Diskuze a otázky - Dopravní nehoda

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 8. 10. 2008, 12:38:13 |

Ahoj, doufám, že mi někdo trochu práva znalý poradí. Před týdnem jsem měla nehodu, kluk v dodávce to ze do mě napálil zezadu. Přijeli policajti, všechno se sepsalo a já to hned ten den hodila do servisu, kde to začali zařizovat, byla jsem u toho když volali na pojišťovnu, kde jim nadiktovali číslo pojistné události. Takže všechno ok a dali mi náhradní vozidlo, protože ho Česká pojišťovna hradí. Dobrý, měla jsem klid. Jenže dneska mi dotyčný zavolal, že zjistil, že povinné ručení mu vypršelo pár dní než to do mě napálil. Takže teďka to musí zaplatit ze svýho. Pohádala jsem se s otcem, který trvá na tom, že to náhradní auto ihned vrátím, protože si myslí, že nás chtějí ošulit, abysme potom museli zaplatit půjčovné a vůbec, že mi to určitě nezaplatí ani ten týpek tu opravu a auto ještě dlouho neuvidím. Nevíte, jak je to s tím nárokem na náhradní auto a vůbec celkově tady tahle problematika? Chlap se zavázal, že mi to zaplatí, páč by z toho měl velké problémy, kdyby se zjistilo, že jel s nepojištěným vozidlem. Jenže.. prostě.. věřte někomu, že?

reagovat

V diskuzi je 71 příspěvků a shlédlo ji 1839 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

DAVCA1

DAVCA1 | 8. 10. 2008, 13:11:04 | více příspěvků | napsat uživateli

to je dobrej průser,co si pak z takového blbce vezmeš.;No já mám dneska auto v servisu kde je praské čelní sklo a když je to připojištěné tak pujčují náhradní auto s tím že to platí pojištovna,já ho připojištěné nemám tak si ho platím sám.
Na druhou stranu to že nemá on pojistku je jeho problém a když ti to nezaplatí tak na něj podáš trestní oznámení za poškozování cizí věci a časem vysoudíš peníze za opravu.Jiná cesta než domluva nebo soud tady asi není

42.nitram

42.nitram | 8. 10. 2008, 13:10:48 | více příspěvků | napsat uživateli

nufinuf:
jj presne tak nicmene pri vysetrovani to bude prvni vec na kterou kouknou jestli ma povinny r. !5!

uživatel eliminován | 8. 10. 2008, 13:10:29

jenny: děkuji..

Jenny.Dee

Jenny.Dee | 8. 10. 2008, 13:08:17 | více příspěvků | napsat uživateli

> Weroniquesh
ne nevim:) hele, jen sem ti rekla svuj nazor na tvuj dotaz. tot cely.
jo, a preju ti aby ti to dobre dopadlo!649!

uživatel eliminován | 8. 10. 2008, 13:07:20

> seamus_haji
nemá povinnost vozit s sebou zelenou kartu, a pokud vozí jiné potvrzení od pojišťovny, příp. jen složenku (i to je doklad), tam nikde vyznačen konec POV není.

uživatel eliminován | 8. 10. 2008, 13:07:04

seamus: já nevím, prostě někde se stala chyba :(

uživatel eliminován | 8. 10. 2008, 13:06:46

To se musíš podívat do své pojistné smlouvy, jak je to s placením za náhradní vozidlo. Já bych si ale tipnul, že to placené bude. Asi to bude levnější než z půjčovny, ale aby to bylo zadarmo........to se mi v ČR nezdá !2!

Pokud nebudeš chtít po pojišťovně peníze (tj. že Ti je dá ten viník nehody), tak to půjčení placené bude 100% (už z logiky věci).

Já bych to nechal být, ať viník zaplatí škodu Tvé pojišťovně a vůbec bych to s ním už teď neřešil........

uživatel eliminován | 8. 10. 2008, 13:06:22

nufinuf: viníkem je on!
Ano, škodu po něm můžu vymáhat, jenže abych to auto dostala, tak ho někdo zaplatit musí. Já prostě teď 60 tisíc nemám, tudíž bych neměla ani svoje auto.

Takže radíte, ať neustupuji od toho řešení s pojišťovnou a nebrát ohledy na něj?

Jenny: není to nějaký dobrý, kamarád, spíš známý. Navíc v momentě, kdy se to stalo, tak jsme měli oba za to, že to půjde z povinného ručení, takže mu to bylo jedno, že se zavolají policajti. Navíc v tom bylo ještě 3 vozidlo, víš?

uživatel eliminován | 8. 10. 2008, 13:01:58

on jako způsobí nehodu a fíkovníci si ani nezkontrolujou ten zelenej cár papíru, jestli má v richtiku POVko?

uživatel eliminován | 8. 10. 2008, 13:01:37

1) kdo je dle policie viník nehody? ty nebo ten kluk?
2) pokud on, je jeho problém, že nemá POV
3) ty můžeš dál jezdit náhradním vozidlem, škodu po něm vymáhat. Buď má pojistku -> zacvaká to za něj pojišťovna (JEHO pojišťovna), nebo nemá a zacvaká to sám.
4) Asistenční služba TVÉ pojišťovny je kryta z JEHO pojistky, tudíž TVÁ pojišťovna pak bude po NĚM vymáhat škodu, vůči které není pojištěný
5) lze za určitých podmínek využít garančního fondu ČKP

jestli potřebuješ probrat detaily, tak přes vzkazy... jsem právník (ale ne advokát!!, zastupovat Tě nebudu)

Jenny.Dee

Jenny.Dee | 8. 10. 2008, 13:00:28 | více příspěvků | napsat uživateli

> Weroniquesh
reagovala sem na to, jak tady pises ze mu nechces delat problemy.

proste ted uz se stalo, je to evidovany jako nehoda, takze pojistovna o tom vi. jedinej kdo by na tom mohl tratit ses ty, pokud se s nim minis domlouvat na nejakym jinym reseni.

42.nitram

42.nitram | 8. 10. 2008, 12:59:59 | více příspěvků | napsat uživateli

Weroniquesh:
jezisi jak to chces resit bez pojistovny kdyz tam byly benga, a je to sepsany ? jestli ma povinny r. je prvni vec co budou zistovat !2!

uživatel eliminován | 8. 10. 2008, 12:59:05

jenny: a on to v ten moment nevěděl, že to pojištění nemá!

uživatel eliminován | 8. 10. 2008, 12:58:44

Jenny.Dee: hele, to že ho znám neznamená, že škodu, která mi v podstatě odrovnala auto nenahlásím policii, tak naivní nejsem!

Jenny.Dee

Jenny.Dee | 8. 10. 2008, 12:57:42 | více příspěvků | napsat uživateli

> Weroniquesh
jo aha ty ho znas? tak ste to meli resit kdyz se to stalo, nevolat pojicajty, ted uz je to passe, jen si pridelas problemy, ty!

uživatel eliminován | 8. 10. 2008, 12:57:07

uran: na dobu určitou..

uran235

uran235 | 8. 10. 2008, 12:56:29 | více příspěvků | napsat uživateli

Co znamená, že mu vypršelo povinné ručení? To nezaplatil poslední splátku v termínu, nebo ho měl na dobu určitou?

Jenny.Dee

Jenny.Dee | 8. 10. 2008, 12:56:11 | více příspěvků | napsat uživateli

> Weroniquesh
pujceni nahradniho auta z jeho povinnyho? to ti rekli v tvy pojistovne?
kazdopadne s nim s tim vinikem se na nicem nedomlouvej, uz je to evidovany jako nehoda, takze proste to se bude resit bez tvy ucasti a co se tyka toho nahradniho vozidla, tak byt tebou, zavolam si na pojistovnu, aby ses pak nedivila, to by po tobe mohli chtit, zpoplatnit.

uživatel eliminován | 8. 10. 2008, 12:56:05

42.nitram: no, jenže on mě prostě poprosil, jestli to můžem vyřešit bez té pojišťovny, znám ho totiž docela dost (toho viníka) a tak mu nechci dělat problémy. Jenže.. když to teda tak udělám, tak se budu muset vzdát toho náhradního auta, který ale dosti potřebuju.. já nevím, jsem z toho úplně mimo,..

uživatel eliminován | 8. 10. 2008, 12:54:22

jenny: to mělo jít z toho jeho neexistujícího povinnýho ručení

KubikCv

KubikCv | 8. 10. 2008, 12:53:43 | více příspěvků | napsat uživateli

neměla by to zaplatit Tvoje pojišťovna a pak to sama vymáhat na něm?

42.nitram

42.nitram | 8. 10. 2008, 12:52:36 | více příspěvků | napsat uživateli

Weroniquesh:
no problem bude mit 100% von a dost velkej nicmene o nahradnim vozidle bych se informoval u pojistovny urcite to neni prvni a ni posledni takovy pripad co resej tze budou vedet !5! - podle me to zaplatej a na nem to budou vymahat a s pokutou + dostane docela slusnej kotel od dopravky ne za nehodu ale za provoz vozidla bez povinneho ruceni (a ze by se na to neprislo se pocitam asi nestane i kdyz v tom nasem kocourkove kdo vi !2! )

Jenny.Dee

Jenny.Dee | 8. 10. 2008, 12:52:36 | více příspěvků | napsat uživateli

> Weroniquesh
no ale, ted ho mas ne? tak jak to? jen tak??

uživatel eliminován | 8. 10. 2008, 12:51:31

jenny.dee: já na svém povinném ručení nemám tu možnost náhradního vozidla :(

Jenny.Dee

Jenny.Dee | 8. 10. 2008, 12:49:09 | více příspěvků | napsat uživateli

> Weroniquesh
zavolej si na pojistovnu a zeptej se jak je to s tim zapujcenim nahradniho auta. jinak co se tyka skody, tak to neres, to si vyridi uz ta pojistovna, ptz u toho byla policie, a je to evidovany, takze je to s nejakym cislem. ale co se tyka nadstandardu, coz u nekterych pojistoven muze byt mirne zpoplatneno, to se dozvis od te sve pojistovny.

uživatel eliminován | 8. 10. 2008, 12:48:37

42.nitram: no, prostě nezjistili, nevím, jak je to možné, ale je to tak a je z toho teď problém jak něco.

989217

989217 | 8. 10. 2008, 12:48:25 | více příspěvků | napsat uživateli

no a navíc netuším co je na tom pravdy, ale prej se dá údajně udělat povinný ručení zpětně, ale asi to bude chtít známý...!299!

uživatel eliminován | 8. 10. 2008, 12:47:19

98: cože? Neviděl? Vždyť to sepsali policajti!!!!!!

simon: taky to nechápu..

42.nitram

42.nitram | 8. 10. 2008, 12:47:14 | více příspěvků | napsat uživateli

tvl pokud mu vyprselo povinny ruceni tak nemel na silnici co delat a ty benga by to snad museli zjistit na miste ne ? !2!

uživatel eliminován | 8. 10. 2008, 12:46:18

> Weroniquesh
Já už jsem na sliby taky dojel..takže bych si to ihned všechno zjistil...a když tak to auto dal do hajzlu !693!

předchozí | 0 | 30 | 60 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

nehodapojišťovnadodávkatrochavozidloklidudálosttýdenpolicajtdenčísloklukservispojistnéprávopárručení

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑