Diskuze a otázky - koss-reklamace

úvodní strana | aktualizovat | dolů

F.L.Cistirna_P.

F.L.Cistirna_P. | 21. 09. 2008, 16:18:35 | příspěvky uživatele | napsat uživateli

nevíte někdo jestli při reklamaci musím sluchátka dodat i s obalem, nebo stačí samotnej produkt? dík !1!

reagovat

V diskuzi je 15 příspěvků a shlédlo ji 1346 uživatelů .

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 16. 12. 2008, 10:57:12

!1392!!1392! mate nekdo zkusenosti s tim ze jste tam donesli opravdu nekompletni sluchatka? ja tam teda poslal pred 2 roky PORTY PRO s urvanym jackem ze sveraku a za mesic me poslali naprosto nove a ani kacku sem neplatil,ale to bylo jeste aj v normalni zaruce.Ted uz musim platit poplatek a mam problem v tom,ze tatka me tam vymenil kabel ke sluchatkum a ja se rozhoduju jestli tam poslat jen ty sluchatka bez nej.a napst urval se mi kabel.Mam po znamosti novy zarucak aj kod ke sluchatkum takze jen 50+ postovne!121!

RudyCross

RudyCross | 21. 09. 2008, 17:32:59 | více příspěvků | napsat uživateli

svině

RudyCross

RudyCross | 21. 09. 2008, 17:32:47 | více příspěvků | napsat uživateli

hm a hlavně že tam davaj doživotní zaruku

petulka.pohodarka

petulka.pohodarka | 21. 09. 2008, 17:13:33 | více příspěvků | napsat uživateli

obal se už dodávat nemusí....

cocaine86

cocaine86 | 21. 09. 2008, 16:44:15 | více příspěvků | napsat uživateli

BEZ !5!

uživatel eliminován | 21. 09. 2008, 16:43:09

U kosů myslím stačí, že doneseš doklad o zaplacení a více jak 50% sluchátek a bez řečí a problémů ti dají nové, nebo opraví, většinou na počkání...pokud se nejedná o něco složitějšího...a myslím, že se platí akorát nějaký poplatek...normálně 300Kč a když máš kód sluchátek registrovaný, tak 30Kč ;) ...

uživatel eliminován | 21. 09. 2008, 16:39:49

zarucak doklad ze si to koupil a hluchatka :D

uživatel eliminován | 21. 09. 2008, 16:38:43

nevim jistě ale měli by stačit sluchátka

uživatel eliminován | 21. 09. 2008, 16:32:06

přines je klidně i v hrsti .. sice mi už párkrát dělali v obchodě ksichty, že nemám žádnou krabici, ale to už neni tvůj probém .. prostě stačí jenom záručák, šmytec

uživatel eliminován | 21. 09. 2008, 16:29:57

Blbost, vše můžeš reklamovat bez obalu, to je dávno pryč ty doby, kdy se televize musely reklamovat v krabicích.... Nerozbalené zboží se takhle vrací do 14 dnů, ne reklamuje, jak píše kolegyně pode mnou....

uživatel eliminován | 21. 09. 2008, 16:27:49

u koss to de bez obalu....servis je nekde na praze 4...ted presne nevim kde:-(

uživatel eliminován | 21. 09. 2008, 16:26:41

popravdě v supermarketech,můžeš reklamovat jen zboží nerosbalené (což je mimochodem pytlovina,že - logicky),ale jinak bys to měl dodat i s obalem...záleží pak na každym prodávajícím jestli ti to uzná s nebo bez

uživatel eliminován | 21. 09. 2008, 16:20:35

Obal rozdodně dodávat nemusíš.

frances3

frances3 | 21. 09. 2008, 16:20:29 | více příspěvků | napsat uživateli

stačí jenim sluchátka a jakejkoliv obal...+ samo nějakej doklad:) měnila jsem už dvakrát..:))

uživatel eliminován | 21. 09. 2008, 16:18:30

měl by ti stačit doklad a sluchátka


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

reklamaceobalproduktdíksluchátkosamotnejkoss

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑