživatel eliminován | 10. 12. 2008, 23:29:10

> Henryx12
mas pravdu,nejlepsi kdyz lidi ktery o tom psovi nic nevi,a vi jen ty keci z televizi tak sou nejvic chytry a mluvi akej to je agresivni pes...!31!

Henryx12

Henryx12 | 10. 12. 2008, 23:28:54 | více příspěvků | napsat uživateli

> jjjjajaJENOMJA
presne taak!5!

jjjjajaJENOMJA

jjjjajaJENOMJA | 10. 12. 2008, 23:27:38 | více příspěvků | napsat uživateli

> lipolipo
Nemám ponětí.......Hm,ono to ale vypadá že vy dva tady nemáte o psech ponětí.Píšete dokolečka o kamarádech a známých ale vidím že psům nerozumíte ani za mák.Pokud si myslíš že všichni psi mají vrozený stejný povahový vlastnosti a byli vychováváni po staletí ke stejným účelům,pak si psa nepořizujte.Až budete o psech něco vědět,pak se s vámi o nich budu bavit.Zatím jsou psi pro vás španělská vesnice.Nastudujte si něco,získejte hlavně aspoň polovinu mých zkušeností se psy a přijďte.Čus bus autobus naivkové:-))))Dobrou.

uživatel eliminován | 10. 12. 2008, 23:25:26

achjo!1312!

uživatel eliminován | 10. 12. 2008, 23:25:22

> Henryx12
presne tak

Henryx12

Henryx12 | 1. 01. 1970, 01:20:28 | více příspěvků | napsat uživateli

pes neni nebezpecnej,je nebezpecny,jak ho clovek vychova.Mam pit bulla a je hodnej,segra ma maly deti a ty si s nim bezne hrajou a v pohode.Akorat,ze ho ma kazdej zabudovanyho jako bojovy plemeno,takze kdyz Pit Bull nekoho kousne,hned to Nova a jiny debilni televize rozmaznout,ale to,ze jiny pejsani kousou lidi furt,to uz je nezajima,Pro me jsou nejhorsi vztekly kokrove a podobny smejdi...!5!

uživatel eliminován | 10. 12. 2008, 23:21:50

> jjjjajaJENOMJA
taky bych si Kokra v zivote neporidil

uživatel eliminován | 1. 01. 1970, 01:20:28

> jjjjajaJENOMJA
mluvis o necem o cem nemas poneti pitbulterier je i k detem hodny,mam plno kamaradu kteri maji deti i pitbula a nikdy se jim nestalo ze by je pokousal.Tak se neohrazuj detma

jjjjajaJENOMJA

jjjjajaJENOMJA | 10. 12. 2008, 23:20:12 | více příspěvků | napsat uživateli

> AdvocatusDiaboli
No ale děje se to.Jak už jsem psal asi 5 x,konkrétně kokři ve stáří útočí bez vnějšího podnětu.Ty to prostě nevíš,tak si myslíš že to není možný.Je to tak ale.

jjjjajaJENOMJA

jjjjajaJENOMJA | 10. 12. 2008, 23:18:28 | více příspěvků | napsat uživateli

> AdvocatusDiaboli
Ano,jsou rozdílný povahy i v jednom plemeni.To je jasný.Stejně ale holt je potřeba si rozmyslet na co psa chci a podle toho zvolit plemeno.Kdo si myslí že je to jedno co pořídí třeba k dětem,ten ať si radši psa nepořizuje.Všichni ti jejichž pes někoho pokousal si taky mysleli že na plemeni nezáleží.Dokonce ty psy ani řádně nevychovávali.O to je to horší.

uživatel eliminován | 1. 01. 1970, 01:20:28

> jjjjajaJENOMJA
nerikam ze ne. me jen dycky fascinuje ten argument ze pes z niceho nic jako nekoho pokouse. pokud toto udela je neco spatne, velice spatne -> spatna vychova, socializace, zkusenost ze steneciho veku, stresova situace. Pes 99% psu sama od sebe nema duvod utocit.

A to ze decko vezme klacek a rypa psovi do oci ci usi tak co ma ten pes delat?? Pak je za a) chyba v rodicich ze to dite akhle nechaji b) v panickovi ze tam neni a diteti neco nerekne ALE vysledek je ze na TV Nova vyjde zprava ze pes (nejlepe kdyz muzou rict bojovy pes) pokousal dite. Ale pozadi toho jak se to stalo uz nevidi nikdo (ten priklad byl ilustrativni, takrka podobne scenare jsou ale porad)

jjjjajaJENOMJA

jjjjajaJENOMJA | 10. 12. 2008, 23:15:00 | více příspěvků | napsat uživateli

> scatterling
Bez charakteru a povahy?Co to je za nesmysl?Každý pes má nějaký charakter,nějakou povahu.každý plemeno je něčím charakteristický.Pochopitelně jsou i uvnitř plemen rozdílný povahy.Jde ale o vyjímky.Např k lidem a dětem nepřátelský retrívr či dalmatin,to je spíš vyjímka.U ovčáků je takových víc.Nebo u dobrmanů,rotvajlerů apod.

uživatel eliminován | 10. 12. 2008, 23:14:50

> scatterling
jj, ale tim vubec nerikam ze je retrivr je spatny pes. ale vidim ho treba u duchodce u lidi s postizenim mozna u tech maly deti takove te klasicke konzervativni rodiny (hlavne me nechytej a slovo) ... to je v mych ocich misto pro retrivra

uživatel eliminován | 10. 12. 2008, 23:13:54

jak si ho vychováš takovýho ho máš a taky jak se k němu chováš...

uživatel eliminován | 10. 12. 2008, 23:13:32

> jjjjajaJENOMJA
no jiste ze nedokaze :) ... ale to je ppresne o tom ... to ze to dokaze zdaleka neni predpokladem k tomu ze to udela ... prave tento pes je svou silou a sebevedomim a drzenim se nad veci prece znamy tudiz je stokrat mensi pravdepodobnost ze neco takoveho udela .. nemuzu si pomoct ... presne tito mali kokrove a yorksirove a jim podobni jsou Ti kteri okamzite utoci kousou atd ... ja bych Ti pral videt co musi pes udelat memu pitbullovi aby se zacal vubec branit natoz utocit :) takovou trpelivost snad nema nikdo :) ... a to si vem ze pitbulli agresivita by mela byt smerovana prave vuci psum

uživatel eliminován | 10. 12. 2008, 23:11:03

> AdvocatusDiaboli
ok, beru, ale máš asi zvláštní zkušenosti...rozhodně s touhle rasou uplně jiný než já, to je vidět:)

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

pitbulteriérodrazvychovipanpes

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑