Diskuze a otázky - KOMUNISMUS MÁ BUDOUCNOST

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 7. 12. 2008, 13:08:42 |

Se vznikem života zákonitě vznikají i složité situace, jež se musí rychle řešit, problémem je že nevíme jak řešit správně.
Pokud situaci nevyřešíme včas a správně je zde problém, který může ohrozit naši existenci zde.
Při řešení situace vycházíme z toho, co víme a z toho co se dozvíme od druhých, dále je zde naše myšlení, jež hledá správné řešení.
Náš svět je postaven na hodnotách, a tak se o hodnotné staráme a to nehodnotné likvidujeme.
Logicky se každý snaží, aby on zde měl velikou hodnotu a tak si zajistí to, že se o něj budou druzí starat.
Je zde soutěž a boj a vítěze se nikdo neptá, jak se mu to povedlo, že zvítězil, ale každý vítěze poslouchá a obdivuje.
Lidé se dostali do situace, ve které mají se soukromým mnoho problémů a tak opouští soukromí a hledají společnost kde je vše společné.
Existence v systému kde je minimum soukromí a nadbytek společnosti je čímsi velmi novým a není snadné to přijmout.
Podívejme se třeba na to, že odložíme oblečení a nebudeme se stydět projevit svoji lásku, bez ohledu na to, že nás druzí pozorují.
Snadno lze změnit to co je na povrchu a obtížně lze změnit základy, na kterých stojí veliké systémy, jež milujeme a potřebujeme.
Včely již opustili život v soukromí a žijí jenom ve společnosti, nám nezbude než si z nich vzít příklad a transformovat systém, ve kterém existujeme.

reagovat

Nejlepší odpověď podle uživatelů

uživatel eliminován | 1. 01. 1970, 01:20:28

Tyhle myslenky jsou pouze ideologické. Komunismus nikdy nemel a nebude mit budoucnost.

Nejlepší odpověď podle autora

uživatel eliminován | 1. 01. 1970, 01:20:28

přesně, kapitalismus je u konce, se sám zničí svýma krizema

V diskuzi je 73 příspěvků a shlédlo ji 2162 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

radegast321

radegast321 | 25. 01. 2015, 15:21:32 | více příspěvků | napsat uživateli

Kapitalismus se mění.Dnes už se u nás nevraždí dělníci za to že bojují za svobodu.Časem bude jiný než dnes.

uživatel eliminován | 18. 01. 2009, 02:05:42

Kráááásný úděl máááááme dnes,
kráčet k zítřku, žít a kvést.
Kráááásný úděl, před očima růst,
vzhůůůru k výškám, každou chvíli kus.....


!497!!497!!497!!497!!608!!2!

REDBORYYYS

REDBORYYYS | 18. 01. 2009, 01:53:11 | více příspěvků | napsat uživateli

Ale vždyť máme přece svobodu slova a svobodu myšlení,takže si každej může myslet co chce ne ? To jste mi teda demokrati... Nezbývá než dodat !1244!!1244!!1244! !!!!

uživatel eliminován | 8. 12. 2008, 11:25:51

> Honzin77
rikas nechtej nechat Banikovce vyhrat, jo? !585!

Honzin77

Honzin77 | 8. 12. 2008, 11:16:29 | více příspěvků | napsat uživateli

simon: Je tady cca 350 tisic lidi....vsude mas urcite procento socialnich deprivantu podobneho strihu !27! Na LBST jsou nejvic videt Ti z Ostravska a tak jejich brnensti kolegove nechteji zustat v pozadi !2!

uživatel eliminován | 8. 12. 2008, 11:13:53

> Honzin77
co to v tom Brne mate za lidid?? Dave vypada na maleho nacka co przni 14 lete holcicky... !585!

Honzin77

Honzin77 | 8. 12. 2008, 11:07:40 | více příspěvků | napsat uživateli

..a proto je vetsina veci, ktere maji v nazvu nacionalni takove zverstvo !2! jeste ve slouceni s dalsim zverstvem v podobe socialsimu..a konce vsichni zname....!309! dekujeme, nechceme !27!

-D-A-V-E-1

-D-A-V-E-1 | 8. 12. 2008, 10:56:54 | více příspěvků | napsat uživateli

80% spolecnosti jsou lhari, podrazaci, zkorumpovanci a slintali po penezich a tak je nelogicky volit nebo podporovat skupinu, hnuti nebo vladu kera se temhle lidem libi........vsichni tihle hajzlove odsuzuji nacionalni socialismus, protoze maji strach z poradku a radu, maji strach ze by vecne sedeli za to co a jaci jsou.....a tak jsem pouzil logiku kera vetsine lidi chybi a budu stat vzdycky jen pri nacionalnim socialismu, necem z ceho maj hajzlove oduvodnene strach.......mejte se hrdinove

Honzin77

Honzin77 | 8. 12. 2008, 10:56:22 | více příspěvků | napsat uživateli

simon84: Socialismus je prece podle verouky jen docasna faze na ceste ke komunismu...zavedli a budovali socialismus pak chteli nastolit komunismus a vubec mir a stesti ve vsehomiru....SEXEM ZA JADERNE ODZBROJENI !2!

uživatel eliminován | 8. 12. 2008, 10:50:05

di někam!1081!!1081!!1081!!1081!!1081!

uživatel eliminován | 8. 12. 2008, 10:44:41

> aaaMySuri
a vysvetlis mi rozdil mezi tema dvema pojmy? Komunismus a socialismus v podani ceskych komunistu v letech 1948-1989??!620!

uživatel eliminován | 7. 12. 2008, 15:57:31

Když se ti to nelíbí, táhli leštit kliky k Fidelovi!465!

uživatel eliminován | 7. 12. 2008, 15:54:24

http://www.youtube.com/watch?v=H7HFhalHEuk

Tak blbecci co se zastavate komunistickejch svini! Meli by vas vsechny popravit!

uživatel eliminován | 7. 12. 2008, 15:29:54

Komunismus muze funogvat jenom tehdy pokud by nic jineho nemohlo fungovat spravne a byl tma moc velky bordel...=komunismus cinsjkeho typu protoze tolik lidi se jinak neda zvladnout...!1347! v indii komunismus neni a jeakej tak maji bordel...ale v zapadni a stredni evrope a je komunismus velice skodlivy !1366!

uživatel eliminován | 7. 12. 2008, 15:19:24

za 1.pokud vim v CR nikdy komunismus nebyl...kdyz uz tak socialismus
za 2.mam tuhle otazku (marxizmus a pod.smery) jako jednu z otazek na statnici a nejvic se mi libi posledny myslenka..."je mozne, ze zadna zeme nikdy nenaplni Marxuv sen, jenz slibuje vice, nez muze poskytout nas skutecny a realny svet"- tot taky i muj nazor na komunismus a pod.!645!

michael19

michael19 | 7. 12. 2008, 15:08:01 | více příspěvků | napsat uživateli

komunismus !299!

uživatel eliminován | 7. 12. 2008, 15:07:12

http://cz.youtube.com/watch?v=w0qhhVE3iv4
neco podobneho co rika ten typos si o KSCM myslim taky... hehe...pokud se ti libi byt pilnou komunistickou vcelou tak bez treba do severni koreje tam je takovy raj komunistickych svini....!1244!!436!!1187!

Wey-Teck

Wey-Teck | 7. 12. 2008, 14:56:27 | více příspěvků | napsat uživateli

Teď nedávno jsem četl jeden článek se kterým souhlasím, a to, že komunismus měl být zakázán stejně jako nacismsus po jeho pádu...... Měl by být navěky uložen do formaldehydu dějin a nemělo by mu být dovoleno z něj vylézt... stejně jako jeho podpůrcům.. jenž by neměli vycházet na světlo s těmito utopijemi !20!!12!!2!

uživatel eliminován | 7. 12. 2008, 14:25:32

> NO..FL_.rt
a komunismus jde vychytat?? Vsak ten system uplne potlacuje konkurenci, tudiz i vyvoj... !5!

uživatel eliminován | 1. 01. 1970, 01:20:28

Lidé podporující ideologii kolektivizace a společneho vlastnictví tzn.vyvlastnování,rozpoutávají nenávist mezi vrstvami obyvatel autor této diskuze by měl být zatčen.

JulietKilo

JulietKilo | 7. 12. 2008, 14:15:30 | více příspěvků | napsat uživateli

Ano, taky si myslím, že dystopický socialismus je jedinou záchranou společnosti před prohnilými individualisty! (?!) ;-P

uživatel eliminován | 7. 12. 2008, 14:03:51

> NO..FL_.rt
Kapitalismus podle me neni spatnej, prave naopak do zemi s "pevnou rukou" chte nechte prinasi kus svobody a demokracie. O zmenu zivot. podminek k lepsimu ani nemluve (treba v Cine kapit. reformy zachranili od hladu nekolik stovek milionu obyvatel)

uživatel eliminován | 7. 12. 2008, 14:00:11

> NO..FL_.rt
Co treba porovnat ekonomiky Ciny a Severni Koreje? Cina ma takovej ekonomickej drive diky mnoha kapitalistickym reformam, ktere vzesli z mensich mest, ve kterych se pokouseli o kapitalisticke reformy (dnes se na stejne bázi pokouší v malych mestech o demokraticke reformy), Jina vec je, ze tenhle ekonomickej vyvoj je vykoupenej zadluzovanim, protoze financni politika statu je dost nedokonala a tak se neprimo umerne ve stejnou dobu Cina zadluzuje. Na druhou stranu je tu S. Korea....a o te asi kazdy vi, jak to tam vypada...Tam je to opravdu silene. Turisti, kteri projeli S. Koreou do Ciny maj pak v CIne pocit, jako by se jednalo o demokratick. zemi. : )

some.fat.guy

some.fat.guy | 7. 12. 2008, 13:55:49 | více příspěvků | napsat uživateli

> kubele19
hlavně mě nebij !894!

uživatel eliminován | 7. 12. 2008, 13:55:37

ale za masarika to byla ekonomika

uživatel eliminován | 7. 12. 2008, 13:55:05

funny, funny stuff!121!

uživatel eliminován | 7. 12. 2008, 13:54:38

jmenojsemzapomnel taky to je o lidech

uživatel eliminován | 7. 12. 2008, 13:54:08

> NO..FL_.rt
hlavne ze to tady slo behem vlady jedne strany vyslovene nahoru :-D

kubele19

kubele19 | 7. 12. 2008, 13:53:34 | více příspěvků | napsat uživateli

> some.fat.guy
fuck

uživatel eliminován | 7. 12. 2008, 13:53:29

> sthroodle
Ano, to uz jsem rekl, neboj, nemam mezery ve vzdelani !5!

předchozí | 0 | 30 | 60 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

situacehodnotaproblémřešenídruháživotmyšleníkomunismussvětbudoucnostdáleexistencevznik

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑