Diskuze a otázky - Jedinná pravda - souhlasíte?
úvodní strana | aktualizovat | dolů
V diskuzi je 57 příspěvků a shlédlo ji 5074 uživatelů .
DeNNI85 | 7. 12. 2008, 22:43:38 | více příspěvků | napsat uživateli
patrne je vetsina uzivatelu tohoto serveru lina cist neco delsiho nez tri slova, to taky neco ukazuje.
DeNNI85 | 7. 12. 2008, 22:36:33 | více příspěvků | napsat uživateli
franco_columbo nebo by ti ta bytost rekla pravdu takovou, ze bys ji nebyl schopen prijmout a chtel bys to zmenit, pak je jedno jestli se honis za pravdou a nebo za tim abys zmenil tu pravdu a upravil ji podle svych predstav, vyjde to asi na stejno
DeNNI85 | 7. 12. 2008, 22:34:43 | více příspěvků | napsat uživateli
agilos s tim casem to mas pravdu, ale to ze ji nemuzu vzit vcera do ruky neznamena ze vcera nebylo dulezite. jako dite si pouzival mysli minimalne, pac si nerozumel reci a nedokazal si jeste vnimat vsechny podnety z okoli, tomu se rika uceni a nabirani zkusenosti, ty z tebe potom udelaji cloveka jakym ses dnes. A teorie ze jsem prisel z nebe je krajne nepodlozena, to za prve a za druhe kdyby byla mysl zbytecna nebyli bychom ji bohem obdareni, kdy\z pristoupim na moznot, ze buh existuje. mysl mame proto abychom mohli vnimat ten pritomny okamzik. Mimochodem kazdy zazitek ma jinou intezitu a spoustu citovych vjemu vyvola prave treba vune, kterou si mel rad jako malej a nebo sis ji spojil s nejakym okamzikem, kdy ti bylo dobre, ten okamzik vylovis podvedome v minulosti a o to je ta pritomnost intenzivnejsi
franco_columbo | 7. 12. 2008, 22:29:16 | více příspěvků | napsat uživateli
> DeNNI85
: no jasne jen mozna tim myslenim sme se od podstaty vzdalili nebo mozna vsechno patri k potstate !499! jo spis tak bych to videl....rek bych ze kdyby existovala bytost ktera je vsevedouci a my by sme se zeptali na pravdu tak by sme nedostali uspokojivou odpoved,vzdycky by ta bytost odpovedela: I tak by to mohlo bejt nebo kdyz chces muzes to tak mit !540!
uživatel eliminován | 7. 12. 2008, 22:26:28
DeNNI85
ano je to věc, kterou každý musí udělat sám, nikdo ji za nikoho neudělá !12!
Přítomný okamžik, Vědomí, Bůh, Alláh - jsou to jen slova - ukazující na jedno,
s tou minulostí a budoucností je to jednoduché - vem včera do ruky myš, vem zítra do ruky myš, vem teď do ruky myš - exituje pouze teď - to včera a zítra je pouze virtuální konstrukce...., to s tou duší - ty to víš taky - když jsi sem přišel z Nebe, jako malé dítě jsme používali mysl minimálně, a částečně jsme byli v Nebi - proto jsou taky všechny děti tak nádherné a každému svití oči při kontaktu s nimi, ale postupem času nás (naši mysl) tato společnost naučila jistá schémata bytí, které se s Nebem moc neslučují...., pokud mohu mluvit za sebe - v přítomném okamžiku už jsem byl a ne jednou, vše pak záleží na intenzitě - čím větší - tím více lásky a štěstí cítíš, mysl se utlumuje také meditací, ta je nejúčinější... !12!
DeNNI85 | 7. 12. 2008, 22:24:12 | více příspěvků | napsat uživateli
franco_columbo to je mozna to co nas lisi od zvirat, porad se snazime zjistit proc tu jsme a jak jsme se sem dostali
franco_columbo | 7. 12. 2008, 22:21:20 | více příspěvků | napsat uživateli
ja to vidim tak ze pravda je hlavne lidskej vymysl,takze si nutne musel primyslet i lez
DeNNI85 | 7. 12. 2008, 22:13:50 | více příspěvků | napsat uživateli
agilos tomu moc nerozumim, ty tvrdis ze dulezity je pritomny okamzik a minulost a budoucnost nejsou, ale ten okamzik ja za setinu vteriny minulost, takze neexistuje ani soucasnot soude podle tvych slov. o te dusi mi neco povez tedy. jak vis jaka je, kdyz si to mysli tva mysl, ktera neni podstatna?
uživatel eliminován | 7. 12. 2008, 22:07:53
DeNNI85
minulost a budoucnost neexistují, to jen mysl je považuje za něco existujícího a ulpívá k nim a zbytečně způsobuje utrpení a oddaluje tě od Pravdy, všechno co existuje je pouze Teď - Přítomný okamžik - Bůh, byli jsme tak stvořeni - máme v hlavě něco co nejsme, abychom mohli poznat to, co skutečně jsme, mysl je dobrá věc, ale pokud ji bereš za své pravé já - vždy způsboje potíže, tvoje skutečné Já je za ní - tvoje nádherná, láskyplná duše, kterou já tak miluji, mysl je dobré pouze využívat !12!
DeNNI85 | 7. 12. 2008, 22:04:59 | více příspěvků | napsat uživateli
agilos to mas pravdu, ale nikdo uz nezaruci ze buh existuje a je tedy pravda
uživatel eliminován | 7. 12. 2008, 22:01:03
v neduálním pojetí je všechno Pravda, protože z jediné Pravdy je vše stvořeno, tato jediná Pravda je v křesťanství označována za Boha, poznat jej lze pouze duší, mysl - rozum není schopen pojmout poznání všeho, toto Vědomí prochází celým Vesmírem, každou bytostí vším, jelikož z tohoto Vědomí - světla, zvuku vzešlo vše, i Ty !12!
DeNNI85 | 7. 12. 2008, 21:55:58 | více příspěvků | napsat uživateli
agilos asi tak, z minulosti ziskas pouze pouceni do budoucnosti
uživatel eliminován | 7. 12. 2008, 21:54:11
jedinou pravdu nalezneš ve své duši, ta nepřemýšlí - aby věděla, ta prostě ví - je ukryta v hlubokém tichu, vzhledem k tomu, že každá živá i "neživá" hmota toto Vědomí má, existuje pouze jediná Pravda, všechny názory kolem jsou povětšinou virtuální konstrukce mysli, které mají s Pravdou více méně málo společného, a které utvořila mysl, rozum z minulosti !12!
DeNNI85 | 7. 12. 2008, 21:38:54 | více příspěvků | napsat uživateli
Phausis podle me je poznatelna, ale ne konkretni, ale v takove alibisticke forme ze pravduu mam svym zpudsobem kazdy a nikdo nema pravo mu vnucovat tu svou, pokud ho nepresvedci takovymi argumenty, ze dotycny ji dobrovolne prijme
DeNNI85 | 7. 12. 2008, 21:37:48 | více příspěvků | napsat uživateli
please_wait no ono taky tezko rict jestli ta "pravda" co by ti jako nesedela, vlastne pravda je :)
uživatel eliminován | 7. 12. 2008, 21:37:31
DeNN. nebo, podle některých filosofů, je pravda prakticky nepoznatelná pro člověka :)
uživatel eliminován | 7. 12. 2008, 21:36:50
hlavní účel pravdy, kterou každý vidíme individuálně je ten, aby nám pomohla jít dál
jo souhlasim ... na co vedet pravdu. tu jednu .ktera me bude nicit..nez vedet tu svoji a bejt spokojenej a moct jit dal:)
DeNNI85 | 7. 12. 2008, 21:35:16 | více příspěvků | napsat uživateli
Phausis vsak ano, v tu chvili to pro nekoho je pravda, vzdyt kdyz necemu veris, musis se nejak ujistit, ze to tak je, nejak se o tom presvedcit, tudiz pokud ses o tom presvedcena, je to pro tebe pravdam protoze pravda je v kazdym z nas, a kazdy ji vidi jinak
uživatel eliminován | 7. 12. 2008, 21:33:10
DeNN: tak pak je to přesvědčení...ale pravda je věc zcela objektivní...
DeNNI85 | 7. 12. 2008, 21:31:32 | více příspěvků | napsat uživateli
Phausis to znamena ze nejaky cas mu muze pomoci jit dal a pak se rozplyne a clovek jde jinudy a nebo to nebude fatamorgana, nerozplyne se a bude to opravdova oaza, zalezi na cloveku
DeNNI85 | 7. 12. 2008, 21:30:05 | více příspěvků | napsat uživateli
Phausis ne, prave ze o presvedci a vire mluvim v tom smylu, ze to neni ta pravda, jak ji prezentuji jednotlivi predstavitele, ale ze je to jen dilo lidi, ale prsto muze nekomu poslouzit jako fatamorgana
uživatel eliminován | 7. 12. 2008, 21:29:50
Každý vidí tu svou pravdu jinak,jen by sebou člověk neměl nechávat manipulovat a jakkoli se ovlivňovat.Pravdu hledej v srdci.!1085!!970!
DeNNI85 | 7. 12. 2008, 21:28:21 | více příspěvků | napsat uživateli
IvyTee presne o tom pisu :) to co ti da pocit jit dal
uživatel eliminován | 7. 12. 2008, 21:28:13
tady nemluvíš o pravdě..ale o přesvědčení a víře..to je rozdíl...
DeNNI85 | 7. 12. 2008, 21:27:42 | více příspěvků | napsat uživateli
_Kaaata_ ahoj, mam za sebou narocnejsi vikend, tak jsem nebyl doma :)
DeNNI85 | 7. 12. 2008, 21:22:33 | příspěvky uživatele | napsat uživateli
Co je vlastně pravda? Nebo TO, za čím jít, co je TO, čemu má člověk věřit. TO co tě povede a dodá ti to sílu jít, něco co tě ujistí, že konáš správně?
Je to náboženství? Politika? Ale tyhle dvě věci jsou vlastně úplně stejný, akorát jedna se odvolává na Boha a druhá na materiální výhody pro voliče. to jsme si to pěkně na tom světě zařídili co? :) Kdo je věřící, tím budou manipulovat náboženství, kdo je ateista, tím bude manipulovat politika. Pro každého něco a pak se v tom vyznejte. Pak se člověk zastaví v té hromadě pravd a řekne si, která je tedy pravdou? Nebo jsou to všechno lži určené k tomu aby mnou manipulovali a ždýmali ze mě volební hlasy, finanční příspěvky nebo si zvedali sebevědomí povyšováním se do jakýchsi vyšších stavů vnímaní a zvali se kněžími, kteří jsou hodní větší úcty než-li ostatní členové stejné skupiny. zváži-li člověk všechny tyto skutečnosti a hlavně skutečnost, že za vším je člověk, ten člověk, který touží po uznání, po moci, po penězích a po síle, pak je zavádějící tomu všemu věřit.
pak je tu ale druhá stránka té stejné věci. nejde to všechno tak lehce odsoudit. Protože pro někoho je víra v něco z toho co jsem psal výše právě ten motor, co ho žene kupředu. Je to právě TO co hledal. A i když tím možná někomu něvědomě přispívá do rozpočtu, tak tomu kdo v to věří to pomáhá projít životem.
Takže je vlastně úplně jedno čemu kdo věří a v co doufá, hlavní účel pravdy, kterou každý vidíme individuálně je ten, aby nám pomohla jít dál a přežít složitá období našeho života. Nic víc, nic míń. Samozřejmě že tímto se dá omluvit i mnoho zlého co člověk dělá, ale víte jak to je, jiná část světa jinej pohled na tu samou věc - ale to už by bylo na další článek. Máte někdo jiný názor? nebo si myslíte že má cenu bojovat za to, aby co nejvíce lidí přijalo jednu a tu samou pravdu za svou, že to bude lepší?
reagovat