Diskuze a otázky - ?Donosit či nedonosit..?

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 28. 02. 2009, 15:14:53 |

Nedávno jsem narazila na článek, zda donosit či nedonosit postižené dítě..? více na http://spunt.centrum.cz/tehotenstvi-a-porod/zdravi/2009/2/25/clanky/donosit-nebo-nedonosit-postizene-dite/
Ale zajímá mě zda byste si dítě nechaly s tím vědomím, že je postížené a vy mu většinou musíte obětovat celej život nebo byste šly na potrat..? :-(

reagovat

Nejlepší odpověď podle uživatelů

uživatel eliminován | 1. 01. 1970, 01:20:35

postizeny dite si nechat muze jen psychicky velmi silny clovek,obdivuji takove lidi asi nejvic..

V diskuzi je 84 příspěvků a shlédlo ji 1760 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

IfankaTajgi

IfankaTajgi | 7. 05. 2009, 20:02:35 | více příspěvků | napsat uživateli

tezky rict......

uživatel eliminován | 4. 05. 2009, 16:40:53

Jo, musí to být těžké..dívat se na vlastní dítě, které sice vnívá svět, ale krapet jinka..ale neřekne, co jej bolí, esi má hlad atd...musí být šílené....a ty matky-rodiče musí být hrozně silní aby to zvládli...ale zase " zabít" nenarozené" dítě..nevíím..je to bud anebo...!499!

uživatel eliminován | 4. 05. 2009, 16:38:57

Jo, musí to být těžké..dívat se na vlastní dítě, které sice vnívá svět, ale krapet jinka..ale neřekne, co jej bolí, esi má hlad atd...musí být šílené....a ty matky-rodiče musí být hrozně silní aby to zvládli...ale zase " zabít" nenarozené" dítě..nevíím..je to bud anebo...!499!

nikouswerliki

nikouswerliki | 3. 05. 2009, 15:31:14 | více příspěvků | napsat uživateli

no to bych určitě nezvládla,rodiče takových dětí musí být fkt psychickí silné osoby.No a dívat se na dítě které se trápí by nebylo pro mě.

Janicka2412

Janicka2412 | 23. 03. 2009, 17:41:51 | více příspěvků | napsat uživateli

takova borka,a,bych si ho nechala asi nejsem,nedokazala bych se divat cely zivot jak se trapi........!1273!

HeY.cOzE

HeY.cOzE | 23. 03. 2009, 17:39:18 | více příspěvků | napsat uživateli

těžko říct !915!

m.a.r.a...

m.a.r.a... | 23. 03. 2009, 17:38:35 | více příspěvků | napsat uživateli

> mokoza - vyšinutý ne, ale inteligentní asi moc nebude ani tak.
pokud ví, že to děcko bude mít těžkej život, budou se mu lidi smát a ono si u toho bude slintat na límeček, a oni ho toho můžou ušetřit a neudělají to, musí to být blbci.
i když, mě se to lehko říká když to řešit nemusím.

uživatel eliminován | 23. 03. 2009, 17:33:40

> mokoza
Psychicky vyšunitý jsi tadyk možná ty....Nevím, proč by matka, které se narodí postižené dítě měla být vyšinutá...?! prvně přemýšlej, než něco napíšeš či řekneš....!898!

uživatel eliminován | 1. 01. 1970, 01:20:37

postizeny dite si nechat muze jen psychicky vyšinutý člověk....

uživatel eliminován | 23. 03. 2009, 16:38:37

> digi005
Ahoj Didiinkoo !1008!
To nejsi sama...takych lidí je vííc...ale nejspíš bych na tom byla stejně...ač to musí být pro tu matku hrozný...

uživatel eliminován | 23. 03. 2009, 16:38:01

řekla bych že záleží na člověku...já osobně bych si ho nenechala!499!

uživatel eliminován | 23. 03. 2009, 16:32:22

> digi005
Ahoj Didiinkoo !1008!
To nejsi sama...takych lidí je vííc...ale nejspíš bych na tom byla stejně...ač to musí být pro tu matku hrozný...

uživatel eliminován | 23. 03. 2009, 16:09:12

> -Weron1que-
Ahoj Werushko!840!
Já osobne bych sla asi na potrat ... !1287!

uživatel eliminován | 1. 01. 1970, 01:20:37

> indianskababicka
TO určitě je a jen doufám, že také rozhodnutí nepotká mě..asi bych to nedala..a nevím co bych dělala....ale buď na to mám vychovat také dítě nebo nemám...jenže vše má své pro a proti...:-(

uživatel eliminován | 22. 03. 2009, 21:47:22

Verca:mas pravdu,je to urcite jedno z nejhorsich rozhodnuti v zivote,peklo...

uživatel eliminován | 12. 03. 2009, 16:02:35

> indianskababicka
To bylo na mě..? Nejsme křesťanka..Nejde o zárodek, páč v době, kdy se dá zjistit, že to malé bude nějak postižené..tak už mu bije srdíčko, má očička apodobně....takže je to "vražda"..až "ušetří" mnoho, ale víš jak..Je to těžké, když jsi v také situaci a máš se rozhodnout, zda si jej necháš a nebo ho dáš "pryč"...

uživatel eliminován | 12. 03. 2009, 16:01:48

> indianskababicka
To bylo na mě..? Nejsme křesťanka..Nejde o zárodek, páč v době, kdy se dá zjistit, že to malé bude nějak postižené..tak už mu bije srdíčko, má očička apodobně....takže je to "vražda"..až "ušetří" mnoho, ale víš jak..Je to těžké, když jsi v také situaci a máš se rozhodnout, zda si jej necháš a nebo ho dáš "pryč"...

uživatel eliminován | 4. 03. 2009, 12:24:13

Zivotni rozhodnutii na ktere jen tak nekdo nema !613!

uživatel eliminován | 4. 03. 2009, 12:10:22

Verca: jsi krestanka?ono je to sporny,z jejich hlediska je to vrazda,z lekarskeho jde 'jen' o zarodek...jsem pro to,aby si to kazda zena rozhodla sama,kdyz jde o postizene ditko,nebo treba pocala pri znasilneni...je to hnus

uživatel eliminován | 3. 03. 2009, 18:51:53

Zajimavé je, že většina z Vás by to nenarozené dítě dala pryč...a to většina není zástánkyně interrupcí, i když v tomhle případě už je to "vražda", páč mu už bije srdce apod...No, nevíím ale jak bych se rozhodla já..
Je to dost těžké na to odpovědět, když člověk v také situaci není...

uživatel eliminován | 28. 02. 2009, 19:11:22

obdivuju lidi, co si to dite nechaj..ja osobne bych to asi nezvladla

uživatel eliminován | 28. 02. 2009, 19:03:33

Nevim mno asi je to hodně psychicky náročný já bych to asi nezvládla...!1387!

uživatel eliminován | 28. 02. 2009, 18:28:58

těžko říct..každopádně,nechat si ho asi jen za předpokladu,že se o něj bude rodina starat a ne ho donosit a šoupnout do ústavu,zvlášt když jsou v takovým stavu,v jakým jsou.ale ne že bych byla nějakej velkej zastánce potratů
!780!

uživatel eliminován | 28. 02. 2009, 18:22:05

Silne tema:) nejsem zastancem potratu,ale tohle je jedna z vyjimek.zalezi samozrejme na postizeni,ale treba mentalne zaostaly clovek spolecnosti nic neda,naopak se na nej cely zivot plati,nejdriv rodicum,az umrou tak prichazi ustav...je to hnusny,ale je to tak.v prirode by takovi jedinci neprezili a ma to duvod. Tem,co se o postizene staraji ale fandim a drzim pesti,je to tezkej kriz

uživatel eliminován | 28. 02. 2009, 17:42:52

Asi ták já bych neměla na to obětovat celý život postiženému dítěti né jen že bych to měla těžké já ale mělo by to hlavně těžké to dítě nikdy by nemělo normální život takže kdyby byla možnost jít na potrat tak je to asi nejlepší řešení !1356!

uživatel eliminován | 28. 02. 2009, 17:38:12

a at uz mas cokoli drzim palce at mas silne vrestici miminka ... miminko :D

uživatel eliminován | 28. 02. 2009, 17:36:32

hele veda je dneska neskutecna
a jestli mas nejakej problem najdi si odbornika nenech to na zadnem blbci co se jen tvari ze vi
a neboj to bude dobre i kdyz vim ze ti tohle slovo moc nepomuze
moji zname rikali ze nebude moc mit nikdy deti hele je ji 35 a pred rokem porodila 2vojicky a bez umeleho oplodneni :D to bylo radosti

uživatel eliminován | 28. 02. 2009, 17:30:38

To je dobré..na chyby a překlepy jsem zvyklá,takže dobré ;-)
Jo, doktoři toho občas nakecají a v podstatě Ti nic neřeknoua jediné, co po tobě chtějí jsou peníze...:-( Je to bordel tadyk..ale to už je zase jiná..
Tak to přeju hodně štěstí při operaci, ať to dopadne, co nejlííp...
Síla..ano ta přijde, ale copak to stačí..? stejně tak nestačí mít to malinké v náručí, vidět jeho první úsměv nebo když otevře kukadla..je to krásnej pocit a málokterej se mu vyrovná...a nestačí mu dát jen Lásku... když vím, že na to nebudu mít po psychické stránce...Je to sice tvrdý a hnusný přístup,ale nevíím, no..

S tím, že to čeká i mě jsem myslela jinak, ale to se netýká postižení..ale toho, že bych to dítko ani donosit nemusela...ALe snad se pletou a my ednou budeme mít pěknou holčičku či klučinu, které hlavně bude zdravé..!!

uživatel eliminován | 28. 02. 2009, 17:24:02

-Weron1que- sorry za ty chyby .. nemela sem bryle ted na to koukam jak jelen :/

uživatel eliminován | 28. 02. 2009, 17:22:56

-Weron1que- hele ja byla uplne v soku u nas v nemocnici mi napovidali takove ceci aposlutne me zdeptali ... byla sem v predeli rekli me ze se s tim neda nic delat a ze musim jen cakat na vozej vesmes ..
pak sem byla v praze u nej. odbornika korupce je vsude rekl si o 1500 za konzultaci nic mi nerekl pak mi vzkazal 60tis ...
ted sem az v olomouci a za pul roku me ceka operace a doufam ze dopadne OK ... ja svoji mati taky obdivuju nechala mi celej zivot do 6 le sem nechodila vubec .. a rychle me neucila pak chodit abych mohla do skoly a tak a bylo to fak v poho az na tyhle komplikace co se vypluli..
do 6 let sem mela furt sadry
ja sama za sebe nechci aby moje decko zazilo to co ja .. vim ze to muze mit taky tak ze si necham pomoc geneticky..

a jak si napsala jestli ti to hrozi ty musis vedet jestli na to mas i kdyz moje mamka rika ze ta sila prijde az po tom .. kdyz toho drobka drzis v naruci a vis ze je tvoje a ze te potrebuje

předchozí | 0 | 30 | 60 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

dítěživotpostiženývětšinavědomícelejpostíženéčlánekpotrat

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑