Diskuze a otázky - Ma budoucnost... ma volba

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 14. 05. 2009, 19:19:00 |

tak co vy na to?

reagovat

Nejlepší odpověď podle uživatelů

uživatel eliminován | 1. 01. 1970, 01:20:42

Hm, docela souhlas

.. je vlastně jen na nás, jakou budoucnost budeme mít !

Žádnej osud, nic takového není.. jen my můžeme, děláme, chceme.. !

V diskuzi je 27 příspěvků a shlédlo ji 501 uživatelů .

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

-Rendynka-

-Rendynka- | 14. 05. 2009, 20:36:17 | více příspěvků | napsat uživateli

Přesně..nikdo se ti nemá co plést do života a tvých rozhodnutí...!969!

uživatel eliminován | 14. 05. 2009, 20:12:32

přesně,co mi maj rodiče co kecat do mýho života,je to moje volba

DjNone

DjNone | 14. 05. 2009, 20:09:35 | více příspěvků | napsat uživateli

> Zinige
Nemění, pokud nejsou ovlivněny nejakou událostí. Ono současnost je hrozně těžký pojem a vlastně tak nějak dost pomíjivý, protože ono "teď" už teď ve skutečnosti není, nýbrž už bylo.

Změnit názor v dané situaci můžeš jenom díky tomu, že se dozvíš nové okolnosti, se kterými jsi před tím nepočítala. Nicméně v ten moment, kdy s nima začneš pracovat, už jsou tyto "skutečnosti" ve tvojí minulosti. Je jedno jestli to bylo před zlomkem vteřiny nebo před několika lety. Už to prostě nastalo.

Magic-Kitten

Magic-Kitten | 14. 05. 2009, 19:58:45 | více příspěvků | napsat uživateli

PRoDej Ten SloGan ReKlamCe !967!

uživatel eliminován | 14. 05. 2009, 19:56:51

> DjNone
Jasne,jenze momentalni situaci se obcas taky nazory meni,vis??vse je relativni....ja teda nedokazu ted rict,co bude treba za 5 let,jestli ty jo,tak jsi dobrej...!1107!

DjNone

DjNone | 14. 05. 2009, 19:47:19 | více příspěvků | napsat uživateli

> Zinige
No, jenže tvůj "rozum" kalkuluje s tím, co už se stalo, a z toho potom vyplodí výsledek na základě kterýho se tvoje "já" rozhodne co udělá.

uživatel eliminován | 14. 05. 2009, 19:41:33

> DjNone
Presne to si myslim...kazdy se rozhodujeme podle vlastniho rozumu...zadej osud,kazdy jedeme na svy triko...:-D

uživatel eliminován | 14. 05. 2009, 19:39:52

souhlas s "Mauss_" ale okoli ve kterem vyrustáme ovlivnit nemužeme, zato nas ovlivní hodně
!1!

uživatel eliminován | 14. 05. 2009, 19:39:15

a ja rikam ze dekuji !486!...

uživatel eliminován | 14. 05. 2009, 19:38:08

> Zedman
No dobře dobře :D říkám, že Ti fandím !1134!

uživatel eliminován | 14. 05. 2009, 19:37:04

> RegiP
rikam ze mam do budoucnosti plany.. ae uz tedka delam vsechno proto aby se mi splnily... !801!

DjNone

DjNone | 14. 05. 2009, 19:36:53 | více příspěvků | napsat uživateli

> Zinige
Nebo lépe řečeno, myslíš, že se svobodně a naprosto nezávisle rozhoduješ?

DjNone

DjNone | 14. 05. 2009, 19:35:14 | více příspěvků | napsat uživateli

> Zinige
Myslíš, že máš právo se svobodně rozhodnout?

uživatel eliminován | 14. 05. 2009, 19:34:26

> Zedman
Ty máš ted určitě nějaký plány a myslíš si, že se Ti splní. Proto by mě zajímalo, jestli se opravdu splnily !1134!

uživatel eliminován | 14. 05. 2009, 19:32:50

> DjNone
Ano,ale to,ze svou budoucnost mame napsanou podle svy minulosti je pekna chujovina...!1383!

uživatel eliminován | 14. 05. 2009, 19:28:09

> RegiP
dik... ae jak si to myslela..? skoda ze se neuvidime za 10 let !1421!

DjNone

DjNone | 14. 05. 2009, 19:27:57 | více příspěvků | napsat uživateli

> Zinige
Čas není důležitý, důležitý je pouze život :)

uživatel eliminován | 14. 05. 2009, 19:26:36

> Zedman
Škoda, že se neuvidíme za 10 let. No fandím Ti !1424!

uživatel eliminován | 14. 05. 2009, 19:26:23

> DjNone
Mno...a jak dlouho tohle trvalo tobe....!387!

uživatel eliminován | 14. 05. 2009, 19:25:15

> PyCHNU.do.TE.vYdle
proc by bylo s mim mozkem neco v neporadku?

uživatel eliminován | 14. 05. 2009, 19:24:43

> RegiP
ja uz to vim... a taky k tomu dojdu... !1424!

uživatel eliminován | 14. 05. 2009, 19:24:14

samozřejmě!1190!

DjNone

DjNone | 1. 01. 1970, 01:20:42 | více příspěvků | napsat uživateli

Na druhou stranu je naše "Já" ovlivněné všemi událostmi, které se v životě stali a rozhoduje se podle nich a bue se podle nich rozhodovat i do budoucna. Pokud toto vezmeme v potaz, máme už svůj osud daný svojí minulostí a nic na tom nezměníme.

uživatel eliminován | 1. 01. 1970, 01:20:42

A jak dlouho ti trvalo nez jsi nato prisel....!1107!!1107!

uživatel eliminován | 14. 05. 2009, 19:21:46

S tvým mozkem je něco špatně.

uživatel eliminován | 14. 05. 2009, 19:21:21

Nemyslím si, že by jsi v šestnácti letech už věděl, co je pro Tebe do budoucna nejlepší !1134!

uživatel eliminován | 1. 01. 1970, 01:20:42

Hm, docela souhlas

.. je vlastně jen na nás, jakou budoucnost budeme mít !

Žádnej osud, nic takového není.. jen my můžeme, děláme, chceme.. !


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

volbabudoucnost

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑