Diskuze a otázky - MYSLÍTE SI, ŽE JSTE UVĚDOMĚLÍ?
úvodní strana | aktualizovat | dolů
V diskuzi je 40 příspěvků a shlédlo ji 699 uživatelů .
-zuzanka- | 19. 03. 2009, 21:00:38 | více příspěvků | napsat uživateli
Být uvědomělí znamená být nešťastný..ono je kolikrát celkem osvobozující sednout k pc, najet na libko a řešit něco upe titěrnýho a nepodstatnýho..!1190!
-zuzanka- | 19. 03. 2009, 20:58:21 | více příspěvků | napsat uživateli
Já taky řeším jestli jsem barbie,šampon nebo hoper...!1193! Nee chápu,ale proč zas škatulkovat...
Kacik15 | 27. 10. 2008, 11:01:44 | více příspěvků | napsat uživateli
> Igby_In_Flames
přesně :) no ale vem si, že sice jsou samý radary a satelity, což tehdy nebylo ale taky jsou dnes i zbraně, který nejsou radarem zachytit. vývoj jde kupředu ve všech oblastech :)
noo to jo :D ale aspon diskutujeme o něčem jinym než 99% líbka :D
uživatel eliminován | 26. 10. 2008, 15:37:04
Proto chodím na zdejší diskuze, abych mentoroval ostatní k duševní nápravě!1!
FartChitect | 25. 10. 2008, 16:46:31 | více příspěvků | napsat uživateli
Vidim co se kolem mě děje, uvědomuju si hodně souvislovstí, mám všeobecný přehled o světovém dění a směru současné globální politiky...
...a právě proto už radši řešim jenom hopery a emaře!1302!.
uživatel eliminován | 25. 10. 2008, 16:40:19
Kacik15 > ano, ale americane tehdy patrili k nejvyspelejsim zemim na svete (kam samo patri i dnes) takze opatrit si letadlo (enola gay se tusim jmenovalo) a dopravit bombu nad Japonsko tehdy opravdu nebyl takovy problem. Ale nevim, jak by v dnesni dobe, kdy je doslova cela Zeme snimana satelity, dokazali nejaci arabici dopravit atomovou hlavici letadlem az nad uzemi spojenych statu, navic ted jsou veskera bezpecnosti opatreni v tomto ohledu vysponovana na maximum. Preci jen, je neco jineho unest dopravi letadlo a narvat to do baraku a neco jineho je poslat nad ameriku letadlo s atomovkou. Ale jak se rika..vsechno je mozne, takze nikdy nerikej nikdy !331!
Tohle je kurva morbidni tema... !1!
Kacik15 | 25. 10. 2008, 16:37:14 | více příspěvků | napsat uživateli
> Ondraaseek
no na to že sem tayk nějakou dobu hulila (dost) tak se taky divim !811! !811! hele musim letět, tak odepíšu až se tu zas ocitnu!2!pa
Ondraaseek | 25. 10. 2008, 16:35:51 | více příspěvků | napsat uživateli
> Kacik15 heh tak to se pak docela divim že jsi ještě uvědomělá !617!
Kacik15 | 25. 10. 2008, 16:32:52 | více příspěvků | napsat uživateli
> Igby_In_Flames
a jak myslíš, že to udělali američani, když svrhli bombu na hirošimu a nagasaki? letadlem....takže to jde. když to šlo kdysi tak ted by to šlo ještě líp ... néé jsou to jen hypotézy,jen řikám že stát se to muže
uživatel eliminován | 25. 10. 2008, 16:31:24
Kacik15 > no, arabove myslim nemuzou svrhnout bombu na USA, je to moc daleko :) a pochybuji, ze by vyslali nejake letadlo, ktere by tam tu bombu dopravilo. Nejsem militarista a moc se v tom tudiz nevyznam.. ale co vim, tak tyhle atomove hlavice nemaji zas tak dlouhy dolet, takze by ji mohli svrhnout maximalne na rusko nebo nekam na evropsky kontinent...
Kacik15 | 25. 10. 2008, 16:30:11 | více příspěvků | napsat uživateli
> Ondraaseek
no nee asi !1358! jako právě že nejvíc :D V některých jsem už stálým hostem, tykám si s barmanama !1358! a hlavně...táta má hospodu, tak co ze mě jinýho mohlo vyrůst :D
Ondraaseek | 25. 10. 2008, 16:28:36 | více příspěvků | napsat uživateli
> Kacik15 to jo no...sou to idioti,měli by udělat celosvětovej mír !2! a no nesedí mi to na tebe no !2! večerní prolejzání hospod !2! a místo holek přece kluci ne? !1262!
Kacik15 | 25. 10. 2008, 16:23:18 | více příspěvků | napsat uživateli
> Igby_In_Flames
to sice jo, ale právě začne s tím jeden (hlavně bych se bála právě ze strany těch států, kde jsou ve vysoký koncentraci sebevražední atentátníci, kterým neni líto obětovat život za "světový mír") to jsou prostě fanatici a těm hrábnout klidně může. a jak svrhnou bombu třeba na USA tak bych se nedivila, kdyby jim odpověděli stejně
uživatel eliminován | 25. 10. 2008, 16:21:01
Jinak nemyslim ze by 3 sv. mela byt nutne atomova valka :) Pokud nejakym arabum nemrdne v hlave... ale ty ostatni staty, ktere by v teto valce mely asi hlavni slovo jsou doufam natolik vyspele, aby vedely, ze takto vedenou valkou by nevyhral nikdo a prohrali by vsichni .)
Kacik15 | 25. 10. 2008, 16:19:14 | více příspěvků | napsat uživateli
> Igby_In_Flames
jako bys mi mluvil z duše !1358! neřikám, že vim všechno o všem, ale aspon mě to zajímá... Ono stačí jen si prolistovat noviny a hned máš aktuální přehled!2!
uživatel eliminován | 25. 10. 2008, 16:16:55
Kacik15 > Ten zakladni prehled o aktualnim deni neni na skodu. Ale taky zalezi na lidech, nekteri to potrebuji vice (napriklad politici :) ) a nekteri mene ( napriklad drevorubec z Mokre Lhoty) Ale pokud jsou lide zvidavi a zajima je co se deje at uz u nas ci ve svete, tak je to rozhodne plus. Lide s sirokym rozhledem jsou hodne zadani v praci a prave treba i v te politice. Ten kdo se o nic nezajima a vsechno mu je jedno se potom nemuze divit, ze prave na zaklade teto jeho neinformovanosti s nim muze kdokoliv vyjebat !2!
Kacik15 | 25. 10. 2008, 16:14:07 | více příspěvků | napsat uživateli
> Ondraaseek
jj tak to já taky !811! sice to ted tak možná vypadá, ale nejsem nějaká přemoudřelá šprtna :D jsem na tom asi jako ty (teda až na ty holky) !811!
No právě, ted kdyby byla 3.sv.válka tak těma posranejma atomovkama zničej celej svět
Ondraaseek | 25. 10. 2008, 16:12:35 | více příspěvků | napsat uživateli
> Kacik15 to jo no !2! ale tak mě je to jedno.Já jsem takovejten člověk co chodí s kámošema po hospůdkách,tahá jointy(na to se chci teďka vysrat) a balí holčiny...teďka začínám jezdit na bruslích a nějaká třetí světová mi může líbat zadek...ale nasralo by mě kdyby k nám naběhli nějaký vojáci ať si zbalíme jinak nás zabijou !2! ale kdyby byla třetí světová,tak si myslim že by už vojáci vůbec nechodili pěšky !2! v dnešní době ty zbraně to je úlet už
Kacik15 | 25. 10. 2008, 16:10:25 | více příspěvků | napsat uživateli
> Igby_In_Flames
ano, s tim samozřejmě souhlasim. Ale vůbec ta základní uvědomělost, základní přehled o těhle věcech..myslim, že tu by měl mít každej. akorát že to tak bohužel neni. Jsou lidi, který když slyšej světová finanční krize zeptaj se co to je a kde to je (to je příklad z reálu!811!) to mě opravdu udivuje !811!
Kacik15 | 25. 10. 2008, 16:08:02 | více příspěvků | napsat uživateli
> Ondraaseek
V souvislosti s tou třetí světovou...už sem četla spekulace že do pár let tu je. Jedním z důvodů světová finanční krize....ale to nic.!20! Joo já taky neřikám, že sedim celý dny nad odbornýma studiema a studuju politologii apod. Nee jen by mě zajímalo, jestli jsou tu i lidi, kterým neni lhostejný co se děje a když už at nenadávaj a sami něco dělaj.!2!
uživatel eliminován | 25. 10. 2008, 16:07:49
No...vis ono je nekdy lepsi nestrkat nos do veci, po kterych ti nic neni :) Clovek by jen nemel byt uplne slepy k tomu co se kolem deje. Nemel by mit klapky na ocich, mel by si uvedomit, ze tu neni sam a ze neni tak uplne jedno jak se chova. To ze vis o problemech v Sudanu je sice hezke, ale pokud se o to nezacnes aktivne zajimat a posilat tam treba nejakou humanitarni pomoc, tak je to vicemene jedno. Spis by mel clovek brat ohledy na lidi kolem sebe, na ty nejblizsi...mely by ho zajimat jejich problemy a jestli neni nejaky zpusob jak jim pomoci !331!
Ondraaseek | 25. 10. 2008, 16:05:04 | více příspěvků | napsat uživateli
> Kacik15 mno styl fakt neřešim,sice jsem teď na radu kámoše začal nosit bejsku a kalhoty pod prdelí,ale to není podstatný.I když nosim tyhle hadry,tak můj nejoblíbenější hudební styl je DnB a Ragga Jungle....což dohromady moc nejde,ale je mi to u prdele !2! Ale politika mě fakt ani trochu nezajmá.Je mi to jedno.Co mě zajmá z toho co si napsala jsou možná ty katastrofy,nebo spíš globální oteplování.Místo toho aby jsme s tim něco dělali,nad tim jen fňukáme a dál děláme díry do atmosféry.To mě sere.Doufám že se nedožiju 3tí světový a ani výbuchu slunce a podobnejch sraček..chci mít pohodlnej život,přijít z práce,najíst se,kouknout na TV,pomilovat se se ženou a pohodička prostě !1358!
Kacik15 | 25. 10. 2008, 16:00:36 | více příspěvků | napsat uživateli
> Ondraaseek
původně mě tohle téma napadlo hlavně souvislosti s tím, jak se tu řeší politika. Ale nemyslím je ji, ale i podobný věci. Jestli si tu lidi vůbec uvědomujou věci jako země třetího světa, katastrofy, mají obecný přehled. nebo jestli tu jen všichni řeší v jakym stylu pojedou, co si koupěj apod.
Ondraaseek | 25. 10. 2008, 15:58:38 | více příspěvků | napsat uživateli
> Kacik15 mno mě je celkem jedno co se kolem mě děje,ale jak v čem...třeba politika mě vůbec nezajmá,ale tak nějaký věci jo viď...Ale je fakt že na spousty věcí jsem sobec..ale co se týká třeba vztahu,tak tam myslim naopak právě spíš na protějšek než na sebe..je toho hodně..měla by si to víc upřesnit....
Kacik15 | 25. 10. 2008, 15:58:31 | více příspěvků | napsat uživateli
> Igby_In_Flames
joo to je mi jasný ale přeci jen jsem čekala, že i tady se někdo najde !2!!2!!2!
Kacik15 | 25. 10. 2008, 15:55:44 | více příspěvků | napsat uživateli
koukám že nás tu moc asi takových neni !2!!2!!2!
Kacik15 | 25. 10. 2008, 15:42:02 | příspěvky uživatele | napsat uživateli
Otázka je jasná.
Patříte mezi lidi, kterým neni lhostejný, co se kolem nich děje?
Nebo řešíte jen kolik máte komentů, jestli jste bárbí, šampon nebo hoper?
Diskutujte !1358!
reagovat