Diskuze a otázky - 38 miliard korun půjčka EU?

úvodní strana | aktualizovat | dolů

GVKB

GVKB | 25. 01. 2012, 12:28:02 | příspěvky uživatele | napsat uživateli

Já tomu nerozumím máme obrovské státní dluhy nemáme na nic peníze a půjčujeme EU a dáváme peníze církvi je to jako vrtat nové díry do potápějícího Titaniku.
!1345!

reagovat

Nejlepší odpověď podle uživatelů

uživatel eliminován | 25. 01. 2012, 23:38:46

>>>koukam, ze extoska zas perli ty sve moudra !1358!

Nejlepší odpověď podle autora

uživatel eliminován | 25. 01. 2012, 14:05:24

> SSBN..tzv. majetky církve nikdy nebyly čisté, byly to majetky plné krve a násilí, církev si postavila piedestal na utrpení lidí a na tom, že lidé když už nemají nic, mají aspoň Boha, ke kterému se zoufale modlí, jsi stejně pokřivený jako církev, a věřící lidé jsou obětními beránky, jsou zneužívání ve prospěch mocných, kteří tahají za provázky a vždy se přiklánění tam, odkud jim teče zlatá žíla.
To samé EU, až vás úplně vyždíme, vycucá, zničí vám hospodářství a totálně vás systematicky ekonomicky vysaje, zaseje mezi vás nenávist a chaos, budete jako citron, ve kterém už není šťáva a skončíte jako nepotřebná slupka bez dužiny, jejíž obsah splnil svůj účel, v koši dějin, milí Češi..!25!

..kdo chce kam pomozme mu tam..!504!

V diskuzi je 70 příspěvků a shlédlo ji 1454 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 30. 01. 2012, 08:23:13

> SSBN: obsah mojho postu bola samozrejme nadsazka ;)

SSBN

SSBN | 29. 01. 2012, 23:57:53 | více příspěvků | napsat uživateli

> Natasha303 škoda, že řecký stát (hoteliér v bodě 7) nemá čím dluh splatit, protože se k němu ty peníze takle nevrátí. Stále utrácí víc než vybere

uživatel eliminován | 29. 01. 2012, 22:44:59

Je zamračený deň v malom prímorskom mestečku v Grécku, v krajine zmietanej finančnou krízou, prší, ulice sú ako vymetené. Časy sú zlé, každý má dlhy a všetci žijú na pôžičku. Jedného dňa sa v mestečku zjaví nemecký turista a zastaví pri malom hotelíku. Požiada majiteľa, aby mu ukázal izby, možno by si jednu prenajal. Majiteľ mu dá kľúče od niekoľkých izieb a vypýta si 100 Euro kauciu. Vtedy to začne:
1. Akonáhle návštevník zmizne na schodisku, zoberie hoteliér 100 Euro a uteká k susedovi – mäsiarovi, aby zaplatil dlh za mäso
2. Mäsiar so stoeurovkou beží na dolný koniec dediny a zaplatí farmárovi na miestnom statku za dobytok
3. Farmár sa ponáhľa zaplatiť splátku za krmivo a prenájom políčka na miestnom roľníckom družstve
4. Predseda družstva zoberie 100 Euro, beží do krčmy a zaplatí sekeru
5. Krčmár zaplatí prostitútke, ktorá mu dovtedy dávala na dlh
6. Prostitútka uteká naspäť do hotelíka a zaplatí účet za izbu, do ktorej chodila uspokojovať svoju klientelu
7. Hoteliér položí bankovku na recepčný pult.
Práve vtedy zíde dolu po schodoch nádejný hosť, povie že sa mu žiadna izba nepáčila, zoberie si svojich 100 Euro a odíde z mesta i z Grécka.
=> nikto nič nevyrobil
=> nikto nič nezarobil
=> všetci zúčastnení sa zbavili svojich dlhov a s veľkým optimizmom sa pozerajú do budúcnosti.
A takto funguje záchranný balík EU…!586!
takze tak, tych spominanych 38 miliard nikdy nikto neuvidi, je to len cislo na papieri !1343!

mar.io

mar.io | 28. 01. 2012, 13:25:42 | více příspěvků | napsat uživateli

> SSBN

1) DULEZITE: http://1url.cz/QzqK (postaci i wikipedia)

2) ty ale jen nesouhlasis, protoze patrne ani nevis, co slovo KOMPETENCE znamena, tj. (treba) pravomoc - neboli povereni nadrazeneho pravniho utvaru (EU) k vykonu moci na danem miste/case (clenskenske zeme v dobe platnosti schnegenu)

3) kdyz nerozumis vyssimu radu, snaz se to prevest na jeho analogicky fragment...

V CR za nas rozhoduje VLADA (EU - komise), ale je zavisla na snemovni vetsine (EU - kvalifikovane vetsine) odhlasovene poslanci (EU - zastupci clenskych zemi). Z toho by se dalo odvodit, ze co si neodhlasuji sami clenske zeme, to na uzemi EU neprojde
___________________________________

vypustil TVE body 5 a 6 - proc? Prece jenom tyto body mohou potvrdit spravnost tveho tvrzeni o pausalni neprinosnosti EU dotaci. A na tom si prece zalozil tu tvou revoltu, ne?
.

uživatel eliminován | 28. 01. 2012, 13:22:47

nasrat ... at si utáhnou opasky jako my!20!

SSBN

SSBN | 28. 01. 2012, 00:41:40 | více příspěvků | napsat uživateli

> mar.io 1) Schengen zajišťuje jen pohyb mezi zeměmi bez hraničních kontrol. Nijak nesouvisí s cly. Nijak. Ty jsou otázkou jednotného trhu a ten spadá do kompetence E. komise.
2) nesouhlasím s tím, co z toho vyvozuješ, tedy že cla spadají do kompetence členských států.
3) EU není závislá ani na svých členech - naopak členové ji v mnoha případech musejí poslouchat.
a vůbec, tohle nemá smysl. Nedokážeš udržovat soustředění na jeden problém. Různě od něj odbíháš, čímž se rozšiřuje množina řešených otázek. Výsledkem je intelektuální močál. Pokud se ty v něm chceš topit, já ne

uživatel eliminován | 27. 01. 2012, 21:46:13

prasata v eu okradaji lidi, volte piratskou stranu

uživatel eliminován | 27. 01. 2012, 20:20:08

> mar.io..a teď mimo mísu církve - aby si měl jasnější přehled o politice, strukturách stran a jejich ideologií, doporučuji, až budeš mít čas, přečíst si tento materiál, je obsáhlejší, takže to chce vyhradit si čas..některé postřehy jsou velmi identické s tím, co každá která politická strana prosazuje, hlásá a dogmatuje, navíc jsou tam některé postřehy, které jistě budeš konzultovat s vlastním intelektuálním vědomím.. !1237!

http://www.upol.cz/fileadmin/user_upload/Veda/AUPO/AUPO_Politologica_I.pdf

uživatel eliminován | 27. 01. 2012, 20:08:25

> mar.io..ke tvé otázce ohledně církve - http://www.tyden.cz/rubriky/domaci/politika/spisovatelka-zaluje-necase-a-spol-kvuli-cirkevnim-restitucim_223040.html

..pokud ti opět bude chybět logo, výrobce atd. dej echo, přidám další fakta..!25!

uživatel eliminován | 27. 01. 2012, 18:51:57

> mar.io..!1302!..tedy mário, teď si ranil mé "city", že nechodíš do mé diskuze !1073!..dík za účast, těším se na tvůj názor !25!

mar.io

mar.io | 27. 01. 2012, 18:49:14 | více příspěvků | napsat uživateli

> ex.tempore napsala, cituji: "tys mi taky neodpověděl na Island" a dovetek, cituji: "Island ano, do mé diskuze jsem to zkopírovala"
______________________

(smich)

A jak jsem to mel vedet, zes neco takoveho - ve sve diskuzi polozila.) Ja ji pravidelne nenavstevuji (byt o ni vim) - zhruba kazdou 1000 stranku zastihnu, ani jsem do ni nenapsal ani radku, non Dieu! Tak jak jsem to mel vedet - tssss, takovehle neplatne argumenty na me zkouset.))

kazdopadne uz jsem to nasel a jdu si to precist.))) Ale pamatuj, ze ja se ptam tebe zase tady.

(k*rva, ted aby ta moje odpoved stala za to)
.

uživatel eliminován | 27. 01. 2012, 18:36:00

> mar.io..Island ano, do mé diskuze jsem to zkopírovala, abych nespamovala na jiné diskuzi, jsem slušně vychovaná bytost !1237!..chtěla jsem jen znát tvůj názor, připomínky, postřehy, úvahy.. nic víc nic méně !504!

mar.io

mar.io | 27. 01. 2012, 18:33:07 | více příspěvků | napsat uživateli

> ex.tempore

pardon, Island???
Tak to zkus jeste jednou, barter je nadcasova zalezitost
.

uživatel eliminován | 27. 01. 2012, 18:26:01

> mar.io..ještě malá nápověda, abys neřekl že jsem svině !1073!..to, že je ČR jedna z mála zemí, kde je více ateistů než jinde, ještě neznamená, že s tím zbytek světa souhlasí (naopak, jsme pranýřování ze všech stran, že jsme země bezvěrců, nelíbí se to ani EU ani USA)..církev nyní posiluje svůj vliv, posiluje ho vždy, když je vmeten mezi národy chaos, nevraživost a bída..kdybys znal dějiny, tak jako já, okamžitě by si věděl, která bije !331!..a nenech se mýlit tím, že máš ve vlastní vládě i nevěřící, dnes je to boj spíše náboženský než politický - na jedné straně Islám na druhé katolíci - jedno z toho vyhraje, o tom je dnešní "boj" !25!

uživatel eliminován | 27. 01. 2012, 18:15:09

> mar.io..tys mi taky neodpověděl na Island, přesto, že jsem tě žádala, ne, že bych chtěla býti mstivá, ovšem vzhledem k tvému vrozenému intelektu, o kterém soudím, že nebude na bodu mrazu, jsem předpokládala, že si umíš dát dohromady ovocnou mísu, i když zdánlivě k sobě druhy ovoce nepasují !504!

mar.io

mar.io | 27. 01. 2012, 18:10:26 | více příspěvků | napsat uživateli

> ex.tempore

nemuzu verit, ze bys mi timto opravdu odpovidala. Nevidim v tom naznaky meho dotazu z 27. 01. 2012, 13:42:19, kde se v kosce ptam, proc v zemi bezvercu (CR) dochazi k vyporadavani s cirkvemi.
_______________________________________________

princip diskuze je zalozen na formulacich myslenek lidi, kteri se ji zucastnuji - ne odkazu na tajne spolky (mocnych, ci nemocnych v EU)
.

uživatel eliminován | 27. 01. 2012, 17:45:27

> mar.io, > Signor.Thomasino.. pánové, za vším hledejte křesťany, to je odpověď pro Vás oba (malá nápověda, podívejte se jakého vyznání je většina mocných z EU !1277!)..já myslím, pánové, že Vy dva jste dost chytří na to, abyste si srovnali v hlavě skóre a dali si dohromady sami odpověď !504!

Signor.Thomasino

Signor.Thomasino | 27. 01. 2012, 15:33:21 | více příspěvků | napsat uživateli

> ex.tempore
Církev? Co ta s tím má společného? !925!

mar.io

mar.io | 27. 01. 2012, 15:13:15 | více příspěvků | napsat uživateli

> SSBN

jinak ciste libimseti akademicky. Pokud bychom se tedy zacali /vseobecne/ bavit o dopadech EU dotaci, oznacili bychom je za import inflace. A nasledne rozebirat jednotlive odvetvi, ve kterych se priznive/nepriznive promita jeji vliv

Treba ti pujde toto snazeji - jde totiz o obecnejsi rozmer
.

mar.io

mar.io | 27. 01. 2012, 14:56:08 | více příspěvků | napsat uživateli

> SSBN

1) schengen ale samozrejme upravuje bilateralni dohody se spolecenstvim typu EFTA (popr. jinymi podobnymi organizacemi) a od toho se odvijeji CLA (jsou li nejake)

2) tedy beru tak, ze se mnou souhlasis

3) ja take nikdi nemluvil o obcanech EU, ja obcany vzathoval na subprostor EU - pouha ilustrace k pohledu chapani (precti si to znovu)

4) tady se obavam, ze nerozumis jak v principu funguje ekonomika statu. Stat ze sve podstaty nemuze hromadit zisk. Jeho role je ale nastavovat takove podminky, ktere by vedle v dalsich obdobich k usporam. Vetsinou se tu bavime o ucinnosti ve strednedobem horizontu (vice jak 6M) od vejiti zmen v platnost.
Co se tyka toho zahy negativniho dopadu - po odrazu od polstare, tak by to mel pohlcovat nove formujici se ekonomicky rust.
Byl to tedy kratkodobi/jednorazovy stimul, ale v pravi cas. Ony naklady na externim financovani se totiz take odviji od nalady, ktera panuje na trhu ("poskytovatelu"). Zkus to tedy chapat jako urcitou preklenovaci podporu, kterou bychom jinam museli plati s podobnymi naklady, ovsem formou uroku za vydane dluhopisy

5) stale cekam az se aktivne zapojis

6) ja jsem nikdy netvrdil, ze je CR cistym prijemcem. Tys to asi porad nepochopil (ja jsem na tve strane, byt ji tak neexponuji). CR je cistym tabulkovym prijemce. A tady se znovu odkazuji na tvuj bod c.5 - abys dokazal rozpor tohoto tvrzeni. Zadam po tobe, abys porovnal vsechny ministerstva, jejich kapitoly a hospodareni s EU dotacemi.
.

SSBN

SSBN | 27. 01. 2012, 14:21:23 | více příspěvků | napsat uživateli

1) netahej do toho Schengen, tam je i Švýcarsko a snad nechceš tvrdit, že EU určuje Švýcarům cla !1326! Jedná se o jednotný trh členů EU.
2)To už jsem psal - výši určuje EU, vybírají je členské státy pro EU, část jim zůstává na náklady.
3) EU není jen nějaká instituce, je to zárodek státu. Členové na ni převedli část své suverenity, například u těch cel, o kterých už členské státy nerozhodují. Je to zdroj vlastních příjmů EU, o kterých si rozhoduje EU. EU žádné občany nemá a tudíž na nich není ani závislá.
4) Solární boom jako polštář?! Ty seš mimoň. Každá kWh ze solární el. je dotovaná 12 Kč. Ty platí spotřebitel. Je to v podstatě nová daň. Tvrdit, že daň, která vedla k dovozu panelů za desítky miliard ve valutách, pomáhá ekonomice, může jen politik nebo blázen.
5) Možná kdybys měl všeobecný rozhled a četl noviny, tak bys nepotřeboval vysvětlovat, proč jsou dotované nesmysly. A myslím, že 400 mil. na školení "skoloubení mateřství a kariéry", je příklad hodně vypovídající.
6) právě tobě ten širší kontext chybí - ty tvrdíš, že ČR je čistý příjemce. Já ti ukazuji, že ne, navíc jsou peníze v dotacích házeny z okna. Ty prostě nechceš ty věci vidět šířeji. Navíc diskutovat s něvzdělancem mě nebaví

mar.io

mar.io | 27. 01. 2012, 13:42:19 | více příspěvků | napsat uživateli

> ex.tempore

jen takova noticka onen JUDr. Rychetsky (1998), neni ten samy JUDr. Rychetsky (soucastnost).
Nase rozhodnuti do jiste (znacne) miry ovlivnuje prostredi ve kterem se momentalne nachazime. A pan JUDr. Rychecky z roku 1998 nebyl nadstranikem jako (doufejme) je dnes. Tohle bych bral v potaz.

Nicmene... zijme pritomnosti. Proc si myslis, ze vubec k necemu jako je ona dohoda na vyporadani s cirkvi existuje? Kde se to tedy, podle tebe, vzalo?
A jakou moc ma dnesni cirkev... da se vubec jeste bavit o politicke lobby?
.

mar.io

mar.io | 27. 01. 2012, 13:23:51 | více příspěvků | napsat uživateli

(gramatika je dostupna pouze v placene verzi)

mar.io

mar.io | 27. 01. 2012, 13:21:36 | více příspěvků | napsat uživateli

> SSBN

prvne si musime rict, ze je v celem schengenskem prostoru uplatnovana jednotna politika na vyssi a smer dovoznich cel.
Co se ale nelisi, jsou vysse nakladu na samotny vyber. Proto evropska komise rozhodla - na popud jejich clenu, ale se stanovil strop (stejne tak jako je tomu u ostatnich slozek odvodu), ktery se z tohoto pilire. odvede, tj. v tomto pripade 75pct z objemu.

Samotna EU nemuze generovat zadny vynos!!! EU je instituce, ktera to pouze zastresuje, a je zavysla na svych clenech, jstejne jako je nizsi rad toho celku - stat, zavisli na svych obcanech.

Rozvoje solarni energetika zacal rokem 2005/2006, kdy na scenu prichazi zakon 180/2005 Sb. o podpore vyroby z obn. zdroju, ale take podpora ze strany EU az do vyse 46pct - logicky s vrcholem konjunktury (to byva ekonomika ve svych moznostech vzdy nejoptimistictejsi).

Nicmene, mas pravdu, ja jsem to opravdu hodne a nepresne libimseti zjednodusil - omlouvam se (prichazim z budoucnosti)!
Upresnim to tedy. O skutecnem boomu (tedy dopadu) se muzeme bavit, jak si me opravil, r. 2009 kdy doslo ke snizeni nakladu na pozizeni zarizeni, ale uz neprisla novelizace zakona, ktera by zabranila neudrzitelne expanzi
CNB v te dobe zacala vycislovat jednorazovy prinos na HDP, ktery se za sledovane obdobi mezirocne pohyboval od 0,3-07pct - ja to ovsem zjednodusil a prirovnal k cca 1pct HDP v roce 2007 - pokud bychom to tedy zacali monetizovat vysly by nam kazdorocne za sledovane obdobi prirustky v radech desitek miliard, o ktere byl byl usetren schodek financi statniho rozpoctu - tedy nutnost externiho financovani naseho rozpoctu (nove dluhopisy, refinancovani stavajicich a hlavne povinnosti z nich vyplyvajici!).
Pokud bych se tedy mel nekde stavit do role obhajce solarniho boomu (coz nejsem), nazval bych ho jako polstar pod padajici ekonomikou.

to ze se ve sve reakci, odkazes na svuj predchozi prispevek, ktery nebere v potaz 2 strany mince je prinejmensi.. no... em.. omezene.)

my se tu, v posledni dobe, bavime o prilivu cca 60-80mld rocne, tak bys to mel srovnat s touto urovni... pak nejakych 0,4mld vypada jako sranda.

Ja nerikam, ze nemas pravdu a nektere projekty nejsou do nebe bijici. ja na sebe pouze vzal roli oponovat ti, aby sis uvedomil, ze si musis osvojit dosazovat jednotlive informace do sirsiho kontextu a pak soudit
.

uživatel eliminován | 27. 01. 2012, 09:10:42

> Signor.Thomasino..!1073!..co myslíš, rozdělí se církev s EU o Českou republiku? Já bych uzavřela sázky, schválně, kdo dostane jakože větší kus koláče !1073!
..na koho sázíš? !1277!

uživatel eliminován | 27. 01. 2012, 08:36:02

..opr. potvrdily jakože s tvrdým !1073!

uživatel eliminován | 27. 01. 2012, 08:32:42

> SSBN..jsi populární !1073!..takže tobě a tomu druhému kreténovi, který tě vyzdvihl jakože za uživatele líbka na piedestal, chci připomenout, že církev nevlastnila žádný majetek už před komunistickým režimem, páč od vlády císaře Josefa byla jen správcem a provozovatelem majetku, nikoliv vlastníkem !1073!..v roce 1998 JUDr. Rychetský prošetřil celou kauzu a jasně potvrdil, že majetek není ve vlastnictví církve a navíc to potvrdili i expertízy dalších právníků !1073!..v roce 1919 chtěla církev po Masarykovi údajné odškodnění za pozemkovou reformu a další jakože ztráty a pak po Benešovi chtěla zasejc v roce 1945 další majetky, páč bylo po válce a byl chaos, a v roce 1989 chtěla zasejc majetky, páč bylo po sametce a zasejc chaos, a dnes je zasejc krize a chaos, tak chce zase majetky.. !1073!
..a víš co esesáku, co já se s tebou budu dohadovat, dej církvi celou ČR !1073!..z mého to nebude !504!
..tím bych kauzu církev ukončila a darovala bych jí celou Českou republiku - k tomu mi dopomáhej Bůh, amen !331!

Signor.Thomasino

Signor.Thomasino | 27. 01. 2012, 08:07:18 | více příspěvků | napsat uživateli

Bylo by nemorální a hloupé nedat vůbec nic, když oni nám v průběhu let dali víc, než po nás teď chtěli. Asi tak.

SSBN

SSBN | 26. 01. 2012, 23:57:14 | více příspěvků | napsat uživateli

> mar.io ale i to málo, co se vybere na českých letištích jde přece do kasy EU! ČR nemá ŽÁDNÉ příjmy z cla, co vybere (jen něco málo na úhradu nákladů).

Rozpočet EU není tvořen jen odvody členských zemí. Existují i vlastní příjmy EU (např. ty cla - jejich výši určuje EU, členové je pro EU jen vyberou).

Na co jdou dotace lze najít. Příklady viz 14:03:57

To sis vycucal z prstu, solární boom začal 2009. Navíc to číslo představuje náklady, co to spotřebitele stojí, ne co z toho stát získá

uživatel eliminován | 26. 01. 2012, 16:53:44

> ex.tempore
to je všechno? !2!

předchozí | 0 | 30 | 60 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

církevkorunamiliardadíradluhtitanikupůjčka

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑