Diskuze a otázky - libimseti-do 15 let ? NE

úvodní strana | aktualizovat | dolů

Tynuska0W39

Tynuska0W39 | 27. 06. 2009, 21:49:48 | příspěvky uživatele | napsat uživateli

Povolili by jsme deckam mladsim 15 let zakladat si profili ?

reagovat

Nejlepší odpověď podle uživatelů

uživatel eliminován | 1. 01. 1970, 01:20:46

mel by tu byt nejaky minimalni vek pro registraci.

Nejlepší odpověď podle autora

uživatel eliminován | 27. 06. 2009, 21:53:35

> KozibradkaPG
a co slovo \"pedofil\"?
uz tu byl pripad, ze nejakej typek vodil ctrnactky k sobe domu a balil je tady.. !638!

V diskuzi je 57 příspěvků a shlédlo ji 1015 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

Tynuska0W39

Tynuska0W39 | 28. 06. 2009, 13:40:33 | více příspěvků | napsat uživateli

> Snip.AS
treba stat

Ostreicher_

Ostreicher_ | 1. 01. 1970, 01:20:46 | více příspěvků | napsat uživateli

Proč něco omezovat?tobě taky bylo 14 ty krávo!Když se nebudou řezat a chovat dementě,nic proti to mu nemám:P:D

uživatel eliminován | 1. 01. 1970, 01:20:46

ty jsi piča bože!1043!

uživatel eliminován | 27. 06. 2009, 22:58:22

Asine kdo je zastaví ?

Domek

Domek | 27. 06. 2009, 22:38:26 | více příspěvků | napsat uživateli

hlavně libko vypatlává náš národ... když vidim jaký diskuze se tu řešej !!

uživatel eliminován | 27. 06. 2009, 22:38:09

> MMMAZLIKKK
jasne, je to jen muj nazor, ale pripada mi logicky, ze kdyz tu bude vetsi vyber a dostupnost (bez libka bychom si my dva nikdy nepovidali, protoze vzdalenost atd.), tak tu bude i vic takovych pripadu..

to je jako se stahovanim hudby / kupovanim hudby.. dokud nebyl net tak rozsirenej, lidi si spis kupovali (nebo palili, ale to je porad moc prace), a ted..

nezacinaji, ale maji prostor pro "rozsirovani svych obzoru", ke kteremu by treba ani u nekterych jedincu nemuselo jiank vubec dojit..

uživatel eliminován | 27. 06. 2009, 22:33:53

řešíme tu totální nesmysl , tak radši jdu mám na práci lepší věci !1358! souhlasím se vším co tu bylo řečeno ale hrubě pochybuji o tom že to něco změní (počty pedofilů , či počty pedofilů , kteří se o něco pokusí) to´t můj názor , toto řešení nás posunuje z nuly na nulu místo toho abychom pokročily dál !5!

uživatel eliminován | 27. 06. 2009, 22:31:25

Aphex.: to je jen tvuj nazor a není ničím podložen , že to bude v menším počtu !5! pedofilové určitě nazačínají být pedofilové tím , že si pořídí net !2! tím pádem stále jsou ve stejném počtu a internet dle mého názoru nezmění to jesi si troufne nebo ne , ale to je jen můj názor !5!

uživatel eliminován | 27. 06. 2009, 22:31:20

> Aphex.
jjj tak to je...

uživatel eliminován | 27. 06. 2009, 22:26:39

> MMMAZLIKKK
vysledek bude treba stejny, ale ne v takovym poctu.. !638!
internet usnadnuje.. a co je snadne, to laka. tj. clovek, kterej by si na neco takovyho v realu netroufnul to na netu udela, resp. zacne, a pak dodela..

tak ono tohle se tu stejne nikdy nezavede, protoze si do kolonky vek muze napsat kdo chce co chce..

uživatel eliminován | 27. 06. 2009, 22:23:05

> Aphex.
přesně polovina těch lidí ani nezná význam slova diskuze, jen tam píší samé hovadiny, nic normálního tam nenajdeš, diskuze na libku šli s úrovní hodně dolů

uživatel eliminován | 27. 06. 2009, 22:22:35

> KozibradkaPG
no a to je prave to o cem mluvim.. viz ten myspace.. to je priklad ochrany od adminu. a ted libko.. vidime tu nejakou "ochranu"?
podle me deti patri na svoje detsky stranky.. nevim, alik.cz apod. kde urcite jsou nejaky opatreni proti takovym pripadum jaky jsem popisoval.

uživatel eliminován | 27. 06. 2009, 22:22:32

Aphex.: sakra tady jim to jen ztížíš ale výsledek je pořád stejný ??? proto mi to nepříjde logický když to ve výsledku nepomůže ničemu !5! jo máš pravdu , ale za současné situace je mnohem lepší dělat jiná opatření tohle opatření postrádá logiku , začínáš tím co pomůže minimálně či vůbec a to ostatní nezájem

uživatel eliminován | 27. 06. 2009, 22:20:05

> Tynuska0W39
jn..někdy ty jejich dizkuse jsou šílený..jako nic proti nim..ale ta jedna co jsem tam jendou zašla a četla sito tam pak začla všem nadávat do bůhví čeho,že si z ní dělají srandu!1193!se diví

uživatel eliminován | 27. 06. 2009, 22:19:37

> MMMAZLIKKK
porad ti unika, ze internet a podobny stranky ulehcuji "praci" pedofilum a podobnym? ze pocet takovych pripadu jako je ten z myho odkazu vzrostl?

a to nemluve o tom, ze z libko diskuzi se za posledni rok stal cirkus pro haranty, kde se normalne uz ani neda diskutovat.. dokud byla omladina na alik.cz, tak to tu bylo snesitelny..

> Tynuska0W39
diky za podporu.

uživatel eliminován | 27. 06. 2009, 22:18:12

KozibradkaPG: souhlas !5!

uživatel eliminován | 27. 06. 2009, 22:17:20

> Aphex.
ano to souhlasi, demokracie ma svou hranici a ta hranice zacina tim, ze nezacnes nekoho tolika omezovat v necem, co ceho ti je je lautr hovinko. Takze registrace do toho nepocitej, spis by to melo byt podchyceno tak, ze cim mensi vek registrovaneho tim vyssi priorita zajmu adminu a ochrany techto profilu. Nikoli jejich plosne zakazovani do urciteho veku, to je trapnost typu Kolchozu...

Tynuska0W39

Tynuska0W39 | 27. 06. 2009, 22:14:39 | více příspěvků | napsat uživateli

> hronska2908
no prave.. a o tom mluvim vid

uživatel eliminován | 1. 01. 1970, 01:20:46

> KozibradkaPG
i demokracie ma svoje hranice.

Tynuska0W39

Tynuska0W39 | 27. 06. 2009, 22:13:53 | více příspěvků | napsat uživateli

> Aphex.
chytrej!1!

uživatel eliminován | 27. 06. 2009, 22:13:53

> mi7Ke
hlavně si do profilu mohou nastavit jakýkoli věk, což je taky špatně...

uživatel eliminován | 27. 06. 2009, 22:13:50

Aphex.: víš ono je jedno jak ale stejně to dopadny vždy stejně , tak holt nebude muset nikoho lákat a bude muset použít násilí !5! i hodnej strejda s bonbonkama měl úspěch !5! řešíme tu něco co nemá cenu řešit , hledáš řešení který není řešení !5! vždy se to bude stávat pokud nebude systém důsledný a tohle ničemu nepomůže

uživatel eliminován | 27. 06. 2009, 22:12:32

Kráva zapoměla, že byla teletem !663!

uživatel eliminován | 1. 01. 1970, 01:20:46

asi nee.jinak tu jsou diskuze typu...v kolika mám o to přijiít?!1193!a píše to 12 letá holka xD to mám vždycvky dost xD

uživatel eliminován | 27. 06. 2009, 22:10:59

> MMMAZLIKKK
musis chapat ten rozdil mezi netem a realem.. na netu muzu byt i ja rambo, george bush nebo hodny trinactilety kamarad od vedle.. pak staci duverive decko nekam vylakat a jsme doma. v realu preci jen jde na prvni poznat jak se veci maji..

uživatel eliminován | 27. 06. 2009, 22:10:20

> Tynuska0W39
To jo, ale pri registraci to nikdo nekontroluje,
takze se sem stejne dostanou a kdyz jim smazou profil,
tak neni problem zalozit druhej :)

uživatel eliminován | 27. 06. 2009, 22:09:59

sice je mi těsně pod 15, ale takové omezení bych tu klidně zavedl, protože ty pubertální holčičky mě fakt serou, ty jejich názory na sex pod 14, já si ve 13 hrál s plyšákama...fakt bych je tady zatrhnul...

uživatel eliminován | 1. 01. 1970, 01:20:46

> Aphex.
a co slova: ,,vypatlanej jakejkoli fil?" nedelej z demokracie a z vlastni dobrovolne vule kazdeho jedince nejakou spatnost. Pokud to tedy nepresahuje zdravou etiku tamejsiho naroda.

uživatel eliminován | 27. 06. 2009, 22:08:43

Aphex.: to myslíš vážně ??? jediný co mu utneš je výběr !5! tak holt bude muset vstát a jít ven !5! tento názor mi příjde jak od našich politiků hlavně se patlat v tom co ničemu nepomůže a místo toho to řešit efektivně ani nápad !1358!

uživatel eliminován | 27. 06. 2009, 22:06:25

> MMMAZLIKKK
servery jako je libko jsou rajem pro takovy pripady.. myslis, ze de.sade byl jediny, kdo tady provozoval / provozuje podobnou zivnost? dyt tu dneska maji profily desetilety holky..
napriklad myspace toto uz pochopil a profily lidi ve veku 13 - 15 (13 je pro registraci minimum) jsou neverejne.. aspon neco.
kdyz nebudou takovy aukce malych deti jako je libko, tak logicky nebude tolik pripadu zneuziti deti..

předchozí | 0 | 30 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

letprofililibimsetidečka

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑