Diskuze a otázky - Motor

úvodní strana | aktualizovat | dolů

nejvetsikar

nejvetsikar | 19. 05. 2010, 18:27:47 | příspěvky uživatele | napsat uživateli

čau potřeboval bych poradit ohledně motoru

1.Jak zjistit těsnost ventlu
2.Co vše muže byt přičinou komprese a jak se zjišťuje
3.Co všec muže byt přičinou opotřebeni spalovacuvh motoru
4.Oprava sedla a ventilu

dik za každou odpověď!1058!!989!

reagovat

V diskuzi je 10 příspěvků a shlédlo ji 832 uživatelů .

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

nejvetsikar

nejvetsikar | 20. 05. 2010, 14:14:47 | více příspěvků | napsat uživateli

ne ja studuju automechenika a učitel nam dal zpracovat 50 otázek a stěma si nevim rady už jich mám 46

u te druhe otázky ma být co může být přičinou male komprese...to sem se něak přehlídl


jinak díky všem za rady aa tipy!1!

daja88

daja88 | 20. 05. 2010, 12:33:34 | více příspěvků | napsat uživateli

DĚLÁŠ ZÁVĚREČKY Z AUTOŠKOLY???

uživatel eliminován | 19. 05. 2010, 23:18:55

No, já tohle dělal jen u Škodovky.
Nevím, jak se to přesně pozná, že ventily netěsní. Že jede motor na 3 válce, to asi poznáš - má to zvuk jak traktor.

Nevím, co myslíš tou "příčinou komprese" - komprese tam normálně má být, vada je, když tam není.

Nemyslím, že se motor dá nějak speciálně opotřebit, opotřebí se po čase sám, vadí mu však, když nemá olej (nebo se nemění) a nebo když se přehřeje (při závadě chlazení). To pak může hlava klidně i prasknout.

Oprava - no já nevím, jestli stačí ta zabrušovací pasta. To je jen na nějaké finální zapravení. Jinak se musí ventily přebrousti a sedla zafrézovat (v krajním případě i vyvložkovat). Nemá smysl se o to pokoušet ručně, dělají to specializované firmy za pár stovek. V Brně je to Motorservis Pavlíček, v Ostravě ovšem netuším.

uživatel eliminován | 19. 05. 2010, 19:00:17

Dej to do dilny

nejvetsikar

nejvetsikar | 19. 05. 2010, 18:51:41 | více příspěvků | napsat uživateli

ok díky

uživatel eliminován | 19. 05. 2010, 18:47:00

> nejvetsikar
Já měl rozebraný celý auto, ale kdybych neměl kamaráda který tomu rozumí tak jsem to asi do kupy nedal !20! všude potřebuješ momenty a nebo dorvat na "kref" a chvilku počkat !5! Těsnost ventilu je jednoduchá sundáš hlavu naliješ technický benzin a čekáš skoro vždy to začne protékat !31! koupíš tekutý "šmirgl" a brousíš ventilem o sedlo až se z tebe hulí !2!

Nejlepší je stejně zajít na forum o té konkrétní značce kterou máš a tam rozvést diskuzi a postupně se dobírat ke zdárnému konci.

PS: se 6válcem problém skoro nikdy není !5!

nejvetsikar

nejvetsikar | 19. 05. 2010, 18:36:09 | více příspěvků | napsat uživateli

> JenR !2! dik aspoň něco

nejvetsikar

nejvetsikar | 19. 05. 2010, 18:35:07 | více příspěvků | napsat uživateli

jaj ja nejsem kreten ja napřed na google chodim než se začnu ptát...

uživatel eliminován | 19. 05. 2010, 18:34:15

www.google.cz

1.sundat hlavu
2.barometrem
3.řidič !2!
4.vyndat a zabrousit

KubikCv

KubikCv | 19. 05. 2010, 18:32:29 | více příspěvků | napsat uživateli

www.google.cz


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

motormužpříčinakompreseodpověďvšecspalovacuvhopravatěsnostventilventludíksedlo

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑