Diskuze a otázky - Mění se lidé?

úvodní strana | aktualizovat | dolů

DeNNI85

DeNNI85 | 14. 05. 2009, 23:00:04 | příspěvky uživatele | napsat uživateli

Já myslím, že základ je neměnný. Ten zůstává stejný. Můžou se měnit názory, pohled na svět, ale charakter zůstává. Jen když přijde nějaká nová situace, tak se projevíme jací doopravdy jsme. Někdo řekne, no jo, on má teď nové auto, tak si myslí. Pokud to tak je, tak ten člověk to má v sobě už než si to auto koupil, jen to čekalo na impuls aby to mohlo ven. Proto se snažím lidi nesoudit za věci, které se mi zdají ne úplně správné, Neznám detaily jak se co stalo a nikdy nevím co potká mě a jak se zachovám. Třeba úplně stejně a nebo taky hůř. Člověk nikdy neví co udělá. Proto nemám rád předsudky a škatulkování.

Takže když je někdo ve vztahu sobec, podle mě jím zůstane, má to prostě tak danné. Nemá cenu čekat na změnu. Neznám žádný vztah kde to neklapalo kvůli charakteru a ten dotyčný se pak změnil, aniž by to za pár měsíců nespadlo do starých kolejí. Spíše než soudit bychom se měli zajímat proč k tomu vůbec došlo. Soudit a bejt chytrej umí každej omezenec nezúčastněný ve věci kterou soudí. Vyslechnout a snažit se pochopit už umí málokdo...

reagovat

Nejlepší odpověď podle uživatelů

uživatel eliminován | 1. 01. 1970, 01:20:42

člověk se za určitých okolností/ vlivem určité události a v kruhu určitých lidí může až radikálně změnit....to samé jeho názory....
s morálně charakterovými vlastnostmi se člověk nerodí, rovněž si je jedinec utváří dle výchovy a dle určitých vzorců v chování okolí (byť je možná část geneticky dána).....proto i charakter člověka se může časem změnit.
souhlasím s tím, že těžko můžeme soudit, pokud neznáme motiv jednání dotyčného......

V diskuzi je 54 příspěvků a shlédlo ji 1394 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

DeNNI85

DeNNI85 | 14. 05. 2009, 23:15:28 | více příspěvků | napsat uživateli

CSc. tak tak :D

DeNNI85

DeNNI85 | 14. 05. 2009, 23:15:07 | více příspěvků | napsat uživateli

Johny_82 pac dokud se nestane neco hodne zlyho, neni duvod se menit

uživatel eliminován | 14. 05. 2009, 23:14:30

mění a nerikejte mi ze ne

uživatel eliminován | 14. 05. 2009, 23:14:20

> DeNNI85
chybama se člověk učí !989!!989!!989!

Johny_82

Johny_82 | 14. 05. 2009, 23:13:59 | více příspěvků | napsat uživateli

> DeNNI85
Pokud chtějí, tak v podstatě jakkoliv a třeba na vždy.. ovšem je pravda, že obvykle k tomu "dospějí" až když se třeba stane nějaká hodně špatná událost.. sami od sebe se lidé zkoušejí změnit jen málokdy...

DeNNI85

DeNNI85 | 14. 05. 2009, 23:12:51 | více příspěvků | napsat uživateli

CSc. no ma zkusenost s timto jednanim byla docela slusna, ale poucna do budoucna :)

uživatel eliminován | 14. 05. 2009, 23:12:09

> DeNNI85
jo jo. rozchod to vyřešil raz dva

uživatel eliminován | 14. 05. 2009, 23:11:57

> DeNNI85
jo jo. rozchod to vyřešil raz dva

DeNNI85

DeNNI85 | 14. 05. 2009, 23:10:32 | více příspěvků | napsat uživateli

CSc. a jeste vetsi hnus je, kdyz si te nekdo chce predelat k obrazu svemu jako nejakou hroudu hliny a naivne si mysli, ze z tebe udela krasnou vazu a nebo auticko na dalkove ovladani

uživatel eliminován | 14. 05. 2009, 23:08:58

nej hnus je přizpůsobovat se partnerovi, že to co baví ji, baví i toho druhého...

DeNNI85

DeNNI85 | 14. 05. 2009, 23:07:53 | více příspěvků | napsat uživateli

_tina_ a v cem si se zmenila, nebo snad on?

uživatel eliminován | 14. 05. 2009, 23:07:13

já si taky myslela, že se mění názory, náhledy na věc, ale charakter ne, ale teď jsem díky jedné osobě zjistila, že to asi doopravdy jde, tehdy bych dala ruku do ohně za to, že charakter zůstává každýmu stejný... nevím no !896!

DeNNI85

DeNNI85 | 14. 05. 2009, 23:07:04 | více příspěvků | napsat uživateli

Johny_82 ale do jaké míry? a na jak dlouho?

HLEDAMMILOUHOLKU1

HLEDAMMILOUHOLKU1 | 14. 05. 2009, 23:06:54 | více příspěvků | napsat uživateli

Podle party je blbost se prizpusobovat, zvlast pokud je to spatna parta, radsi budu sam sebou

Johny_82

Johny_82 | 14. 05. 2009, 23:05:54 | více příspěvků | napsat uživateli

Ano, docela souhlasím... ale přesto si myslím, že se lidé mohou změnit (i poměrně výrazně) - ovšem vždy to musí být změna, kterou sami chtějí (není možné k tomu někoho nutit)

DeNNI85

DeNNI85 | 14. 05. 2009, 23:05:08 | více příspěvků | napsat uživateli

-no-identity- to je na člověku, můžeš převzít nějaký znaky party, ale to jaka si to většinou nezmění

CuTE_MiSshKa

CuTE_MiSshKa | 14. 05. 2009, 23:04:47 | více příspěvků | napsat uživateli

Já se změnila,strašně moc,ale bohužel k horšímu... !24!

petrishe

petrishe | 14. 05. 2009, 23:03:59 | více příspěvků | napsat uživateli

jj, nelze nesouhlasit...

uživatel eliminován | 1. 01. 1970, 01:20:42

zajímavá myšlenka... podle mě se ale mění taky podle toho,s kým zrovna jsou nejvíc ve styku.. dostaneš se do nový party, a jasný že se přizpůsobíš jejich chování,který už maj zažitý.. s tím mám špatný zkušenosti. stalo se to nejenom mě,ale bohužel i mé "nej" kámošce,.... !1264!

uživatel eliminován | 14. 05. 2009, 23:03:35

V podstatě souhlasím, ale třeba u cikánů mě nikdo nenamluví, že je stejná ulice třeba Cejl, Brno jako Neubaugasse Wien nebo Boxhagenerstrasse Berlin

uživatel eliminován | 14. 05. 2009, 23:03:28

!989!!989!

uživatel eliminován | 14. 05. 2009, 23:02:55

máš recht!2!

HLEDAMMILOUHOLKU1

HLEDAMMILOUHOLKU1 | 14. 05. 2009, 23:02:16 | více příspěvků | napsat uživateli

Pekne receno!1!

Sunnyrise

Sunnyrise | 14. 05. 2009, 23:01:11 | více příspěvků | napsat uživateli

na tom asi neco bude

předchozí | 0 | 30 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

člověkautodetailnázorneznámosvětcharaktersituacepohledimpulsvěczáklad

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑