Diskuze a otázky - Americky radar v Cesku?

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 7. 04. 2009, 19:33:49 |

Co si myslite o radaru USA v Cesku? Jste pro nebo proti? Z jakych duvodu? Ja rikam smrt radaru !977!. Napiste vas nazor na radar. !977! !849! !977! !849!

reagovat

Nejlepší odpověď podle uživatelů

uživatel eliminován | 1. 01. 1970, 01:20:39

martin1a1: Za studené války nás před tím, aby SSSR zválcoval colou Evropu zachránil jenom atomový arsenál USA. Strategie MAD zachránila svět před 3. světovou. A Reagan, který byl poměrně omezený člověk prostě sověty uzbrojil.
Pacifistický řeči o zahazování zbraní prospívají jenom diktatůrám, který zbrojí pořád a ostatní se proti nim nemají čím bránit, díky podobným slaboduchým radám o odzbrojení.

V diskuzi je 62 příspěvků a shlédlo ji 1269 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

Grew_C_Z

Grew_C_Z | 13. 04. 2009, 18:42:05 | více příspěvků | napsat uživateli

.vitek111.: jakou velkou pomoc mas na mysli?

uživatel eliminován | 8. 04. 2009, 22:28:50

Blbost, akorat zas budem stat ve stredu valky a bude se vsechno prenaset pres nas. Zbytecne na sebe upozornime, nikdo nas branit nebude a stanem se tercem utoku. Nejsme nicim zvlast prosperujici zeme a diky socialismu za dob komunistu sme uz tratili hodne. Proto muj nazor je ne. !27!

misak-007

misak-007 | 8. 04. 2009, 16:19:44 | více příspěvků | napsat uživateli

samozřejmě že ano!1065!

Kolacek99

Kolacek99 | 8. 04. 2009, 15:10:44 | více příspěvků | napsat uživateli

me je to jedno kdyz me stim nebude otravovat tak at si ho tu klidne maj!785!

uživatel eliminován | 1. 01. 1970, 01:20:39

radar už je mi absolutně volný...vzhledem k tomu, že jsem v minulosti na toto téma popsal hromadu webového prostoru.
jsem pro, pokud to bude radar v rámci evropské bezpečnosti čistě pod taktovkou NATA. odmítám je, pokud půjde o soukromou iniciativu Ameriky.....protože odmítám fakt, aby byli občané ČR bráni jako "živé štíty" a ČR jako "nárazníkové pásmo"...stejně tak mne minulá us adminitrativa nepřesvědčila o tom, že je USA demokratickým státem (byť se tak navenek tváří)...a na tu Barackovu teprve čekám, co se z toho vyklube...
spíš bych zavedl povinnou vojnu.....myslím, že ta by občanům ČR (jak těm mladším....tak těm starším v případě živ. pohrom) pomohla víc...
howgh..domluvil jsem

uživatel eliminován | 7. 04. 2009, 22:11:44

andel.cz: Na druhou stranu, když se Stalin ušklíbal nad tím, že by měl do jednání o poválečné Evropě pojmout i Vatikán se slovy : "A kolik má papež divizí?"
Eugen Pacelli, Pius XII, údajně odpověděl, s mými divizemi se Stalin setká po smrti.

m.a.r.a...

m.a.r.a... | 7. 04. 2009, 22:06:12 | více příspěvků | napsat uživateli

Já proti radaru nic nemám, už jenom kvůli názorům pitomců jako ty, kteří o tom nic neví ale jsou na sebe hrdí když někam napíšou "smrt radaru".
já třeba o tom radaru nevím jestli je k něčemu dobrej, jestli jde škodlivej, jestli je proti rusku nebo proti Íránu, tak to neřeším.

uživatel eliminován | 7. 04. 2009, 22:06:10

Zelenoocko: Líp si to vystihnout nemohl, snad jen: bible, kříž a dobré slovo ještě nikdy nikoho nezachránilo...

uživatel eliminován | 7. 04. 2009, 22:02:47

urcite radar je potreba. porad je plno blbu na svete. ale myslim ze nejvic jich je u nas. kecaj o tom baby a dedkove a vedej o tom ho...vno

uživatel eliminován | 1. 01. 1970, 01:20:39

po tom, co prohlásil Obama ve svém projevu v Praze bych se ten radar nebál postavit...!1150!

niky.vera

niky.vera | 7. 04. 2009, 21:34:59 | více příspěvků | napsat uživateli

Já jsem na 100% Proti, je to ptákovina a úplně na nic. Jen další zástěrka jak dělat rozbroje a snažit se manipulovat s ostatními. !1370!

uživatel eliminován | 1. 01. 1970, 01:20:39

martin1a1: Za studené války nás před tím, aby SSSR zválcoval colou Evropu zachránil jenom atomový arsenál USA. Strategie MAD zachránila svět před 3. světovou. A Reagan, který byl poměrně omezený člověk prostě sověty uzbrojil.
Pacifistický řeči o zahazování zbraní prospívají jenom diktatůrám, který zbrojí pořád a ostatní se proti nim nemají čím bránit, díky podobným slaboduchým radám o odzbrojení.

uživatel eliminován | 1. 01. 1970, 01:20:39

ANO sem pro!546!

uživatel eliminován | 1. 01. 1970, 01:20:39

Tady je ještě tolik lidí pořád zmanipulovaných Bušovým chorým mozkem, jenže ten válečnej maniak už tam díkybohu není a doufám, že teď se to zbrojení konečně omezí, stejně jsou zbraně k hovnu, všechno zrušit a zakázat

uživatel eliminován | 1. 01. 1970, 01:20:39

curakovina, hlavně že nechtej žanou valku furt plne huby kecu a stavej proti sobe raketove zakladny a radary jk čuraci a až nekomu z těch hlavnich v jedne z tech zemi rupne v bedne tk jsme v prdeli všichni at si to kurva delaj na kamčatce a ne přes evropu kokoti!745!

uživatel eliminován | 7. 04. 2009, 21:21:24

Jsem PRO ! Meli bychom aspon touto malickosti americanum oplatit jejich VELKOU POMOC pri 2. SVETOVE VALCE !1!

uživatel eliminován | 7. 04. 2009, 21:17:08

Ne, ale je mi to docela jedno.

uživatel eliminován | 7. 04. 2009, 21:15:50

v zadnem pripade!1246!

uživatel eliminován | 7. 04. 2009, 21:11:55

mam v piči

slecna_Lily

slecna_Lily | 1. 01. 1970, 01:20:39 | více příspěvků | napsat uživateli

ANO!!942!

prema_van_smuuf

prema_van_smuuf | 1. 01. 1970, 01:20:39 | více příspěvků | napsat uživateli

Ale jistě že pro..

uživatel eliminován | 7. 04. 2009, 20:50:11

> fighter99
dobře ty!1371!

uživatel eliminován | 7. 04. 2009, 20:46:09

celej svet stejnak ovladaj amici a lest jim furt do riti..ne nenchci bejt jejich otrokem

uživatel eliminován | 7. 04. 2009, 20:44:54

doktoři zabiji vic lidi jak cela alkajda..tak na co radar?

Tes_Sa

Tes_Sa | 1. 01. 1970, 01:20:39 | více příspěvků | napsat uživateli

urcite NE!1262!

uživatel eliminován | 1. 01. 1970, 01:20:39

Já jsem rozhodně pro radar. Jsme spojenci Amíků, prokázat to je potřeba i jinak než jenom hubou.
Proti raketám z Ruska ten radar z několika jasných důvodů namířen není a hrozba z Blízkého východu bude brzy reálná. Je potřeba být připraven a ne pořád strkat hlavu do písku a předposraně se snažit nikoho neprovokovat a neupozorňovat na sebe, jak je u nás zvykem.

uživatel eliminován | 7. 04. 2009, 20:34:02

Mě Je To AbSoLuTnĚ vOLnÝýÝý !474!!426!

uživatel eliminován | 7. 04. 2009, 20:29:45

crazy_duck: Proč myslíš, že Amíci jsou volové?...A jak poznáš, že je někdo jak ty říkáš vůl??
andel.cz: Přesně o tomhle to je...nikdy nebude mír...nikdy nebude klid..na to je nás na Zemi moc...co člověk ,to názor..prostě nikdy se všichni neshodnou na jedné jediné věci..a to je docela smutný..

uživatel eliminován | 7. 04. 2009, 20:25:02

ja jsem proti..........ten duvod kteri nam davaji amici abychom ho tu meli ze nas to ochrani to ne vzdy se najde nejaky jiny zpusob kdyby chtel an ans nekdo zautocit a kvuli toho radaru budem pro irak atd......... prave stredem pozornosti

crazy_duck

crazy_duck | 7. 04. 2009, 20:17:43 | více příspěvků | napsat uživateli

neresi se... ae amici sou volove !1321!

předchozí | 0 | 30 | 60 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

radarčeskuUSAdůvodnázorsmrt

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑