Diskuze a otázky - Jedinná pravda - souhlasíte?

úvodní strana | aktualizovat | dolů

DeNNI85

DeNNI85 | 7. 12. 2008, 21:22:33 | příspěvky uživatele | napsat uživateli

Co je vlastně pravda? Nebo TO, za čím jít, co je TO, čemu má člověk věřit. TO co tě povede a dodá ti to sílu jít, něco co tě ujistí, že konáš správně?

Je to náboženství? Politika? Ale tyhle dvě věci jsou vlastně úplně stejný, akorát jedna se odvolává na Boha a druhá na materiální výhody pro voliče. to jsme si to pěkně na tom světě zařídili co? :) Kdo je věřící, tím budou manipulovat náboženství, kdo je ateista, tím bude manipulovat politika. Pro každého něco a pak se v tom vyznejte. Pak se člověk zastaví v té hromadě pravd a řekne si, která je tedy pravdou? Nebo jsou to všechno lži určené k tomu aby mnou manipulovali a ždýmali ze mě volební hlasy, finanční příspěvky nebo si zvedali sebevědomí povyšováním se do jakýchsi vyšších stavů vnímaní a zvali se kněžími, kteří jsou hodní větší úcty než-li ostatní členové stejné skupiny. zváži-li člověk všechny tyto skutečnosti a hlavně skutečnost, že za vším je člověk, ten člověk, který touží po uznání, po moci, po penězích a po síle, pak je zavádějící tomu všemu věřit.

pak je tu ale druhá stránka té stejné věci. nejde to všechno tak lehce odsoudit. Protože pro někoho je víra v něco z toho co jsem psal výše právě ten motor, co ho žene kupředu. Je to právě TO co hledal. A i když tím možná někomu něvědomě přispívá do rozpočtu, tak tomu kdo v to věří to pomáhá projít životem.

Takže je vlastně úplně jedno čemu kdo věří a v co doufá, hlavní účel pravdy, kterou každý vidíme individuálně je ten, aby nám pomohla jít dál a přežít složitá období našeho života. Nic víc, nic míń. Samozřejmě že tímto se dá omluvit i mnoho zlého co člověk dělá, ale víte jak to je, jiná část světa jinej pohled na tu samou věc - ale to už by bylo na další článek. Máte někdo jiný názor? nebo si myslíte že má cenu bojovat za to, aby co nejvíce lidí přijalo jednu a tu samou pravdu za svou, že to bude lepší?

reagovat

V diskuzi je 57 příspěvků a shlédlo ji 5104 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 17. 11. 2009, 13:21:33

Je to pravda.Clovek popravde dneska ani nevi cemu verit,ale tohle je pravda..

Blue.Girl.14

Blue.Girl.14 | 15. 09. 2009, 22:18:57 | více příspěvků | napsat uživateli

Pravda je proste pravda! Jaj nechapu co resis :D

Klarush_kaaa

Klarush_kaaa | 19. 07. 2009, 20:45:35 | více příspěvků | napsat uživateli

Upřímnost nadevše!1190!

DeNNI85

DeNNI85 | 8. 12. 2008, 19:35:35 | více příspěvků | napsat uživateli

franco_columbo no budiz, pokud to nekomu prospeje :)

franco_columbo

franco_columbo | 8. 12. 2008, 15:25:16 | více příspěvků | napsat uživateli

v meditaci dokaze clovek zajit hodne hluboko k podstate,stane se tak trochu nadclovekem !2! protoze si uvedomuje veci co ostatni nevnimaj,uvedomuje si daleko vic pricinu a nasledek,diky tomu umi lip jednat.Pozna dokonaleji svoje telo atd. jestli nekdo umi oprostit mysl od tela muze to mit rozhodne svoje vyhody,protoze clovek se vzdycky nema dobre.Uzivani zivota taky nevede vzdy k dalsimu uzivani ale k problemum.Nekdy neco na zacatku chutna jako nektar ale na konci jako jed,to co muze na zacatku chutnat jako jed muze pozdejs chutnat jako nektar....myslim ze je to klasicka ukazka zivota !2! Rek bych ze pravdu muzeme spis prozit nez spekulovat,protoze tu vidim domenky ktery vznikaj proste s toho ze clovek neco neprozil....Taky jakou pravdu hledame ? Vznik a smysl sveta? Nebo jestli je buh? Jo clovek hleda svoji pravdu bud v nabozenstvich,virach,v politice atd. rek bych ze pravda posledni doby je ta cemu se rozhodnu verit,co znam,ze verim svim smyslum a verim ze vidim skutecny obraz sveta a proto verim v to co vidim....verim v to co vidim? Pro me ano verim,protoze si nemuzu bejt jistej ale pro ostatni co to tvrdej by meli rikat Vim !2! vsim sem si jak kazdej rika verim,neverim !2! sme na to odkazani !906! kdo rekne je to tak,tak je videt ze tomu fakt veri !906! dukaz vetsinou nikdo nema !552!

uživatel eliminován | 8. 12. 2008, 15:04:07

To se mi nechce číst.!1144!

franco_columbo

franco_columbo | 8. 12. 2008, 15:00:44 | více příspěvků | napsat uživateli

> DeNNI85
: je videt ze si tu meditaci spatne pochopil,slysel si nekdy o meditaci vsimamosti a vhledu? Prave naopak clovek je schopen daleko vic vnimat okolni prostredi a sam sebe,diky tomu se clovek muze daleko lip ovladat a zvladat veskery zivotni problemy,dokaze se oprostit i od nemoci.Vsim sem si ze meditaci plno lidi chape taky nejak divne....problem je ze vetsina lidi hleda to co tam neni nebo to bere jako neco nadprirozenyho....dobry pocity v meditaci neznamenaj ze neceho dosahujes,bere se to jako predstava a meditujuci by to mel pouze vnimat ale nelpet na tom a nechat to prirozene odejit.Na meditaci neni nic nadprirozenyho ani na osviceni.

DeNNI85

DeNNI85 | 8. 12. 2008, 13:03:45 | více příspěvků | napsat uživateli

Honzin77 proc bych to nepletl dohromady, je to uplne stejne, strejny ucel akorat vyuzivaji jine prostredky

Honzin77

Honzin77 | 8. 12. 2008, 13:02:28 | více příspěvků | napsat uživateli

Spousta slov a pointa? Krome toho, ze pletes dohromady viru, nabozenstvi a cirkev...?

DeNNI85

DeNNI85 | 8. 12. 2008, 12:57:55 | více příspěvků | napsat uživateli

Appolyon asi tak nejak, nicemu jinemu se verit neda

uživatel eliminován | 8. 12. 2008, 07:48:32

sakra... nějaký dlouhý, ne!? !1369!

uživatel eliminován | 8. 12. 2008, 01:16:14

vida...že by další inteligentní individuum na libku? !1383!
já s tím souhlasím...btw. věřím jenom v sám sebe...

just_wait_and_bleed

just_wait_and_bleed | 8. 12. 2008, 01:04:14 | více příspěvků | napsat uživateli

Pravda je jen to, co se dá dokázat. Bůh je má oblíbená fiktivní postava ;)

DeNNI85

DeNNI85 | 8. 12. 2008, 00:08:14 | více příspěvků | napsat uživateli

no tak lidi, ja myslim ze zvladnete precist neco dlesiho jak jedna veta jednoducha a vyjadrit se ne?

DeNNI85

DeNNI85 | 7. 12. 2008, 23:37:46 | více příspěvků | napsat uživateli

agilos no meditaci dojdes toho, ze se oprostis od myslenek a udajne ucitis cely vesmir v sobe, sle k cemu to, kdyz je mysl prazdna, ja mysl nepovazuji za pritez, pac kdyz neni mysl a je jen urcity pocit, ale abych ho dosahnul nesmim vnimat okolni svet, tak to podle me neni ziti, jen ti to navodi prijemnejsi stav mysli, kterou dost nabozenstvi ubirajici se timto smerem opovrhuje.

uživatel eliminován | 7. 12. 2008, 23:32:49

DeNNI85
ano, máš pravdu je to složitější, říkám pomocí mysli něco, co se nedá pochopit myslí - a co jsem zažil, protože ty jsi to nejspíš nezažil - nechápeš mne, a ani tvoje mysl to nedokáže uchopit a vytváří si subjektivní názor, jenže ty jsi založil diskuzi, aby jsi znal ten objektivní, pokud budeš opravdu chtít doporučuji meditační techniku, kterou doporučuje Nejvyšší Mistryně Ching Hai - spojenisbohem.cz !12! Měj se krásně a třeba někdy zase zachatíme, Ahoyky !517!

DeNNI85

DeNNI85 | 7. 12. 2008, 23:21:26 | více příspěvků | napsat uživateli

franco_columbo tak decente vis co!12!

franco_columbo

franco_columbo | 7. 12. 2008, 23:20:08 | více příspěvků | napsat uživateli

> DeNNI85
: je videt ze uz to tady na libku znas !881!

DeNNI85

DeNNI85 | 7. 12. 2008, 23:19:07 | více příspěvků | napsat uživateli

franco_columbo a jako zivotni cestu si vybral hledani bodu G !1063!!1063!!1063!

franco_columbo

franco_columbo | 7. 12. 2008, 23:17:26 | více příspěvků | napsat uživateli

> DeNNI85
!2! asi tak !881! !906!

DeNNI85

DeNNI85 | 7. 12. 2008, 23:16:14 | více příspěvků | napsat uživateli

franco_columbo no a nekdo toresim jenom prirozenim :)

franco_columbo

franco_columbo | 7. 12. 2008, 23:12:15 | více příspěvků | napsat uživateli

> DeNNI85
: jo ma to cenu aby bylo co delat !2! hlavne to patri k nasi podstate to hledani stejne jako k zabe patri kvakani !906! milionkrat ji muzeme rikat ze je to k nicemu a proc zrovna kvaka,proc vypada tak a tak....ale zaba je proste takova a dela veci ktery ji sou prirozeny !1217! a pak sou lidi a ty to resej taky z vlastni prirozenosti !645!

DeNNI85

DeNNI85 | 7. 12. 2008, 23:03:41 | více příspěvků | napsat uživateli

franco_columbo ted tedy zustava otazkou, ze pokud je to opravdu jedno, jestli tedy ma cenu patrat a nebo ne? :)

franco_columbo

franco_columbo | 7. 12. 2008, 23:02:43 | více příspěvků | napsat uživateli

> DeNNI85
: rek bych ze to vyjde na stejno,podstata sveta je stejna tak bych moc nerozlisoval....jestli to byl Velky tresk bez boha z jedny castice tak zas toho moc na rozlisovani neni,jen nase mysl rozlisuje.Halucinace,Ja nebo Buh muze bejt jedno a totez,stejnej plan,stejna podstata

DeNNI85

DeNNI85 | 7. 12. 2008, 22:57:54 | více příspěvků | napsat uživateli

franco_columbo to zalezi kdo ti to rekne, jestli ty sam, buh, nebo nejaka halucinace :)

franco_columbo

franco_columbo | 7. 12. 2008, 22:52:30 | více příspěvků | napsat uživateli

> DeNNI85
: prave to neco se dozvedet nakonec nemusi bejt ta pravda ale hra na pravdu,nebo castecka skutecnosti !499!

DeNNI85

DeNNI85 | 7. 12. 2008, 22:51:57 | více příspěvků | napsat uživateli

franco_columbo jinak bychom umreli na vsednost dne :)

franco_columbo

franco_columbo | 7. 12. 2008, 22:50:40 | více příspěvků | napsat uživateli

> DeNNI85
: no jasne aby byl zivot k necemu musi se neco proste delat !2! to je prave ono

DeNNI85

DeNNI85 | 7. 12. 2008, 22:48:32 | více příspěvků | napsat uživateli

franco_columbo cxo jineho delat nez neco hledat? nejdrive sam sebe, pak cele lidstvo, pravdu o nas :) motor jit dal, neco se dovedet

franco_columbo

franco_columbo | 7. 12. 2008, 22:43:48 | více příspěvků | napsat uživateli

> DeNNI85
: vzdyt rikam ze bysme nebyli spokojeni,proto mozna hledame neco co ani nejde vyslovit presto to kazdej vi a je to tak jednoduchy ze to nikdo neuzna a hleda to co chce najit,takze nakonec si tu pravdu vytvori tak jak se mu libi a i tak to nemusi bejt spatne.Protoze to patri k podstate to hledani !1217!

předchozí | 0 | 30 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

pravdapolitikanáboženstvíateistadruhábůhčlovýhodasvětčlověkvěcjedinnávolič

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑