Diskuze a otázky - globální oteplování...

úvodní strana | aktualizovat | dolů

marmeley

marmeley | 8. 03. 2009, 13:06:01 | příspěvky uživatele | napsat uživateli

Může za něj člověk, CO2 nebo Slunce???:)) Máte jiný názor?? - a hlavně PROČ???:))

reagovat

Nejlepší odpověď podle uživatelů

uživatel eliminován | 1. 01. 1970, 01:20:36

Může za něj Nightwork...

V diskuzi je 54 příspěvků a shlédlo ji 926 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

T_erkis.ek

T_erkis.ek | 8. 03. 2009, 15:53:19 | více příspěvků | napsat uživateli

mužou za to gayové!502!:D:D

SSBN

SSBN | 8. 03. 2009, 14:18:40 | více příspěvků | napsat uživateli

> Kwon CO2 je blud. Oteplovat se prostě bude. My bychom se měli postarat, aby byla planeta čistější. To se nám může podařit, zastavit oteplování (a následnou dobu ledovou, pozor!) nemůžeme.

Electrician

Electrician | 8. 03. 2009, 14:13:54 | více příspěvků | napsat uživateli

> Kwon
O.K. mír s tebou !5!

SSBN

SSBN | 8. 03. 2009, 14:13:29 | více příspěvků | napsat uživateli

> agilos - ale už vůbec není důkazem, že se to děje!!!!! !102!
- jen hlupák nevidí, že palnetě škodíme, ale ne skrze CO, takže není důvos s ním bojovat. To prospívá jen sponzorům zelených - výrobcům solárních panelů, větrníků apod.

uživatel eliminován | 8. 03. 2009, 14:12:43

> Electrician
já jsem o oxidu uhlíku neřekl ani slovo...jen jsem v úvodním příspěvku napsal "jednoznačně člověk"....a v podstatě si myslíme asi totéž...jen to každý podáváme jinak!1424!

uživatel eliminován | 8. 03. 2009, 14:10:35

> agilos
tak toto je naprosto překrásný příspěvěk!1424!

uživatel eliminován | 8. 03. 2009, 14:09:42

> SSBN
to už nechám na moudrých lidech, proč nebojujeme s ní. říkám znova, prd tomu rozumím......jen se ohrazuji proti tomu "že lidi jsou v tom nevinně a za všechno může příroda".....bordel tu děláme pěknej a větev pod sebou řežeme my, protože přírodě to může být jedno.....určitě se otepluje i "přírodní cestou", ovšem dle mého by to šlo pozvolněji...a nebyly by to takové dardy, jaké to jsou teď.....lidstvo do toho ohně hodně přilévá...

uživatel eliminován | 1. 01. 1970, 01:20:36

- to, že se v minulosti měnilo klima bez přičinění člověka není žádným důkazem, že člověk nemůže ovlivňovat klima planety

- momentálně většina lidí, než by uznala svou vlastní zodpovědnost za poškozování planety, bude radši věřit teoriím, které činí zodpovědného někoho jiného - například slunce - většina lidí se tak chová přirozeně - když se vyskytne nějaký problém, vždy vidí chybu jinde, jen ne v sobě

- je neoddiskuvatelným faktem, že moderní západní člověk svou činností ničí přírodu (ve velkém), např. aby mohl koupit spotřebovat a vyhodit, přesně tak, jak mu ukládá jeho systém v němž žije - kapitalismus

- vše toto vychází z nízkého vědomí současné společnosti, například je naprosto iracionální, že si člověk vyrábí a poškozuje vlastní tělo dobrovolně například kouřením cigaret, tak nízké vědomí nemají ani zvířata, nemůžeme se proto divit, že takový člověk je schopen zničit ekosystém planety a ve finále i sebe... :-)

Electrician

Electrician | 8. 03. 2009, 14:06:59 | více příspěvků | napsat uživateli

> Kwon
Neřekl jsem že jsi nějaky nevzdělaný nebo co, jezdíš po světě vidíš...příroda se chranit musí, pač tím že se likviduje a ještě se pouští sračky , ta příroda to vydržet nemůže...ale hlavně proto že už pro přírodu není místo, jedině přiroda je regulátor, pokud nebude, nebudem ani my....ale ja osobně si myslím, že to bude zničenymy lesy a oceany , ne jen oxidem uhlíku....

Electrician

Electrician | 8. 03. 2009, 14:06:40 | více příspěvků | napsat uživateli

> Kwon
Neřekl jsem že jsi nějaky nevzdělaný nebo co, jezdíš po světě vidíš...příroda se chranit musí, pač tím že se likviduje a ještě se pouští sračky , ta příroda to vydržet nemůže...ale hlavně proto že už pro přírodu není místo, jedině přiroda je regulátor, pokud nebude, nebudem ani my....ale ja osobně si myslím, že to bude zničenymy lesy a oceany , ne jen oxidem uhlíku....

SSBN

SSBN | 8. 03. 2009, 14:04:37 | více příspěvků | napsat uživateli

> Kwon Slunce nám Zemi více ohřívá, vyšší teplota škodí pohlcovačům CO2 v oceánech a proto se zvyšuje objem CO2. I tak ale tvoří pouze 0,3% atmosféry. Mnohem větší skleníkový efekt má vodní pára. Proč nebojujeme s ní? Neplýtvejme peníze na přeludy, bojujme s prachem, sírou a oxidy dusíku

Pete_1PPP

Pete_1PPP | 8. 03. 2009, 14:02:04 | více příspěvků | napsat uživateli

Možná je to do jisté míry zaviněno lidma nebo to je prostě přirozený vývoj.Nikde není psáno,že takové jaké to je teĎ bude po tisíce let...podle mě by se měli spíše zaměřit na lepší soužití s přírodou.Čisté,efektivní technologie,recyklace,méně plastů...
Ale stejně, jak je teĎ trochu hezky, tak si člověk vyjde ven a co vidí.Ve větvích šustí igelitový pytel, na zemi jsou kupy vajglů,prázdné flašky od coly,milióny papírku,které se ve větru prohánějí všude kolem.
Nesnáším,když lidi nedokážou ani papír nebo cígo vyhodit do koše!20!

uživatel eliminován | 8. 03. 2009, 14:01:04

> SSBN
mi naopak ten příměr přijde docela věcný. těch zelených pohlcovačů ubývá, ty modré naopak čím dál tím více ztrácí schopnost katalyzátoru....už mají problém vyčistit sami sebe..natožpak "vzduch"....netvrdím, že za všechno může CO2.....a zcela jistě máš pravdu v tom, že jsou i jiné hrozby......"stokrát nic zabilo slona".

SSBN

SSBN | 8. 03. 2009, 13:58:08 | více příspěvků | napsat uživateli

> Electrician ne, z ODS odešel !102! Petr Mach založil Stranu svobodných občanů, které přejímá Klausovy myšlenky, hlavně na EU

SSBN

SSBN | 8. 03. 2009, 13:57:06 | více příspěvků | napsat uživateli

> Kwon jenže tvoje garáž je nesrovnatelně menší než atmoféra a nejsou v ní pohlcovače CO2 (rostliny a oceány). Takže ten příměr je zcestný. Lidé Zemi škodí, to je bez debat. Ale když budeme bojovat s nekodným CO
, nebudeme už mít porstředky pro boj se skutečnými problémy - sírou, prachem...

Electrician

Electrician | 8. 03. 2009, 13:54:22 | více příspěvků | napsat uživateli

> SSBN
a která to je? S Klausem si nerozumím, ale v tomto případě mu musím dát za pravdu....ODS sdílí jeho názor?

uživatel eliminován | 8. 03. 2009, 13:53:12

> SSBN, Electrician
jsem rád, že jste mne poučili o historii Grónska....opravdu jsem to netušil (ironie). Stejně tak jsem rád, že jste mne poučili o cyklech oteplování a ochlazování země.....a třeba máte pravdu, že za všechno může zeměgule a my máme holt smůlu......a jsme v tom chudáčci nevinně. jsem obyčejnej vůl a vím, že když si pustím do jinak chladné místnosti výfukový plyn, třeba si tam ještě zapálím cigaretu a naprdím, tak že se zvedne teplota........a stejně tak mi nikdo nevymluví, že tato planeta má čím dál tím větší problém se vypořádat s tím, co na ní denně natropí lidstvo.....a důsledky vidím v praxi. ale třeba jsem jen nevzdělaný hlupák.......což je taky možný!2!

Stilous

Stilous | 8. 03. 2009, 13:50:36 | více příspěvků | napsat uživateli

V současné době je aktivita Slunce vysoká a vrcholí v rámci cyklu.Klausova teorie je opravdu na zvážení.

uživatel eliminován | 8. 03. 2009, 13:50:00

řekla bych,že je to přirozenej vývoj klimatu Země... jen kapku urychlenej náma ...:/

DAVCA1

DAVCA1 | 8. 03. 2009, 13:48:52 | více příspěvků | napsat uživateli

Globální oteplování je prostě vývoj klimatu na zemi způsobený jak vedlejšími tak hlavně přirozenými vlivy.Doba ledová tady byla a taky jí nezpůsobil člověk.

SSBN

SSBN | 8. 03. 2009, 13:48:31 | více příspěvků | napsat uživateli

> Electrician já bych využil standardní nástroje demokracie. Budu volit strnu, která má k oteplování můj postoj. Pokud nás bude dost, věci se změní. Pokud se většina lidí nechá vodit za nos, tak si pak následky nepřipravenosti lidstvo zaslouží...

uživatel eliminován | 8. 03. 2009, 13:47:58

> marmeley
blbost to není.....byl jsem v Mongolsku, Rusku a jinde v Asii.....a řeky tam pomalu vysychají, stejně tak, jak mizí ledovec na horách.....
stejně tak jsem žil x let v Bangkoku, a vím, že v Bangkoku byla při těch enormních emisích za jistých podmínek teplota vyšší jak třeba o tři sta kiláků dál....nejsem chemik....takže odbornou debatu nejsem schopen vést......ale zase se pohybuju v přírodě a po světě a můžu si dovolit srovnávat...
a tvrdit, že za všechno může příroda mi přijde jako pěkně hnusnej alibismus.....ale příroda nám to jednou vrátí...!1424!

uživatel eliminován | 8. 03. 2009, 13:47:28

gayové a lesbičky!550!

Electrician

Electrician | 8. 03. 2009, 13:47:24 | více příspěvků | napsat uživateli

> Kwon
člověče! když dorazili vikingove před tisíci lety do gronska byly tam zelené louky a rostly tam lesy....proto dali gonsku nazev groenland-zelena země.....a co je tam ted? led....lidi si pamatuji počasi pár set let dozadu a to jeste jen dík kronikám....počasí cykluje.....doba ledová byla myslíš proč? že někdo zemekouli odsál CO2?

SSBN

SSBN | 8. 03. 2009, 13:44:57 | více příspěvků | napsat uživateli

> Kwon teplota se mění v cyklech mnohem delších než nás dělí od prvních fotografií. !102! Jen před pár stoletími bylo třeba Grónsko velmi úrodnou, Zelenou zemí. Ke Slunci se stále přibližujeme, Země nakonec ve Slunci skončí, ale hlavní je, že se mění výkon Slunce

uživatel eliminován | 1. 01. 1970, 01:20:36

Globální oteplování je fake. !1!

marmeley

marmeley | 8. 03. 2009, 13:44:12 | více příspěvků | napsat uživateli

Kwon: jenže je asi trochu blbost, aby až v takové míře??:((

Electrician

Electrician | 8. 03. 2009, 13:44:06 | více příspěvků | napsat uživateli

> SSBN
Lidi vynakládají své prostředky , většinou uplně jinde než by měli...s tou krizí finanční je to stejné...prachy se lijou tam kde si politici myslí, že uklidní dav než tam kde to má smysl hlavně efekt.... já bohužel nevím co s tim....asi by jsme měli vyrazit do ulic s pochodněma....směřuje to pomalu ale jistě do pi... s tou naší civilizací...

uživatel eliminován | 8. 03. 2009, 13:41:05

jednoznačně člověk.......pokud se tedy nepřibližujeme čím dál tím blíže ke Slunci (jako že asi ne). a určitě se otepluje....stačí porovnat na jistých místech světa staré fotky s realitou.....

SSBN

SSBN | 8. 03. 2009, 13:36:55 | více příspěvků | napsat uživateli

> marmeley to mohlo být vytržené z kontextu, nevím, kdy to řekl. A novináři si libují v deformaci řečeného za účelem vyvolání senzace
!5!

předchozí | 0 | 30 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

oteplováníslunceco2názorčlověk

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑