Diskuze a otázky - ADMIN Team prosim o odpoved

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 4. 03. 2009, 18:20:22 |

prosim mohl by nekdo z adminu rict presneji co se tu deje? dost lidi je ve znacne panice... Dekuji vsem adminum....


Ostatatni prispevky ktere budou obsahovat jen smajliky bo urazlivy text si strcte nekam.. dekuji !1424!

reagovat

Nejlepší odpověď podle uživatelů

uživatel eliminován | 1. 01. 1970, 01:20:36

> Fido.DJ
mýlíš se...libko je naopak jediný web tohoto typu, který názory uživatelů zcela ignoruje..a já bych řek, že ještě tak 2, 3 roky a dojede na to..konkurence totiž začíná vzrůstat a tento arogantní přístup libka se mu vymstí...pro projekty tototo typu jsou názory uživatelů na prvním místě..jen tady to zatím nák moc nepochopili...

V diskuzi je 42 příspěvků a shlédlo ji 1079 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 5. 03. 2009, 18:59:31

> panveverka
To bude zřejmě proto, že to nemá smysl...

uživatel eliminován | 5. 03. 2009, 18:22:47

> Fido.DJ
jen jsi mne přesvědčil o své hlouposti...at napíšu cokoliv, tak to stejně nepochopíš..to nemá cenu

uživatel eliminován | 5. 03. 2009, 17:50:21

> panveverka
Já jsem to taky psal všude, jen ty si myslíš a máš nějaké představy, že jsem někde psal, že libko se každého ptá, co on by si přál...Firma na vitamíny byla absurdní příklad, kterého jsi se zase chytl doslovně. Možná by jsi mohl některé věci brát s nadhledem...
A k tvému protiřečení...asi jsi to nepochopil (že by opět?), já jsem říkal, že si protiřečíš s otázkou na mě:
Nejdřív jsem napsal něco ve smyslu, že LST neposlouchá uživatele (jen to bylo napsáno opět absurdním příkladem, které ti evidentně nedělají dobře...), ty jsi mi na to napsal, že nemám pravdu, že LST neposlouchá uživatele (nepřijde ti to divný?). Já jsem se ti snažil vysvětlit, že to jsem měl na mysli, ale ty sis asi špatně ustlal a začal mi tvrdit, že si protiřečím...ty chytáš za slovo člověka, který vyjadřuje myšlenku odstavcem a který je hodně ironický, zatímco ty sedíš na jednom slově jako žába na prameni...hypni hlavou o zeď, třeba se probereš...!1326!

uživatel eliminován | 5. 03. 2009, 08:18:52

a kvuli toho sem si aktivoval to VIP....kazdopadne asi naposled :D protozemi to nic neprinasi :D reklamy me zbavi software, a komentare davat nemusim :D:D to vazne ne....

pionyR_

pionyR_ | 5. 03. 2009, 07:39:48 | více příspěvků | napsat uživateli

tyvole to jenom zas nekdo hackuje libko tak klidek

uživatel eliminován | 5. 03. 2009, 07:14:41

> Fido.DJ
firma, která vyrábí léky je něco absolutně jiného, než "sociální web"..u kterého je interakce s uživateli zvyklostí a samozřejmostí..nejdřív si zjisti, jak to funguje všude jinde...!5!
a k moji citaci..já jsem pouze přeložil, co jsi měl na mylsi ty (protože jsi to chtěl)..já si neprotiřečím..že nás libko ignoruje píšu všude...

uživatel eliminován | 4. 03. 2009, 20:17:49

* že na ně dá...

uživatel eliminován | 4. 03. 2009, 20:17:21

Ve zkratce píšeš, že píšu, že LST na lidi nedá (což je pravda) a potom mě napomínáš, že si protiřečím a říkám, že na ně dám...!735!
Asi jsem dneska přepracovaný nebo co!436!

uživatel eliminován | 4. 03. 2009, 20:14:34

> panveverka
ad 1) a 2) ano, to je pravda, taky by to být mělo, ale realita je trochu jiná...bude se tě ptát firma Nutriline, která vyrábí multivitamíny, jestli může provést další update (nový výzkum a nasazení vylepšeného mulťáku)? Nebude. Na uživatelích LST to sice stojí, ale tady se jedná o vývoj, byť třeba špatným směrem, ale vývoj. Někde si toto uvědomují a na dotazy dají, příp. udělají anketu, ale tady to tak orpavdu nefunguje. (btw. toto se zatím nevylučuje s tím, co jsem napsal...ani s tím, na co jsi se mě ptal...)
ad 3) To je jasné, že by se to mělo provádět na testovacím serveru, ale jak jsi sám viděl, tak se šotek vloudil a někdo asi otestoval na ostré verzi - úvodní obrazovka se na chvíli změnila. Proč se to stalo a jak netuším a ani mě to nezajímá, ale stalo se...Ještě k těm adminům...že admini nevytvářejí web vím také, omlouvám se tedy, že jsem nezacházel do zbytečných podrobností...

Když jsme u těch citací:
toto v překladu znamená něco jako: \"myslíš si snad, že adminy naše názory zjímaj (admini libko neupravují, to jen tak mimochodem)? ..proč by nám vůbec měli něco říkat?..dyt jsme jen hosté, kteří maj být rádi, že to vůbec funguje\"

Jak jsi správně přeložil, tím jsem myslel, že adminy naše názory nezajímají a že nám nic hlásit nemusí...v tomhle s tebou souhlasím, ale nechápu potom toto:

panveverka
panveverka [Je online] 01.01.70 01:20 | více příspěvků | napsat uživateli | reagovat | ignorovat

> Fido.DJ
mýlíš se...libko je naopak jediný web tohoto typu, který názory uživatelů zcela ignoruje.......

Přijde mi, že tady si ale protiřečíš ty - viz výše, to co jsi napsal ty sám...

uživatel eliminován | 4. 03. 2009, 19:54:36

> Fido.DJ
ok
"Jestli bude nějaký update, tak ti to admini hlásit nemusí. A k tomu, že libko je tu pro nás...kdo myslíš, že tu byl dřív...uživatel nebo server? Admin! Oni vytvořili Libko a sem se pak začali lidi hrnout, pokud se někomu nějaký update nebude líbit tak může jít jinam"

toto v překladu znamená něco jako: "myslíš si snad, že adminy naše názory zjímaj (admini libko neupravují, to jen tak mimochodem)? ..proč by nám vůbec měli něco říkat?..dyt jsme jen hosté, kteří maj být rádi, že to vůbec funguje"

a na druhé straně píšeš, že jsi nic takovýho nemyslel...

1) hosté nejsme - jsme jejich jediná obživa, díky kterým to tu jede
2) uvědomovat by nás měli, měli by dávat ai ankety..měli by vyhovovat požadavkům uživatelů a odpovíat na dotazy, jako to dělaj všude jinde
3) testování se obvykle provádí na testovacím serveru a ne na produkčním (ostrým)..to jen poznámka k urovni

uživatel eliminován | 4. 03. 2009, 19:45:11

> panveverka
čtu si ty vzkazy už potřetí a fakt tam nikde není nic ve smyslu, že LST podporuje názory uživatelů...spíš v každé větě připouštím opak a říkám, že naopak nepodporuje...vím, že jsi unavený, ale ještě to pro mě udělej nebo neusnu!436!

uživatel eliminován | 4. 03. 2009, 19:42:12

> Fido.DJ
ano..protiřečíš si..jendu větu říkáš dvěma způsoby..ale jsu moc unavenej na to ti vysvětlovat tvoje vlastní vzkazy..srry

uživatel eliminován | 4. 03. 2009, 19:38:05

> panveverka
Pokud vím, tak jsem nenapsal ani ň o tom, že Libko podporuje názory uživatelů...psal jsem o tom, že admini určitě nebudou nikoho informovat o tom, co dělají a taky o tom, že jestli se to někomu nelíbí, tka může jít pryč...a ani jedno se neslučuje s tím, že by LST dalo na názory uživatelů...nebo jsem snad špatně pochopil, co jsem napsal?!876!!735!!811!

uživatel eliminován | 1. 01. 1970, 01:20:36

> Fido.DJ
mýlíš se...libko je naopak jediný web tohoto typu, který názory uživatelů zcela ignoruje..a já bych řek, že ještě tak 2, 3 roky a dojede na to..konkurence totiž začíná vzrůstat a tento arogantní přístup libka se mu vymstí...pro projekty tototo typu jsou názory uživatelů na prvním místě..jen tady to zatím nák moc nepochopili...

uživatel eliminován | 4. 03. 2009, 19:27:21

> cmarekc
Já jsem se ti jen snažil naznačit, že na tyhle tvoje přání, aby se admini ptali lidí před každou změnou, kterou udělají, se ti každý normální podnikavý jedinec vykašle...
BTW: Ty bys asi nepoznal vtip, ani kdyby jsi o něj zakopl co? Zkus to nebrat tak vážně hele, Libko je tu, aby jsi se zabavil a ne nasral!1187!

uživatel eliminován | 4. 03. 2009, 19:19:08

lidi tu jsou díky tomu, že jsou na libko zvyklí..že se jim zdá ten interface naopak přehlednější (ikdyž není)..pokud se bduete snažit co nejvíce napodoit facebook, jen se tím smai potopíte, protože z libka se tím pádem stane pouhá snaha o napodobeninu a lidi raději pujdou k originálu ne kopii

uživatel eliminován | 4. 03. 2009, 19:17:45

jestli sem nasadí tu kopii vzhledu facebooku, jak máš na tom screenu, tak se už smažu definitivně..to by byl od libka hodně zoufalej krok snažit se o kopii..

uživatel eliminován | 4. 03. 2009, 19:13:46

> Fido.DJ
rikam snad ze se mi neco nelibi?:) zkus trochu zapremyslet nad tim co jsem psal hm?:) ja jen rikam ze by mohli pred nejakou zmenou uzivatele nejak informovat... a i kdyby byl server a Admin.. tak by tu nemuzsel bejt ani jeden uzivatel.. takze to tu je myslim z epolozeny na uzivatelych.. svoje vyplody faktazie a tve radoby vedecke kecy si nech pro sebe:) otazka tohodle tematu znela jasne.. a taky byla polozena pro danne osoby.. ne pro tebe:) presto dekuju za tvuj pekny.. ale bezcenny nazor:)

uživatel eliminován | 4. 03. 2009, 19:09:45

> ashleee_
!811!!811!

> cmarekc
Já bych to tolik neřešil...prostě si s tím někdo hrál a testoval...blbnulo to, tak toho nechali...oficiální stanovisko je, že se nic neděje, protože se nikomu nechce nic vysvětlovat a taky hlavně není co. Jestli bude nějaký update, tak ti to admini hlásit nemusí. A k tomu, že libko je tu pro nás...kdo myslíš, že tu byl dřív...uživatel nebo server? Admin!!811! Oni vytvořili Libko a sem se pak začali lidi hrnout, pokud se někomu nějaký update nebude líbit tak může jít jinam!1187!

1995Misak1995

1995Misak1995 | 4. 03. 2009, 19:08:32 | více příspěvků | napsat uživateli

jn taky by mě to zajímalo...přeskakuje mě tam novej vzhled kliknu na moje líbimseti skočí tam starej...kliknu jinam odhlásí mě to...SHIT...taky by mě zajímalo co se děje !895!

uživatel eliminován | 4. 03. 2009, 19:05:13

přes týden čekám na schválení hlavní fotky a nic mi na profilu nejde,to je ale přeci normální stav!486!

uživatel eliminován | 4. 03. 2009, 19:03:30

*odlehcena

uživatel eliminován | 4. 03. 2009, 19:03:07

> ashleee_
super odlehceny je tvoje hlava.. jelikoz postrada neco cemu se rika ve svete normalnich "mozek" (ted jsem te urazil) je smutne ze nepoznas rozdil mezi urazkou a smutnou realitou... tvuj nazor ti neberu.. mas nanej pravo.. ale neprojevuj sve minimalni IQ zde.. dekuji:)

uživatel eliminován | 1. 01. 1970, 01:20:36

cmarekc: myslím, že mám právo na jakýkoliv názor. Také bych tě ráda upozornila na to, že já se sem chodim bavit a ne rozčilovat a můj předchozí příspěvek mi příjde super odlehčený a také vtipný !504! a také by jsi mě neměl urážet, protože na tom se nejvíce ukáže lidský charakter a ty jsi se ukázal ne příliš dobře. Nazdar !511!

uživatel eliminován | 4. 03. 2009, 18:55:22

> ashleee_
nesnaz se byt za kazdou cenu vtipna v kazdem topicu ktery navstivis.. vtipny to totiz neni... !1424!

uživatel eliminován | 1. 01. 1970, 01:20:36

je to tady přišla třetí světová válka a zezadu na nás útočí marťani !1070!

uživatel eliminován | 4. 03. 2009, 18:45:34

a jo, ok už to běží normálně.. asopn se mi zdá !5!

uživatel eliminován | 4. 03. 2009, 18:42:45

> wizards
promin ae mi se fakt nezda ze by to bezelo normalne

uživatel eliminován | 4. 03. 2009, 18:39:45

> wizards
a molh by jsi aspon prosim rict proc se menil vzlhed( i kdyz chvilkove?) zajimalo by me co to melo za smysl? planuje se snad nekdy v brzke dobe prechod na tenhle vzhled? dekuju za odpoved:)

wizards

wizards | 4. 03. 2009, 18:38:01 | více příspěvků | napsat uživateli

Vše již běží takže by neměl být žádný důvod problému.

předchozí | 0 | 30 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

teámpříspěvekdějadminodpověďostatatnipanicesmajlíkadminučlověktextadminum

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑