Diskuze a otázky - ELEKTŘINA STÁLE ZDRAŽUJE, PROČ ?

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 19. 08. 2008, 16:42:56 |

Elektřiny má Česko nadbytek ...

Elekřinu Česko vyváží do Zahraničí ...

Společnost ČEZ trhá rekordy v počtu ročních výdělků.


Tak mi kur*va řekněte, proč je ta elektřina pořád dražší a dražší ?

reagovat

V diskuzi je 69 příspěvků a shlédlo ji 2085 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

eso_v_rukavu

eso_v_rukavu | 28. 08. 2008, 16:30:30 | více příspěvků | napsat uživateli

a bude hůř, věřte mi, živím se tím !1!

simap

simap | 28. 08. 2008, 16:22:51 | více příspěvků | napsat uživateli

A že máme jako republika elekřtiny nadbytek - buď rád, že jsme nedopadli jako rakousko se svým nejdražším technickým muzeem (nestpuštěnou atomovou elektrárnou) u vídně.

simap

simap | 28. 08. 2008, 16:20:45 | více příspěvků | napsat uživateli

Protože to furt někdo kupuje, nebo tobě snad počítač běží na plyn
až opadne zájem o elektřinu, cena by měla klesnout.
Kdy to bude to se ale neví, do roku 2020 se čeká zdvojnásobení poptávky (teda někdy v roce 2000 se čekalo)

uživatel eliminován | 19. 08. 2008, 20:43:06

proč se bavíte zrovna o elektřině??!27!

uživatel eliminován | 19. 08. 2008, 20:37:16

jo abych nezapomněl.Ještě pan ředitel bere milionové premie za dobrý obrat. No jo když si je uděluje sám tak proč néééééééé. kdo by to neudělal kdyby byla možnost co???????,

uživatel eliminován | 19. 08. 2008, 20:35:35

Protože jí nedokáže nikdo konkurovat na Českém trhu. Tak si může dovolit zdražovat. A taky přece si musejí zvedat platy. když tech 680 000 Kč měsíčně je malo. nebo néééééééé

uživatel eliminován | 19. 08. 2008, 20:01:11

Armáni má pravdu,i když to jinak řikám málokdy...
Jsou komodity na který prostě existuje,například z důvodu distribučních sítí monopol ,a žvanit o tom,jak musí vykazovat maximální zisk a kolik, je prostě volovina...A jaký(oficiální ) zisky vykazuje monopolní ČEZ, je prostě takový,že to zaregistruje i Králík...a řada šašků je s tím nesmírně spokojených,i když pochybuju že z toho něco mají,což by jediný vysvětlovalo trochu logicky jejich postoje.. !923!

uživatel eliminován | 19. 08. 2008, 18:44:11

> giac prej ochotni platit,,spise museji platit..Ono monopol je monopol

uživatel eliminován | 19. 08. 2008, 18:12:19

česko má dost elektřiny protože máme jaderny a vodní elektrárny(bohu dík) buhužel tět začínají stavět větrný a slunečný který prodělávájí. Takže to bude zdražovat ještě víc, důvod zdražování je proto že se zdražuje všechno, a tět bude elektrika ještě dražší. Evropská unie táhni do hajzlu s dotacema.

DonFucker

DonFucker | 19. 08. 2008, 17:56:08 | více příspěvků | napsat uživateli

Časy vejvarů končí...dokud to jde, proč ne..

uživatel eliminován | 19. 08. 2008, 17:53:42

> Micuko
Tak konvice žere,že jo...A pokud má přetíženou síť, tak to vyhodit může snadno...My jsme měli na střední skvělou rychlovarnou konvici ve třídě, kde byl přímo skvělej rozvod... :D

uživatel eliminován | 19. 08. 2008, 17:52:23

....mě by spíš zajímalo proč zelení blbečci blokujou výstavbu další jaderné elektrárny....za pár let se má el.energie dovážet....místo jádra - uhlí a plyn (jak ekologické) !613!!613!

Micuko

Micuko | 19. 08. 2008, 17:49:53 | více příspěvků | napsat uživateli

Harry:proto 5x denne leze na zidli nahazovat pojistky, kdyz ji po zapojeni konvice vylitnou!1015!

uživatel eliminován | 19. 08. 2008, 17:45:45

> U.F.O.
Naprostej souhlas. I když je to utopie. :-) Proč z toho neudělat akciovku a nenamastit kapsu, že ?

uživatel eliminován | 19. 08. 2008, 17:39:53

vivalaresistanc..žijeme v tržním hospodářství, ne?..každý subjekt se snaží maximalizovat zisk..a pokud je o jeho produkt zájem.......Jo, králíku...tomu se říká kapitalismus...!5!....Prodával bys snad Ty za půlku, když by lidi byli ochotni plait dvojnásobek?!900!

U.F.O.

U.F.O. | 19. 08. 2008, 17:39:45 | více příspěvků | napsat uživateli

Celej tenhle systém je na hovno. Výroba a distribuce energií mohla klidně zůstat v majetku státu a ten by určoval cenu pro domácí trh s přiměřeným ziskem na pokrytí nákladů a rozvoj. Není jedinej důvod. proč cpát miliardový zisky z oboru, kterej musí bejt vždycky výdělečnej do kapes pár zmrdů. !20!

uživatel eliminován | 19. 08. 2008, 17:37:54

> cocik
Máš naprostou pravdu. Pravidelné zdražování je v pořádku.

uživatel eliminován | 19. 08. 2008, 17:36:38

> Micuko
Iwis nepotřebuje elektřinu...Ona je energická dívka. !2!

uživatel eliminován | 19. 08. 2008, 17:36:35

harry> sorry, ale nehodlam tyhle debate venovat vic casu, protoze evidentne nemas paru, o cem je rec ... nastuduj si aspon zakladni minimum o fungovani akciovyho trhu, akciovejch spolecnosti a pravni minimum z tyhle oblasti ... pak mozna dost veci pochopis

Micuko

Micuko | 19. 08. 2008, 17:35:13 | více příspěvků | napsat uživateli

tak to si jeste nebyl u iwiska..., ta ma elektriny evidentne malo..!1015!

uživatel eliminován | 19. 08. 2008, 17:33:34

> hatebreed85
Abych pravdu řekl, tak vzhledem k situaci bych asi taky hrabal...!2!

uživatel eliminován | 19. 08. 2008, 17:32:57

> cocik

K tomu bych měl takovej rejp : A kdo ten management odvolá kvůli kvůli tomu, že už dlouho nezdražili ?Madam Livie Klausová ?
Oni totiž zdražují často. Já bych tipoval, že brzy budou u nás ceny i vyšší, než je to u sousedů. (stát se to může). Ale to asi nemá cenu řešit.


Každopádně máš pravdu. Průser to sousedství s těmito státy je. A zelená demagogie je na provaz.

uživatel eliminován | 19. 08. 2008, 17:30:35

pokud by z pozice statutarniho organu delal neco jinyho, tak bych si koupil par kousku akcii a osolil mu to podle paragrafu 255 TZ !2! treba by to pak pochopil !2!

uživatel eliminován | 19. 08. 2008, 17:28:00

> Harry_fotr
ty bys na jejich místě dělal něco jinýho?

uživatel eliminován | 19. 08. 2008, 17:26:30

diskuze je o tom, ze je jednou cez verejne ochodovana spolecnost a jako takova musi maximalizovat hodnotu pro akcionare ... a pokud ma moznost prodat za vic, tak to proste management musi udelat (jinak mu hrozi odvolani, respektive zaloba ze strany mensinovych akcionaru, pokud by stat tlacil na to, aby to bylo jinak)

problem je v tom, ze jsou kolem nas nemci a rakusaci, ktery meli u vlady zeleny pitomce a vykaslali se na jaderny zdroje .... proto maj malo elektriky a logicky zvedaj ceny i u nas

uživatel eliminován | 19. 08. 2008, 17:23:53

Ten plat jsem nahodil jen jako zajímavost, že na tom Čez asi není tak špatně, aby musel zdražovat. Ono jde jen o to, že ti nahoře se chtějí zabezpečit ...

uživatel eliminován | 19. 08. 2008, 17:21:50

> ddan2
Ale my se bavíme o vzrůstajících cenách a porovnávání se západem ? To je totiž hlavní argument některých vysoce postavených manažerů.
Říct, že ceny dorovnáváme podle Německa, to je smutný.
To je sice hezký, že akcie vzrostly o 10 % za jeho působení, ale zase ty akcie asi vzrostly hlavně díky zdražování, že ? :D

Takže je to začarovanej kruh, ve kterém Čez ''exportuje'' elektřinu do zahraničí za účelem vyššího zisku, ale zároveň nahazuje a srovnává cenu podle Německa.To není moc geniální. A o tom asi diskuze je.

ddan2

ddan2 | 19. 08. 2008, 17:20:37 | více příspěvků | napsat uživateli

cocik 19.08.08 17:20 >mas pravdu, du radsi lejt :)

ddan2

ddan2 | 19. 08. 2008, 17:20:12 | více příspěvků | napsat uživateli

-lukys- 19.08.08 17:19 >vidis a me je uplne u prdele kolik kdo bere, a v pripade cezu si myslim ze si velky prachy zaslouzi, viz 10x znasobeni hodnoty podniku

uživatel eliminován | 19. 08. 2008, 17:20:09

ddan2> tohle nema cenu, tady lidi nepoznaj rozdil mezi opici a opci ani mezi preferovanym stockem a fernet stockem !2!

předchozí | 0 | 30 | 60 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

elektřinačeskočezzahraničíelekřinukurnadbytekspolečnostrekordvýdělek

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑